Gå til innhold

Sex med yngre mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame 43 og mann 25. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 6e41c...05a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deilig da:) Håper jeg også kan pule en på 25 når jeg fyller 43😋

Anonymkode: bbdf2...f56

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor spør du? Har det virkelig noe å si hva jeg tenker? Du klarer vel å ta den avgjørelsen selv?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, visp skrev:

Men hvorfor spør du? Har det virkelig noe å si hva jeg tenker? Du klarer vel å ta den avgjørelsen selv?

Dette er ikke noe jeg går å snakker om. Så tenkte uskyldig å spørre på en sånn side vel? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe jeg går å snakker om. Så tenkte uskyldig å spørre på en sånn side vel? 

Men en dame på 43 burde vel være i stand til å ta en sånn avgjørelse selv? Her får du alt mulig av svar- fra de på 18 og de som har sønner på den alderen. Det vil jo ikke ha så mye å si for om det er greit å hoppe til sengs med denne karen vel?

Du oppgir jo bare alder her. Om det er en kamerat av sønnen din, eller kjæresten din datteren din: da hadde du fått helt andre svar enn om dette er en du har snakket med på en eller annen nettside.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, visp skrev:

Men en dame på 43 burde vel være i stand til å ta en sånn avgjørelse selv? Her får du alt mulig av svar- fra de på 18 og de som har sønner på den alderen. Det vil jo ikke ha så mye å si for om det er greit å hoppe til sengs med denne karen vel?

Du oppgir jo bare alder her. Om det er en kamerat av sønnen din, eller kjæresten din datteren din: da hadde du fått helt andre svar enn om dette er en du har snakket med på en eller annen nettside.

Jeg gjør jo som jeg vil så er ikke sånn deres mening forandrer valgene mine sånn. Selvom tanken er at jeg synes han er ung forskjell til meg da. Hadde gjerne ikke nevnt det her dersom jeg ikke har tenkt tanken at jeg gjerne ikke burde. Selvom det ikke sånn  sett er noe galt i det. 

Er en jeg møtte på byn. 

AnonymBruker
Skrevet

Mann 29 her. Har en kamerat som tilbrakte en sommer med en kvinne i førti-årene. Husker vi i gjengen mente det var helt innenfor. Men hadde du spurt hennes jevnaldrende venninner, så hadde vel kanskje det ment det var litt sært kanskje? Men man lever jo bare en gang, så bare til å hoppe i det hvis du er tilgjengelig. 

Anonymkode: 7485a...308

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min var 25 og jeg 42 da vi ble sammen. Ikke noe problem det i hvert fall.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør jo som jeg vil så er ikke sånn deres mening forandrer valgene mine sånn. Selvom tanken er at jeg synes han er ung forskjell til meg da. Hadde gjerne ikke nevnt det her dersom jeg ikke har tenkt tanken at jeg gjerne ikke burde. Selvom det ikke sånn  sett er noe galt i det. 

Er en jeg møtte på byn. 

Du burde jo egentlig snakke med nære venninner om dette- det er gjerne der man får "riktige" svar siden de kjenner deg godt. Om du er av typen som begynner å skrive navnet hans med hjerte rundt etter et knull, så vil jeg absolutt ikke anbefale deg å gjøre det. Om du er typen som ser på det kun for det det er, så hadde du antageligvis ikke spurt her.

Det skader vel ingen, men siden dere ikke hoppet i det når flørtingen var på topp den kvelden så vil det kanskje føles litt feilog rart om dere skal planlegge dette nå. Det vet bare du.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er en jeg møtte på byn. 

Du bør forresten høre teksten på sangen til Vassendgutane - Milf og pils. En litt humoristisk vri på det. Lytt til teksten, uansett om du hater sangen.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør forresten høre teksten på sangen til Vassendgutane - Milf og pils. En litt humoristisk vri på det. Lytt til teksten, uansett om du hater sangen.

He he, må le litt. Når man bikker 40 et det noe som skjer. Er det ikke noe ukjent fenomen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Du burde jo egentlig snakke med nære venninner om dette- det er gjerne der man får "riktige" svar siden de kjenner deg godt. Om du er av typen som begynner å skrive navnet hans med hjerte rundt etter et knull, så vil jeg absolutt ikke anbefale deg å gjøre det. Om du er typen som ser på det kun for det det er, så hadde du antageligvis ikke spurt her.

Det skader vel ingen, men siden dere ikke hoppet i det når flørtingen var på topp den kvelden så vil det kanskje føles litt feilog rart om dere skal planlegge dette nå. Det vet bare du.

Har luftet dette med en venninne. Ellers ikke snakket med noen om det. Det er ikke det jeg snakker om. En del venninner har barn i den alderen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann 29 her. Har en kamerat som tilbrakte en sommer med en kvinne i førti-årene. Husker vi i gjengen mente det var helt innenfor. Men hadde du spurt hennes jevnaldrende venninner, så hadde vel kanskje det ment det var litt sært kanskje? Men man lever jo bare en gang, så bare til å hoppe i det hvis du er tilgjengelig. 

Tror du har rett. Er ikke noe jeg sier til venninner. Hadde det vært motsatt er det mer akseptert virker det som. 

Skrevet

Jeg er 43, og puler en på 27.  Kan bare si at her går det kjempefint. Vi matcher helt utrolig sammen seksuelt. 

Du får gjerne sende meg PM, hvis du vil diskutere dette uten innblanding fra de "fordomsfulle" og fritt for tåpelig humor.   😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42, har en sønn på 21. menn/gutter på 25 er helt uinteressant for meg.

Men har ingen moralske problemer med det

Anonymkode: ad91d...b5c

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dere begge er fri, har god kjemi og er tilgjengelige så hvorfor ikke? Høres helt fantastisk ut. Man lever bare en gang....  (eller man lever hver dag, men dør bare en gang 😁).

Anonymkode: 70985...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kjemi fører mennesker sammen, da er et lite moral politiet kan få gjøre. 

Anonymkode: 748a5...04b

Skrevet
På 20.4.2019 den 10.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid likt damer på 43. Likte dem når jeg var 20, og liker dem fortsatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Damer over 40 år er rett og slett deilig. 

:)

Anonymkode: 748a5...04b

Skrevet
On 4/20/2019 at 10:11 AM, AnonymBruker said:

Har en på jobben som er 44 og har ei dame på 23. Han stortrives!

Kjør på! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...