Gå til innhold

Fikk Tinder og 88 likes

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg likt de så hadde vi fått match. 

Anonymkode: 6fb23...70c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser dere likes? 

Anonymkode: 0271f...5c9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser dere likes? 

Anonymkode: 0271f...5c9

Jeg opprettet akkurat tinder gold for å se se. Er mye enklere, for da blar man bare nedover på en oversiktlig liste og de som har like deg blir det jo direkte match med når du liker dem. Jeg syntes det er så sykt tungvindt å swipe! 

Anonymkode: 69cdb...bcc

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet akkurat tinder gold for å se se. Er mye enklere, for da blar man bare nedover på en oversiktlig liste og de som har like deg blir det jo direkte match med når du liker dem. Jeg syntes det er så sykt tungvindt å swipe! 

Men det koster vel? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det koster vel? 

Ja det gjør det jo, tror det var 100 kroner i mnd eller noe, men kan avslutte abonomange når man vil 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg syntes det var verdt de pengene egentlig, bare bladde nedover de som hadde trykka like på meg, så da fant jeg mye fortere noen som er interessante. Jeg kan sitte å bla og bla i evigheter uten å finne noen jeg vil like, men på denne måten her fant jeg flere, men kommer til å avslutte det etter den mnd har gått ut. Rekker noknå finne mange på en mnd. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det snakkes så mye om likes og Tinder.. Men det er ikke det samme som matcher vel? Eller er det det samme? Skjønner ikke dette helt....

Anonymkode: 725b8...4db

Likes er det samme som match, eller hvis du liker tilbake så er det match. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likes er det samme som match, eller hvis du liker tilbake så er det match. 

Så hvis en kvinne har 88 likes/matcher på Tinder, da har hun jo sveipet til høyre på mange! Det blir jo sagt at menn sveiper til høyre på alle, og kvinner mer eller mindre venstre på alle (bortsett fra de 20% kjekkeste mennene)...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis en kvinne har 88 likes/matcher på Tinder, da har hun jo sveipet til høyre på mange! Det blir jo sagt at menn sveiper til høyre på alle, og kvinner mer eller mindre venstre på alle (bortsett fra de 20% kjekkeste mennene)...

Hadde 88 likes nå står det bare 99+ og bare 2 matcher. Har sveipet mye nei. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg syntes det var verdt de pengene egentlig, bare bladde nedover de som hadde trykka like på meg, så da fant jeg mye fortere noen som er interessante. Jeg kan sitte å bla og bla i evigheter uten å finne noen jeg vil like, men på denne måten her fant jeg flere, men kommer til å avslutte det etter den mnd har gått ut. Rekker noknå finne mange på en mnd. 

Koster 325 kr for en mnd. Synes jammen det var nok da. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Over 100 likes uten bilde??

Anonymkode: fb4ca...dd9

Stemmer. 

Anonymkode: 38e36...3dc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koster 325 kr for en mnd. Synes jammen det var nok da. 

Kostet 100 kroner for meg 🤷‍♀️ kan hende det er dyrere for jo større omkrets du har på eller noe, jeg vet ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo at tinder er håpløst for menn. 

Anonymkode: 61631...190

For kvinner og. Verre faktisk da vi må luke vekk all ugresset for å finne en blomst.

Anonymkode: a0e51...51e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kostet 100 kroner for meg 🤷‍♀️ kan hende det er dyrere for jo større omkrets du har på eller noe, jeg vet ikke. 

Tror månedsprisen blir dyrere om man er over 30 eller noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror månedsprisen blir dyrere om man er over 30 eller noe sånt. 

Okei, jeg er 25 (og det er jeg som betaler 100 kroner) men hvorfor skal det bli dyrere for 30 åringer ? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og må betale ca 100 kr for pluss og 150 kr for gold. 

Synes det absolutt er verdt det i starten når likesene renner inn 😊 Lett å bare gå over de som allerede har likt deg fremfor å svipe

Anonymkode: fe6a3...94c

Skrevet (endret)

Har rundet førti, betaler 150 for gold og har konstant 9.999 likes, sveiper nesten aldri, dvs kanskje 20-30 sveip per mnd, har både bilder og tekst, men får nok ekstra mye likes siden jeg reiser utenlands ca annenhver måned. Paradokset med at det renner inn likes er at jeg nesten aldri orker å gå inn på tinder.

Endret av Isaccis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...