AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Jeg er en 182 høy tynn kvinne. Høyden har ikke plaget meg de siste årene, men jeg tenker på dating. Det er mange menn som ikke bryr seg om høyde. Men jeg tenker det vil være så typisk at den ene gangen jeg forelsker meg i noen, så kommer han til å synes jeg er for høy. Anonymkode: 0f313...3ad
Sphere Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 De aller fleste har minst ett punkt de bekymrer seg for ekstra ved dating. Når det gjelder høyde virker det langt viktigere for kvinner enn for menn. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har også datet ei som var høyere enn deg, og oppmuntret henne til å bruke høye hæler. Hun elsket å gå med det, men hadde fått det for seg at hun burde la være. Forsøk å la være å tenke på det. Du får ikke gjort noe med det uansett. Og vil du virkelig ha noen som ikke vil ha deg pga høyden din? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Jeg er 183 høy og får faktisk positiv respons fra motsatt kjønn pga høyden. Nå er jeg gift, men opplever stadig komplimenter og oppmerksomhet fra menn, høyden skremmer ikke bort noen. Kan huske jeg fikk noen kommentarer på det i begynnelsen av 20-årene som ikke var like positivd Anonymkode: 783cb...f94
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 182 er ingen problem, hilsen mann 188 Anonymkode: 83f2f...112
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå