Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sveipet på Tinder og så og si ingen har jeg sveipet ja på. Er jeg kresen eller er det mye dårlig? 

Anonymkode: 21b02...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sveipet på Tinder og så og si ingen har jeg sveipet ja på. Er jeg kresen eller er det mye dårlig? 

Hvor i din forfatterkarrière opplevde du at "shit, dette må da være bra nok for en ny tråd på KG?"

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvor i din forfatterkarrière opplevde du at "shit, dette må da være bra nok for en ny tråd på KG?"

Lite forfatter her du. Betyr det noe da? Måtte bare lufte det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tinder, men har ikke «sveipet» ja til noen IRL på mange år. Kan bety mye det, men hva det faktisk betyr for deg vet bare du.

Anonymkode: 1b959...480

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lite forfatter her du. Betyr det noe da? Måtte bare lufte det. 

Neida. Betyr ingenting. Det er måten du skrev det på. "Er det mye dårlig." Som å si at folk flest er stygge. Det er greit å mene det, men da hadde jeg investert noen setninger til, i stedet for å bare la det henge i luften.

Likte måten du svarte meg på. Uten hat og gørr. Kanskje du tross alt er en finere fyr enn førsteinnlegget gir uttrykk for. 

Hadde selv Tinder en måned. Mislikte hele konseptet. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sveiper nå ja på ca 5% og jeg er mann. Dette fordi jeg er kresen OG fordi det er veldig mye rart der ute. Har veldig mange likes, men veldig få av de jeg selv sveiper høyre på...

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Neida. Betyr ingenting. Det er måten du skrev det på. "Er det mye dårlig." Som å si at folk flest er stygge. Det er greit å mene det, men da hadde jeg investert noen setninger til, i stedet for å bare la det henge i luften.

Likte måten du svarte meg på. Uten hat og gørr. Kanskje du tross alt er en finere fyr enn førsteinnlegget gir uttrykk for. 

Hadde selv Tinder en måned. Mislikte hele konseptet. 

Hvordan vet du at TS er en han?

Anonymkode: 52e43...b01

Skrevet

Jeg har begynt å være kresen igjen etter å ha prøvd å ikke være overfladisk, og gi folk en sjanse selv om jeg ikke umiddelbart syns at de var kjekke etter min målestokk, men kanskje de hadde en fin profiltekst eller så snille ut, men etter å ha vært på tre mislykkede dater hvor det var helt mismatch, men de prøvde seg likevel, så sveiper jeg bare til høyre på de jeg syns er tiltrekkende og det er ikke mange... Mulig det er jeg som er for kravstor, og ikke finner noen, men da får det bare bli sånn, aldri verden at jeg tar til takke med noen fordi jeg ikke finner noen bedre/ingen andre vil ha meg. Been there, done that...

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at TS er en han?

Fordi jeg er medlem av Illuminati . Utifra svaret tenker jeg kanskje kvinne.Uten at kjønn betyr så mye.

Konklusjon: Jeg vet ikke. Og bryr meg heller ikke;)  

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye dårlig, ja

Anonymkode: 6a7b8...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...