Gå til innhold

Morsomme taler - og ikke🤯 eksempler


Liven_

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere har eksempler på spesielt morsomme taler, eller omvendt, bryllupstaler sol var mislykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp din fluesopp! Jeg har på meg en dress, men det er bare fordi at tante *** og onkel *** har brullupsdag idag, og da hadde jeg tenkt til å skrive en tale...  det vanlige er jo at man sier: dette er en tale til de tjukke og de smale, men jeg er litt mer kreativ. Så jeg velger å si "dette er en tale om du er nasist eller same" (den er litt sånn nytt på nytt humor akkurat den der) . Jeg har ihvertfall skrevet ned noen stikkord: tante *** når jeg ble født, så ville du så gjerne titte, om jeg var gutt eller hadde en fi... den blir faktisk litt for grov.. onkel *** liker deg veldig godt! Han spiller seljefløyte på hytta og drikker tequilashot! Nå har du jo faktisk sluttet å drikke, for du ble ganske mannevond når du drakk, både imot meg og tante ***. Du dro meg i pulken en gang etter en flaske med tequila og det var som å kjøre japp spaceshot ganger 4. Jeg fikk hjernerystelse faktisk, da var jeg bare 4 år gammel. Men uansett! Gratulerer med bryllupsdagen! 

Anonymkode: 54b26...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei og hopp din fluesopp! Jeg har på meg en dress, men det er bare fordi at tante *** og onkel *** har brullupsdag idag, og da hadde jeg tenkt til å skrive en tale...  det vanlige er jo at man sier: dette er en tale til de tjukke og de smale, men jeg er litt mer kreativ. Så jeg velger å si "dette er en tale om du er nasist eller same" (den er litt sånn nytt på nytt humor akkurat den der) . Jeg har ihvertfall skrevet ned noen stikkord: tante *** når jeg ble født, så ville du så gjerne titte, om jeg var gutt eller hadde en fi... den blir faktisk litt for grov.. onkel *** liker deg veldig godt! Han spiller seljefløyte på hytta og drikker tequilashot! Nå har du jo faktisk sluttet å drikke, for du ble ganske mannevond når du drakk, både imot meg og tante ***. Du dro meg i pulken en gang etter en flaske med tequila og det var som å kjøre japp spaceshot ganger 4. Jeg fikk hjernerystelse faktisk, da var jeg bare 4 år gammel. Men uansett! Gratulerer med bryllupsdagen! 

Anonymkode: 54b26...3a4

Roar 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei og hopp din fluesopp! Jeg har på meg en dress, men det er bare fordi at tante *** og onkel *** har brullupsdag idag, og da hadde jeg tenkt til å skrive en tale...  det vanlige er jo at man sier: dette er en tale til de tjukke og de smale, men jeg er litt mer kreativ. Så jeg velger å si "dette er en tale om du er nasist eller same" (den er litt sånn nytt på nytt humor akkurat den der) . Jeg har ihvertfall skrevet ned noen stikkord: tante *** når jeg ble født, så ville du så gjerne titte, om jeg var gutt eller hadde en fi... den blir faktisk litt for grov.. onkel *** liker deg veldig godt! Han spiller seljefløyte på hytta og drikker tequilashot! Nå har du jo faktisk sluttet å drikke, for du ble ganske mannevond når du drakk, både imot meg og tante ***. Du dro meg i pulken en gang etter en flaske med tequila og det var som å kjøre japp spaceshot ganger 4. Jeg fikk hjernerystelse faktisk, da var jeg bare 4 år gammel. Men uansett! Gratulerer med bryllupsdagen! 

Anonymkode: 54b26...3a4

Anonymkode: ec06b...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: ec06b...d02

Tydeligvis en person som har sagt det i en tale. 

Kjente jeg måtte stoppe to ganger i gjennomlesingen, for det der var...helt jævlig. 

Anonymkode: b2070...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mislykkede taler: Når brudeparets foreldre (på begge deler av brudeparet sin side) MÅ gå gjennom hele barndommen og oppveksten  kronologisk, helt fra den spede begynnelse. En god tale inneholder noen få, gode poeng. Søk opp "den gylne hånd" og "antikken". Da skjønner du hvordan en tale skal bygges opp! 

 

Anonymkode: 9a308...51c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...