Gå til innhold

GOT er groteskt??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var ingen hovedperson som døde i 1. episode. Dør en karakter i 1. episode er det heller ikke en hovedperson.

Anonymkode: f26f1...002

Stemmer, beklager, Ned Stark dør i 9. episode!
Så jeg virkelig 9 episoder? :sjokkbla: Det var mye jeg ikke likte med serien så det at han ble drept var nok dråpen som fikk begeret til å flyte over for meg.

Anonymkode: 138db...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer, beklager, Ned Stark dør i 9. episode!
Så jeg virkelig 9 episoder? :sjokkbla: Det var mye jeg ikke likte med serien så det at han ble drept var nok dråpen som fikk begeret til å flyte over for meg.

Anonymkode: 138db...5a4

Huff, må være kjedelig å bare like forutsigbare serier der de gode alltid klarer seg.

Endret av NBA
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, GinandTonic skrev:

GOT?

En griseserie hvor søsken har seg med hverandre, bare kos..

Så slakter de hverandre og holder på. Tror de har sex med andre de ikke er i slekt med også.

Anonymkode: b34c7...f0a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En griseserie hvor søsken har seg med hverandre, bare kos..

Så slakter de hverandre og holder på. Tror de har sex med andre de ikke er i slekt med også.

Anonymkode: b34c7...f0a

Hva med å fortelle hva serien heter som jeg spør om?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, GinandTonic skrev:

Hva med å fortelle hva serien heter som jeg spør om?

Kan du ikke bare søke? Ganske enkelt istedenfor å spørre her.

Anonymkode: dc838...174

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare søke? Ganske enkelt istedenfor å spørre her.

Idiot.

Anonymkode: cb808...cef

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Godt. All vold, sex, incest etc er "frydefullt" ulovlig og litt spennende, faktisk. Litt som skrekkfilm, som jeg egentlig ikke ser, hvor man av og til må dukke ned bak en pute. 

Skrevet
På 20.4.2019 den 10.31, Vanlig fyr skrev:

Du har helt rett og takk for advarslene. Jeg så ferdig GOT her forleden og det var hakket før jeg gikk ut og hadde incest med familiemedlemmer, begikk grove drap og tortur samt at jeg nesten red på drager. Vi trenger flere som deg TS, du burde bli politiker. 

Knallgodt skrevet. Og du har helt rett; vi burde bli mer beskyttet mot oss selv. Vi tåler jo tross alt ingenting. 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Game of Thrones er INGENTING sammenlignet med virkeligheten.

Anonymkode: 6ade8...d7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idiot.

Anonymkode: cb808...cef

Hahaha ja vel, idiot kan du være selv når du faktisk ikke greier å Google noe så enkelt som en serie. Si meg, hvor lav IQ har du?

Og ja, jeg tror du er brukeren som bare har krysset av for ab nå ;) 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke tåler skildringer av virkeligheten får du holde deg innendørs med Harry Potter. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, herremann skrev:

Hvis du ikke tåler skildringer av virkeligheten får du holde deg innendørs med Harry Potter. 

Er nok ett par dødsfall i "Harry Potter" også...                  

Anonymkode: daf3f...e99

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet
På 20.4.2019 den 10.42, AnonymBruker skrev:

GOT provoserer, engasjerer og fascinerer. Den viser det beste og det verste i vår natur, helt fantastiske karakterer vi elsker å hate og hater å elske. Top notch skuespillerprestasjoner. Jeg for min del elsker historie, spesielt vikingtid og middelalder, og dette universet (selv om det er fantasy) skildrer denne tidsalderen godt. Serien suger de fleste inn etter et par episoder.

Anonymkode: 4d481...e1f

Jeg er så enig! Det er utrolig hvor overbevisende skuespillerne er. Han som spiller Jeffrey er jo verdens mest ydmyke fyr når man ser han i intervjuer, men i serien får han meg til å gnisse tenner. Alle er så flinke og spiller rollen sin utrolig godt. En serie av et slikt kaliber kommer ikke ofte, og jeg er så takknemlig som lever mens dette universet utspiller seg på TV-skjermen. 

Jeg har begynt å se det på nytt igjen nå, og jeg mener det var en karakter som sa noe som "selv om det er kaos akkurat her er det fortsatt ro og mak i resten av verdens hjørner." Og det stemmer jo. Folk blir drept og voldtatt og det foregår incest mens vi er på KG akkurat nå, men vi vet ikke om det. GOT viser både det gode og det vonde som foregår i deres verden. Ingen er for uskyldige til å dø og alt kan skje. Det er ikke like spennende når du VET at alt hviler på skuldrene til visse karakterer og at alt med plottet kommer til å dø om enkelte mister livet sitt. I GOT er alt fritt vilt, og plottet er mektig nok til å takle akkurat det, og det er genialt. Jeg både gruer meg og gleder meg til episoder, og ingen annen serie har gitt meg akkurat den følelsen. Valar Morghulis 😁

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er nok ett par dødsfall i "Harry Potter" også...                  

Anonymkode: daf3f...e99

Slutten på tom og Jerry.  Det er dødsfall over alt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...