Gå til innhold

Trenger hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har startet å date en kar. Han er hyggelig, snill og omtenksom. Problemet er at han er veldig passiv. Føler samtalene våre er veldig overfladiske. Prøver å få han til å prate men klarer ikke å forberede situasjonen 😅 Det er alltid om været, hva jeg har spist 😥 Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: c0d4a...e2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert like elendig på small talk som jeg er. Når du sitter der med en person du knapt kjenner så er det utrolig vanskelig for mange å snakke om ting. 

Prøv å spørre han spørsmål om livet sitt, barndommen, yrket hans, studiet hans osv. Få han til å snakke om seg selv, det klarer alle. Finn ut hva slags hobbyer han liker. Filmer? Serier? Politikk? Hva bryr han seg om? 

Anonymkode: fdeeb...36f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg. Men dersom dere ikke har kjent hverandre lenge, er det ikke så sannsynlig at han vil åpne seg opp om barndom og andre litt mer personlige temaer. Gi han tid, menn trenger tid for å stole på en kvinne. Prøv deg litt frem, for eksempel kan du begynne å snakke om din barndom og se hvordan han reagerer. Men ikke push han dersom du ser at han bli ukomfortabel.

Anonymkode: e4b79...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar sånne ting som tegn på at han egentlig ikke er så interessert i å bli kjent. Han vil bare slå ihjel tid uten å bry seg så mye om deg, men for å komme nærmere inn på deg så han kan få sex

Anonymkode: 0bb59...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...