Gå til innhold

Uventede besøk i boretslag, kan man vente dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Det går fort i svingene når man er provosert :fnise:

Hva gjør deg provosert her i tråden? 

Anonymkode: 7e426...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blir i alle fall provosert;) Og det er TS som burde skjerpe seg, syns eg. Dersom naboane har klaga på støy tidlegare, og vaskemaskinen brukar slik at det høyrest ut som om nokon dunkar i veggen, så er det på tide å fikse maskinen! Eg hadde blitt sur nabo dersom vaskemaskinen til naboen ville kome på besøk rett gjennom veggen! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden har da gått helt av hengslene. Var ikke spørsmålet om man skal åpne og slippe inn uanmeldte håndtverkere ol i borettslag, eller har jeg også mistet tråden? 

Anonymkode: 3d408...7d0

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har da gått helt av hengslene. Var ikke spørsmålet om man skal åpne og slippe inn uanmeldte håndtverkere ol i borettslag, eller har jeg også mistet tråden? 

Anonymkode: 3d408...7d0

Nei, spørsmålet var i grunn hvem som stod utenfor TS og banket på døren og ropte navnet hans når han ikke ventet besøk. I stedet for å sjekke selv så tror han at vi vet det🤦‍♂️😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 19.4.2019 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Jepp, på grunn av klaging fra naboene om bråk hos meg, men jeg kan ikke noe for det siden det er bare vaskemaskinen men den bråker veldig, veldig mye men jeg må jo vaske klær så... + at det e rveldig lytt her og veldig tynne vegger mellom leilighetene.

Anonymkode: e9b29...135

Da får du få vaskemaskinen i vater, så går den stillere. Eventuelt må du faktisk kjøpe deg en ny vaskemaskin.

Du kan også bruke fellesvaskeriet, hvis dere har dette.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Noen lover er dustete, og man trenger ikke være helt regelrytter heller.

Anonymkode: 301f5...f83

Selv om du synes noen lover og regler er dustete, må du allikevel følge dem.

Anonymkode: 6d584...a4a

• Liker 2
Skrevet
På 19.4.2019 den 20.10, Tibbie skrev:

Men hellidagene er her jo kun av religiøse årsaker? Eneste grunnen til at jeg ikke er på jobb nå, er fordi vi har stengt. Når helligdagene fjernes (for det kommer de til å bli en dag), så er det ingen grunner til å holde på meningen om at folk ikke får lov til å vaske klærne sine eller barn leke ute?

Å ringe politiet kun fordi det er forbudt å henge opp bilder på veggene sine på søndager, synes jeg er litt tynt. Man trenger ikke være enig i alt flertallet i KrF stemte om i 1984. Det er heller ikke lov til å urinere på gater, men jeg ringer ikke politiet hver gang jeg ser noen gjør det. Jeg er heller ikke for oljeboring, bare fordi loven er det.

Jeg er helt enig i at det er tullete å bli oppskjørta over at noen vasker vinduer, klær, bruker 2 min på å henge opp et bilde eller gjør andre ting som ikke bråker noe særlig. Men jeg skjønner at folk vil ha noen dager i året der lydnivået må begrenses litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slipper ALDRI inn noen uten at ting er avtalt på forhånd. Det skjer bare ikke.

Svarer ikke engang på ringeklokka, om jeg ikke vet med sikkerhet hvem som ringer på. De fleste som ringer på uten avtale er bare folk som enten har glemt nøkkel og vil inn, eller tjuvpakk som vil stjele fra boder. 

Dersom du er en venn som vil stikke innom er det greit, men da ringer man på telefonen, og IKKE på ringeklokka.

Anonymkode: becba...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Han ha

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slipper ALDRI inn noen uten at ting er avtalt på forhånd. Det skjer bare ikke.

Svarer ikke engang på ringeklokka, om jeg ikke vet med sikkerhet hvem som ringer på. De fleste som ringer på uten avtale er bare folk som enten har glemt nøkkel og vil inn, eller tjuvpakk som vil stjele fra boder. 

Dersom du er en venn som vil stikke innom er det greit, men da ringer man på telefonen, og IKKE på ringeklokka.

Anonymkode: becba...3ed

Han her hørte navnet sitt bli ropt🤦‍♂️

Anonymkode: a3ebc...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...