AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Del Skrevet 20. april 2019 Noen som bruker å se på det på MAX? Syns det er så underholdende og spennende! Men blir litt overrasket over hvor mange som ikke vil ha ansiktet sitt sensurert? Og hvordan er egentlig reglene for fortolling av varer osv i Australia (og Norge lurer jeg også på), finner ingen informasjon når jeg søker? Anonymkode: d7e4e...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg ser på det en gang i blant, problemet er bare at jeg har sett hver eneste episode nå minst to-tre ganger og er lei! Håper det kommer nye episoder snart! Anonymkode: 9da4d...aa0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Del Skrevet 20. april 2019 Du skjønner at det du ser er 100% scriptet? Anonymkode: fe2e8...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Del Skrevet 20. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner at det du ser er 100% scriptet? Anonymkode: fe2e8...4cb Det tror eg ikkje på. Anonymkode: d0c41...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Del Skrevet 20. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tror eg ikkje på. Anonymkode: d0c41...c27 Naivitet er jo også en slags egenskap. Anonymkode: fe2e8...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Del Skrevet 20. april 2019 Tror neppe de kaster bort tid på å lage underholdning på en av verdens største flyplasser. Anonymkode: d7e4e...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Del Skrevet 20. april 2019 Hvor er kildene på at det er fake? Anonymkode: d7e4e...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Del Skrevet 20. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er kildene på at det er fake? Anonymkode: d7e4e...1b9 Tror du helt seriøst at reality er ekte?? Anonymkode: 5dd83...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. april 2019 #9 Del Skrevet 20. april 2019 Hvorfor er det alltid asiatere som har med seg mat og all verdens urter og medisiner? En gang var det en dame som hadde med seg epler fordi hun trengte frisk frukt p.g.a et sår. Tror hun ikke at de har frukt i Australia? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. april 2019 #10 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg ser på det innimellom og synes det kan være ganske underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #11 Del Skrevet 21. april 2019 Ja, jeg liker å se på Grensevakten. Elsker flyplasser, og jeg synes det er fascinerende å se på så mange forskjellige mennesker med de rareste forklaringer. Har sjekket litt på nett, og det ser ut som det er ekte. Anonymkode: 42fe0...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 22. april 2019 #12 Del Skrevet 22. april 2019 Dette showet (og Pawn Stars) er min guilty pleasure 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Del Skrevet 22. april 2019 Grensevakten er ekte ja 😊 Ganske utrolig hva enkelte får seg til å gjøre.... 😝 Anonymkode: 28cd1...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. april 2019 #14 Del Skrevet 22. april 2019 6 minutter siden, Poppie skrev: Dette showet (og Pawn Stars) er min guilty pleasure 😆 Mine også, fin underholdning når det ikke går noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. april 2019 #15 Del Skrevet 23. april 2019 Så mye på det før. Er vel sikker nye episoder nå, og ikke 5 år gamle Sykt at så mange tør å smugle med seg det ene og det andre. De blir jo tatt. Husker han som hadde lagt kokain (eller hva det var) inn i skosåla og sydd igjen. Skuffelsen var stor da han ble tatt og inn på bakrommet. Han var skråsikker på han var smart og ikke ville bli tatt. Lol Dette er nok ikke bare skuespill. Det er jo snakk om en av verdens største flyplasser. De har neppe tid til å kaste bort tiden på å komme opp med å scripte ting og alt bare er skuespill 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #16 Del Skrevet 23. april 2019 Disse episodene går jo omatt og omatt hele tiden. Anonymkode: 71f92...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #17 Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg har fått helt dilla på grensevakten! Det er så tydelig når de skjuler noe😂 Anonymkode: e8166...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #18 Del Skrevet 15. mai 2019 Men det er sykt irriterende at de ikke kan gjøre seg ferdig med en sak før de går videre til en annen. Det blir så mye repetisjoner. Programmet kunne vært halve tiden! Anonymkode: e8166...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #19 Del Skrevet 16. mai 2019 Folkene som blir filmet fremstår jo virkelig som stokk stein dumme da! De tar jo for eksempel med seg frukt eller andre ting som egentlig ikke er lovlig å ta med seg inn i landet. I tillegg gidder de tydeligvis aldri å fylle ut innreise-skjema eller hva det nå var, på en ordentlig måte. Nesten så man tror at dem finner på alle disse tingene med VILJE, bare for å skape krangel og dritt på selve flyplassen / tollen... Anonymkode: 5dd83...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #20 Del Skrevet 16. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folkene som blir filmet fremstår jo virkelig som stokk stein dumme da! De tar jo for eksempel med seg frukt eller andre ting som egentlig ikke er lovlig å ta med seg inn i landet. I tillegg gidder de tydeligvis aldri å fylle ut innreise-skjema eller hva det nå var, på en ordentlig måte. Nesten så man tror at dem finner på alle disse tingene med VILJE, bare for å skape krangel og dritt på selve flyplassen / tollen... Anonymkode: 5dd83...237 Ja hva skjer med at spesielt asiatere tar med seg masse mat når de skal på ferie?? Så er det jo disse som smugler da. De skal tilsynelatende på ferie, men har ikke planlagt noen ting, de kan ikke en gang nevne en eneste attraksjon. Anonymkode: e8166...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå