Gå til innhold

Hvordan ta initiativ til sex-melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en tid tilbake sendte jeg en seksuelt ladet melding til en jeg dater. Han elsket det, ble helt satt ut. Nå har det gått noen måneder og ting har liksom blitt roet ned ifht den meldingen. I begynnelsen snakket han om hvor ofte han leste den, hva det gjorde med ham osv, men han er elendig på sms og fulgte ikke opp...Vet jo derimot at han digget den.

Nå har jeg lyst å sende en ny, men det sitter litt inne...vi snakker liksom ikke om dette lenger. Hvordan kan jeg våge å ta det frem igjen...? Kan jeg spørre rett ut..."du vet den meldingen du fikk for en tid tilbake.....har du lyst på en ny variant..?"...Noe sånn?

Grøss og gru om han sier nei takk.....!!

Anonymkode: 9264c...e4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud du kan ikke spørre om han har lyst på en ny, gud så tre-åring awkward. 

Bare send en etter neste gang dere har hatt sex, og skriv en fantasi om at en annen gang dere ligger sammen så vil du *sexmelding her* 

Anonymkode: a0b5d...dc2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei herregud du kan ikke spørre om han har lyst på en ny, gud så tre-åring awkward. 

Bare send en etter neste gang dere har hatt sex, og skriv en fantasi om at en annen gang dere ligger sammen så vil du *sexmelding her* 

Tre åring-aktig? Hmm..ok.

Glemte en viktig detalj. Vi har ikke hatt sex fullt ut enda. Ses litt for sjeldent (avstandsforhold), derfor snakker vi mye om det og også sexmld da. Og nå ønsker jeg sette i gang igjen... 

PS. Jada..det blir sex men du verden så herlig å fyre opp i forkant! 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tre åring-aktig? Hmm..ok.

Glemte en viktig detalj. Vi har ikke hatt sex fullt ut enda. Ses litt for sjeldent (avstandsforhold), derfor snakker vi mye om det og også sexmld da. Og nå ønsker jeg sette i gang igjen... 

PS. Jada..det blir sex men du verden så herlig å fyre opp i forkant! 

Hmmm ok. Sikker på at du ikke bare blir utnytta og brukt av en gift kar som sms-flørten hans? At du gidder..... 
Uansett hvor langt unna det var hadde jeg reist å besøkt en avstandsflørt om jeg trodde det kunne bli noe, og LENGE før jeg begynte å sende sextekstmeldinger 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm ok. Sikker på at du ikke bare blir utnytta og brukt av en gift kar som sms-flørten hans? At du gidder..... 
Uansett hvor langt unna det var hadde jeg reist å besøkt en avstandsflørt om jeg trodde det kunne bli noe, og LENGE før jeg begynte å sende sextekstmeldinger 

Så fint at du vet hva DU ville gjort da. Men det er da virkelig ikke fasiten. Og du..han bor i Troms og jeg i Kristiansand så det er faktisk ikke så enkelt som du skal ha det til. Men vi jobber med saken. 

Hvorfor si "at du gidder" og konkludere med at jeg flørter med en som er gift. Du er så langt unna sannheten som du kan få blitt. Har du ikke noen konstruktive innspill til dette så la det være. 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville bare sendt en, på en tid av døgnet jeg vet eller antar at han er alene. Å spørre blir kleint. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ananas. skrev:

Jeg ville bare sendt en, på en tid av døgnet jeg vet eller antar at han er alene. Å spørre blir kleint. 

Det er nok det lureste.. Takk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også; hvorfor spørre? Go for it 😁 Trenger ikke å spørre for å sende en slik melding. Skriv en frekk melding du føler deg komfortabel med og send avgårde 😃 Da klarer han ikke å holde fingrene unna deg når dere møtes 😅 Ikke overdriv. Husk at om du skriver at du vil gjøre det og det med han/på han, så pass på at du ønsket det selv og er komfortabel med å gjennomføre det. Med slike meldinger bygger man også opp forventninger 😉

Anonymkode: 587f0...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...