Gå til innhold

Ca 23 grader i Kreta. Hva pakker jeg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser til Kreta neste uke og det er meldt ca 20-23 grader. Tviler på at bassenget er oppvarmet og vi har med oss en 3-åring. Tror dere det blir for kaldt å bade i bassenget? Aner ikke hva jeg skal pakke. Hadde satt så utrolig pris på litt hjelp.

Anonymkode: 8c819...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige sommerklær, den temperaturen der er jo typisk norsk sommer. Ta med lette ytterklær/tynn jakke, kan sikkert bli kjølig om kvelden eller hvis det er mye vind. Hadde tatt med badetøy, ofte blir det varmere midt på dagen enn det er meldt. Du må nesten helgardere litt. Jeg har vært på Kreta i begynnelsen av mai og hatt supert sommervær og badet hver dag, men jeg har også vært på Rhodos i begynnelsen av juni og holdt på å fryse ihjel- igjen pga kald vind og mye overskyet vær. 

AnonymBruker
Skrevet

Kreta, ikke i. Kreta er en øy.

Anonymkode: 5e060...29b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På skal bare unntaksvis brukes foran stedsnavn. Det heter f.eks. i Irland, i Japan etc. (det er også øyer). 

Anonymkode: 8005a...110

AnonymBruker
Skrevet

Husk at Kreta er en stor øy, så sjekk værvarselet for det området dere skal være i. Været kan variere veldig mellom de ulike stedene.

Anonymkode: ec3b8...6b0

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du retter på meg. Jeg har litt språkvansker, så ikke alltid så lett☺️

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Meadow skrev:

Vanlige sommerklær, den temperaturen der er jo typisk norsk sommer. Ta med lette ytterklær/tynn jakke, kan sikkert bli kjølig om kvelden eller hvis det er mye vind. Hadde tatt med badetøy, ofte blir det varmere midt på dagen enn det er meldt. Du må nesten helgardere litt. Jeg har vært på Kreta i begynnelsen av mai og hatt supert sommervær og badet hver dag, men jeg har også vært på Rhodos i begynnelsen av juni og holdt på å fryse ihjel- igjen pga kald vind og mye overskyet vær. 

Tusen takk for svar!:)

AnonymBruker
Skrevet

Husk at Kreta er en stor øy, så sjekk værvarselet for det området dere skal være i. Været kan variere veldig mellom de ulike stedene.

Reiser til Kato Daratso. Så at det var meldt 20-23 grader der også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...