AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Noen som har erfaring med huawei p20/30 (pro)? Er du fornøyd? Hvordan er bildekvaliteten? Fungerer portrait mode til å ta bilder med uklar bakrunn av andre ting enn personer? Har huawei p30 apeture mode eller er det bare pro modellen som har dette? Anonymkode: 28579...aad
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Har p20. Beste Camera jeg har hatt. Bruker drt hver dag. Folk på https://www.instagram.com/p/BNP7nxfAhYF/ kommenterte kvaliteten, når jeg byttet mobil Anonymkode: 1dfa4...368
skarpegg Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Har P20 Pro, kameraet er konge! Får fint til "uklar" bakgrunn dersom hovudmotivet er andre ting enn personer også. Bra bildekvalitet, kameraet gjenkjenner motivet og tilbyr å justere innstillingene for å få eit best mulig bilde. Enten det er solnedgang, grønt gress, blå himmel, dokumenter eller katt (!). Man kan fint slå av denne funksjonen også. Nattmoduset er også bra. Ikkje like bra som i dagslys sjølvsagt, men likevel mykje betre enn andre telefonar eg har hatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå