AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Jeg er en kvinne på 24 år som skal gå ned 30 kg i vekt. Jeg har allerede store, fyldige hengepupper, og jeg mistenker at de kommer til å henge enda mer. Går utifra at de blir til lefser når jeg er ferdig med vektnedgangen.. Dette har mange ganger hindret meg i å gå ned i vekt. Nå er jeg jo ganske overvektig, men puppene er faktisk fine. Jeg er fornøyd med de. Ja, de henger, men de er gode å ta på og fine å se på. Det kommer de ikke til å være når jeg har blitt tynn/slank... Noen som vil dele sine erfaringer med brystløft? Jeg ønsker ikke å legge inn innlegg, men jeg vil jo heller ikke ha pupper som henger så mye at brystvortene nesten peker innover mot kroppen. Anonymkode: 0c2d5...49f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Har samme problem, så henger meg på her! Anonymkode: d09ca...221
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Jeg tok brystløft med redusering for 7 år siden hos Aleris i Oslo. Brystene mine ble veldig fine. Jeg går stolt toppløs på stranda. Men det er individuelt hvordan resultatet blir, så det må du ha i bakhodet. Du får arr som ligner på et anker og som blir synlig uansett. Noen får veldig lyse og tynne arr (som meg), mens andre får tjukke og mørke arr. Om du har noen dypere arr fra før av så kan du jo se sånn ca hvordan det vil bli. Selve formen på brystene rett etter operasjonen kan være rar. De er veldig faste i begynnelsen, og kan ha en litt unaturlig form, men de vil etterhvert falle mer naturlig ned. Kirurgen min sa at innvendige skader kan ta flere år å gro, så det kan ta litt tid før du ser endelig resultat. Mine bryster var finest ca 3 år etter operasjonen og har ikke endret seg siden. En annen ting som er viktig å vite er at du kanskje ikke kan amme etterpå da de flytter på brystvorten din. Ut fra hva kirurgen min sa er det ikke veldig vanlig, men det kan skje. Selve operasjonen er ganske grei, og tiden etterpå er ikke veldig ille, men vær forberedt på å kjempe mot tyngdekraften. Jeg klarte ikke å sitte oppreist en gang i ca en uke etterpå fordi det gjorde alt for vondt. Jeg kunne gå fort på do om jeg lente meg bakover mens jeg gikk haha. De anbefaler også at du teiper arrene i en godt stund etterpå for å få finest arr som kan være kronglete. Du må også unngå sollys på brystene i minimum ett år etter operasjonen. Om du går i bikini anbefaler jeg at du taper over arrene eller kliner på med faktor 50. Dette er veldig viktig da du kan få stygge og permanente pigmentflekker rundt arrene som er umulig å få bort (de er for dype). Anonymkode: dc21d...7a2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Jeg kommer nok også til å ta det en gang, men venter til jeg har fått barn og er ferdig med å amme. Anbefaler deg også å vente til du har vært gjennom det ts, ellers er operasjonen bortkastet Anonymkode: 352c5...640
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Jeg tok det for et par år siden, og er veldig fornøyd.😊 Jeg hadde nesten ingen smerter etterpå, og selve inngrepet var bare stas på grunn av narkosen. Veldig glad jeg ikke tok silikon, bare løft. Føles som at jeg har fått tilbake ungpikepuppene mine😁 Tok det i Porsgrunn. Anonymkode: 90d36...c76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå