AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Og jeg er lei, fordi disse forholdene og datene fører jo aldri til noe seriøst. Jeg kastet nylig bort 1,5 år på en 8 år yngre mann som det viste seg aldri hadde moen seriøse intensjoner ovenfor meg. Hvordan møte menn på min alder? Jeg er 37 men ser yngre ut. I går skjedde det igjen, jeg møtte en fyr som var både kjekk og hyggelig men han er 25. Og han ble sur da han fikk vite alderen min, for han trodde jeg var 30. Har prøvd nettdating men der er det bare useriøse menn. Så hvor kan jeg møte menn på 35 +? Bor i Oslo. Jeg driver med dans så det er ikke akkurat mange heterofile menn i det miljøet. Og selv om jeg har en del events via jobb så er alle mannfolka der gift eller opptatt. Anonymkode: 03722...f1c
frubaluba Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Og jeg er lei, fordi disse forholdene og datene fører jo aldri til noe seriøst. Jeg kastet nylig bort 1,5 år på en 8 år yngre mann som det viste seg aldri hadde moen seriøse intensjoner ovenfor meg. Hvordan møte menn på min alder? Jeg er 37 men ser yngre ut. I går skjedde det igjen, jeg møtte en fyr som var både kjekk og hyggelig men han er 25. Og han ble sur da han fikk vite alderen min, for han trodde jeg var 30. Har prøvd nettdating men der er det bare useriøse menn. Så hvor kan jeg møte menn på 35 +? Bor i Oslo. Jeg driver med dans så det er ikke akkurat mange heterofile menn i det miljøet. Og selv om jeg har en del events via jobb så er alle mannfolka der gift eller opptatt. Anonymkode: 03722...f1c Jeg ser også yngre ut, men dater stort sett bare menn over 40 selv, man velger da selv hvem man vil date, ingen tvinger deg til å date yngre menn. Og det er jo mange menn over 35 som er single i Oslo, ser ikke helt problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 4 minutter siden, frubaluba skrev: Jeg ser også yngre ut, men dater stort sett bare menn over 40 selv, man velger da selv hvem man vil date, ingen tvinger deg til å date yngre menn. Og det er jo mange menn over 35 som er single i Oslo, ser ikke helt problemet. Men ingen menn over 35 vil date meg. Jeg takket nei til han siste unge gutten som prøvde seg nå, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får 0 oppmerksomhet av menn på min alder. Menn i 40-årene liker ikke meg. Vurderer nesten å reise til utlandet for ingen norske menn vil jo ha meg og jeg føler meg så dritt pga det. Jeg blir sånn som de mannfolka som må dra til Thailand og kjøper seg en partner Syns det er ganske trist å tenke på, at det er eneste mulighet. Anonymkode: 03722...f1c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men ingen menn over 35 vil date meg. Jeg takket nei til han siste unge gutten som prøvde seg nå, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får 0 oppmerksomhet av menn på min alder. Menn i 40-årene liker ikke meg. Vurderer nesten å reise til utlandet for ingen norske menn vil jo ha meg og jeg føler meg så dritt pga det. Jeg blir sånn som de mannfolka som må dra til Thailand og kjøper seg en partner Syns det er ganske trist å tenke på, at det er eneste mulighet. Anonymkode: 03722...f1c Det er jo deres problem da. Jeg ser stadig at menn syter og klager på manglende kontakt med kvinner,men når de er som de er så hva forventer de? Når de alle søker jenter på 20 så skjønner de vel at konkurransen er hard? Istedenfor å da gå for en dame som er på samme alder eller bare 5 år yngre, sitter de heller og klager over at "ingen damer vil ha meg"🤣 Anonymkode: 42296...778 3
Anusnym Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 Så du er ei 37 år gammel dame som ser yngre ut enn din alder, og INGEN menn i rett alder er interessert i date / bli kjent med deg? Vet ikke helt hva jeg skal si, kanskje du er fra et parallelt univers der slikt er sannsynlig? 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 Du vil kanskje ikke høre dette, men damer 30-40 er lite populære pga tikkende biologiske klokker. Dere vil helst ha barn i går Anonymkode: a944c...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 1 time siden, Anusnym skrev: Så du er ei 37 år gammel dame som ser yngre ut enn din alder, og INGEN menn i rett alder er interessert i date / bli kjent med deg? Vet ikke helt hva jeg skal si, kanskje du er fra et parallelt univers der slikt er sannsynlig? Hva mente du med den kommentaren? Det er hyggelig med oppmerksomhet, men det er vel ikke noe poeng å date menn som er 10-12 år yngre enn meg, det sier seg jo selv. Jeg har datet menn på min egen alder men de dumper meg bare. Og det samme gjør jo disse unge guttene etterhvert og. Har møtt mange via Tinder og sukker men er ikke mange seriøse der. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn som er mer rett for meg aldersmessig, hvor henger de? Anonymkode: 03722...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vil kanskje ikke høre dette, men damer 30-40 er lite populære pga tikkende biologiske klokker. Dere vil helst ha barn i går Anonymkode: a944c...b1e Vel jeg liker ikke barn så det er ikke noe issue Anonymkode: 03722...f1c 3
Egenskap Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er lei, fordi disse forholdene og datene fører jo aldri til noe seriøst. Jeg kastet nylig bort 1,5 år på en 8 år yngre mann som det viste seg aldri hadde moen seriøse intensjoner ovenfor meg. Hvordan møte menn på min alder? Jeg er 37 men ser yngre ut. I går skjedde det igjen, jeg møtte en fyr som var både kjekk og hyggelig men han er 25. Og han ble sur da han fikk vite alderen min, for han trodde jeg var 30. Har prøvd nettdating men der er det bare useriøse menn. Så hvor kan jeg møte menn på 35 +? Bor i Oslo. Jeg driver med dans så det er ikke akkurat mange heterofile menn i det miljøet. Og selv om jeg har en del events via jobb så er alle mannfolka der gift eller opptatt. Anonymkode: 03722...f1c du kan ikke annet enn å være ute og tilgjengelig. Når du er 37 så er du mer voksen i hodet til å forstå det du ser etter og ikke bli lurt av yngre menn som forfører deg så lett. Hvis du vet hvor du vil, så kan du gå dit, og det du vil ha, kan du få.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #10 Skrevet 21. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel jeg liker ikke barn så det er ikke noe issue Anonymkode: 03722...f1c Nei, men menn på din alder vil gjerne ha barn, og derfor vil de ikke ha ei på 37, men ei som er yngre. Mennene som går etter deg er fremdeles ikke klar for barn, så derfor vil de ha det gøy med deg i noen år. Anonymkode: 430fd...b67
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #11 Skrevet 21. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du med den kommentaren? Det er hyggelig med oppmerksomhet, men det er vel ikke noe poeng å date menn som er 10-12 år yngre enn meg, det sier seg jo selv. Jeg har datet menn på min egen alder men de dumper meg bare. Og det samme gjør jo disse unge guttene etterhvert og. Har møtt mange via Tinder og sukker men er ikke mange seriøse der. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn som er mer rett for meg aldersmessig, hvor henger de? Anonymkode: 03722...f1c menneskene som bedriver tiden sin på tinder og andre nett dating sider kan jeg ikke annet enn å betrakte ødelagte og desperate. Anonymkode: e2b39...920
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #12 Skrevet 21. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: menneskene som bedriver tiden sin på tinder og andre nett dating sider kan jeg ikke annet enn å betrakte ødelagte og desperate. Anonymkode: e2b39...920 Enig, jeg har ikke vært på Tinder etc på nesten 3 år. De unge mennene jeg har etter meg møter jeg på pub, reise, jobb etc. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn jeg vil ha, som er over 35. Tips? Anonymkode: 03722...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #13 Skrevet 21. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men menn på din alder vil gjerne ha barn, og derfor vil de ikke ha ei på 37, men ei som er yngre. Mennene som går etter deg er fremdeles ikke klar for barn, så derfor vil de ha det gøy med deg i noen år. Anonymkode: 430fd...b67 Har aldri opplevd menn på min alder som vil ha barn. De fleste menn sier de ikke liker barn og at deres verste mareritt er å bli far. Anonymkode: 03722...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #14 Skrevet 21. april 2019 4 minutter siden, Egenskap skrev: du kan ikke annet enn å være ute og tilgjengelig. Når du er 37 så er du mer voksen i hodet til å forstå det du ser etter og ikke bli lurt av yngre menn som forfører deg så lett. Hvis du vet hvor du vil, så kan du gå dit, og det du vil ha, kan du få. Men hvor skal jeg finne disse mannfolka da? Jeg møter jo kun menn som er unge som sagt og er lei. Anonymkode: 03722...f1c
Egenskap Skrevet 21. april 2019 #15 Skrevet 21. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, jeg har ikke vært på Tinder etc på nesten 3 år. De unge mennene jeg har etter meg møter jeg på pub, reise, jobb etc. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn jeg vil ha, som er over 35. Tips? Anonymkode: 03722...f1c felles interesser, og være tilgjengelig. Dessuten er alt avhengig av kjemi. Ingen vits å gjøre noe med det om man ikke kan snakke hjerte til hjerte.
frubaluba Skrevet 21. april 2019 #16 Skrevet 21. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker said: Du vil kanskje ikke høre dette, men damer 30-40 er lite populære pga tikkende biologiske klokker. Dere vil helst ha barn i går Anonymkode: a944c...b1e Jeg har barn og dater stort sett menn på min egen alder og opp til 45, selv om jeg får mange henvendelser fra 50+, men det blir for gammelt. Jeg er snart 40 og bor i nærheten av Oslo. Eneste menn som ikke vil date meg er de som vil ha barn i går. Så jeg aner ikke hva du gjør galt. Jeg er helt normal av utseende også. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #17 Skrevet 21. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du med den kommentaren? Det er hyggelig med oppmerksomhet, men det er vel ikke noe poeng å date menn som er 10-12 år yngre enn meg, det sier seg jo selv. Jeg har datet menn på min egen alder men de dumper meg bare. Og det samme gjør jo disse unge guttene etterhvert og. Har møtt mange via Tinder og sukker men er ikke mange seriøse der. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn som er mer rett for meg aldersmessig, hvor henger de? Anonymkode: 03722...f1c Hvis alle du dater dumper deg er du kanskje ikke en så veldig trivelig person når man blir kjent med deg? Kanskje på tide å fokusere på personligheten din i stedet for å henge deg opp i hvilken alder det er på de du dater? Anonymkode: f35c7...7b6 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 21. april 2019 #18 Skrevet 21. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er lei, fordi disse forholdene og datene fører jo aldri til noe seriøst. Jeg kastet nylig bort 1,5 år på en 8 år yngre mann som det viste seg aldri hadde moen seriøse intensjoner ovenfor meg. Hvordan møte menn på min alder? Jeg er 37 men ser yngre ut. I går skjedde det igjen, jeg møtte en fyr som var både kjekk og hyggelig men han er 25. Og han ble sur da han fikk vite alderen min, for han trodde jeg var 30. Har prøvd nettdating men der er det bare useriøse menn. Så hvor kan jeg møte menn på 35 +? Bor i Oslo. Jeg driver med dans så det er ikke akkurat mange heterofile menn i det miljøet. Og selv om jeg har en del events via jobb så er alle mannfolka der gift eller opptatt. Anonymkode: 03722...f1c Kanskje du har en kravliste som oppegående menn ikke gidder å bruke tid på? Det er nok ikke bare disse mennene som ikke ser deg. Noe kan du sikkert jobbe med også.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #19 Skrevet 21. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er lei, fordi disse forholdene og datene fører jo aldri til noe seriøst. Jeg kastet nylig bort 1,5 år på en 8 år yngre mann som det viste seg aldri hadde moen seriøse intensjoner ovenfor meg. Hvordan møte menn på min alder? Jeg er 37 men ser yngre ut. I går skjedde det igjen, jeg møtte en fyr som var både kjekk og hyggelig men han er 25. Og han ble sur da han fikk vite alderen min, for han trodde jeg var 30. Har prøvd nettdating men der er det bare useriøse menn. Så hvor kan jeg møte menn på 35 +? Bor i Oslo. Jeg driver med dans så det er ikke akkurat mange heterofile menn i det miljøet. Og selv om jeg har en del events via jobb så er alle mannfolka der gift eller opptatt. Anonymkode: 03722...f1c Om du tror eldre menn er mer seriøs tar du feil. Ble singel som 27 og datet menn opp til ca 40 års alderen. Menn i den alderen har ofte vært gift og vil leve livets glade dager uten å forplikte seg mer enn de må på nytt. Er min erfaring. Jeg er nå 30 og har en kjæreste på 39, men har dessverre fått med eksen hans på kjøpet. Så heller en ung mann uten issues og bagasje. Ikke vær opphengt i alder, og er du desperat finner du hvertfall ingen Anonymkode: 42417...df6 2
Anusnym Skrevet 21. april 2019 #20 Skrevet 21. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mente du med den kommentaren? Det er hyggelig med oppmerksomhet, men det er vel ikke noe poeng å date menn som er 10-12 år yngre enn meg, det sier seg jo selv. Jeg har datet menn på min egen alder men de dumper meg bare. Og det samme gjør jo disse unge guttene etterhvert og. Har møtt mange via Tinder og sukker men er ikke mange seriøse der. Så jeg aner ikke hvor jeg kan møte menn som er mer rett for meg aldersmessig, hvor henger de? Anonymkode: 03722...f1c Vel basert på hva du skriver skulle jeg tro du er ettertraktet. Jeg er i slutten av 30 åra og har vært gift i mange år, så mulig "kjærestemarkedet" dreier seg til fordel for menn jo eldre man blir. Det siste jeg husker er at ingen damer ville så mye som slå meg med en pinne. Men det var altså i begynnelsen av 20 åra. Jeg ville brukt sukker hvis jeg var deg, og så ville jeg anbefalt deg å være den som tar initiativ til kontakt. Kanskje er det så enkelt som at du bare er passiv og venter på at menn kontakter deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå