AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Etter et døgn. Dame. Hadde kun bilde av et sitat. Dere menn er tydelig ikke nøye på hva dere putter pikken i, og bare sveiper i vei... Anonymkode: 04d5c...b18 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Hahaha, føler den.. Har over 1000 likes etter en uke Anonymkode: a124a...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Hva var sitatet? Anonymkode: c4f29...943 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Ikke si "dere menn". De 99+ består antagelig av stamkundene der inne, altså bare ræl. Plenty menn er omtenksomme i sveipinga si. Jeg fant meg nemlig en fantastisk mann på tinder, vi flytter sammen om få dager, så jeg har herved legitimasjon til å forsvare tinder når jeg kan😂 Anonymkode: c0de1...e20 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Å være på Tinder i utgangspunktet sier vel det meste om deg som menneske! Anonymkode: fd6aa...342 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 Gratulerer du er dame. Anonymkode: 1a892...d6b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke si "dere menn". De 99+ består antagelig av stamkundene der inne, altså bare ræl. Plenty menn er omtenksomme i sveipinga si. Jeg fant meg nemlig en fantastisk mann på tinder, vi flytter sammen om få dager, så jeg har herved legitimasjon til å forsvare tinder når jeg kan😂 Anonymkode: c0de1...e20 Ja, det finnes vel blomster blant ugresset også. Har også hatt en kjæreste fra tinder. Tidligere. Anonymkode: 04d5c...b18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være på Tinder i utgangspunktet sier vel det meste om deg som menneske! Anonymkode: fd6aa...342 Hvordan det? Anonymkode: 04d5c...b18
Anusnym Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 Mange menn ligger med hva som helst, det stemmer nok Menn kan godt ligge med damer som er langt mindre attraktiv enn dem selv. Men Tinder er vel strengt tatt en sex-app mer eller mindre, så hva er problemet? Men det er et annet aspekt og. De fleste menn blir stort sett avvist, så de er helt nødt til å kontakte et stort volum av damer. Alternativt kan de kontakte 1 dame i måneden og sannsynligvis leve alene. Slik et det altså. Du kan vel heller se positivt på det, du kan velge og vrake
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 Tinder er hva man gjør den til. Mange vil ha sex, mange vil ha kjæreste. Tinder er da ikke en ren sex-app. De fleste jeg kjenner som bruker tinder ønsker seg kjæreste. Både menn og kvinner. Anonymkode: 1b9f8...df2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke si "dere menn". De 99+ består antagelig av stamkundene der inne, altså bare ræl. Plenty menn er omtenksomme i sveipinga si. Jeg fant meg nemlig en fantastisk mann på tinder, vi flytter sammen om få dager, så jeg har herved legitimasjon til å forsvare tinder når jeg kan😂 Anonymkode: c0de1...e20 Tenk om han er utro da? Menn på Tinder har dårlig moral og vil bare playe mest mulig damer og tømme seg i de. Litt som hunder. Hadde aldri stolt på en sånn. Mange lurer damer for penger og. Så man risikerer å ende opp med gonoré OG bli blakk. Anonymkode: 0722b...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er hva man gjør den til. Mange vil ha sex, mange vil ha kjæreste. Tinder er da ikke en ren sex-app. De fleste jeg kjenner som bruker tinder ønsker seg kjæreste. Både menn og kvinner. Anonymkode: 1b9f8...df2 Menn vil ikke ha kjæreste, men bare tømme seg i flest mulig damer. Anonymkode: 0722b...ba7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #13 Skrevet 19. april 2019 Men herregud, generalisering av menn much?? uansett tror jeg at de 99+ likes greiene er lokkemat for å få deg til å betale for tinder pluss. Det er jo sånn du kan se hvem som har likt deg. Sånn sett er det ikke sikkert at det er over 100stk som har likt deg... husker da jeg ble singel og ville ha et rebound fort som faen at jeg fikk 99+ etter 10 min. Saklig i grunn... Anonymkode: ad034...155
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #14 Skrevet 19. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men herregud, generalisering av menn much?? uansett tror jeg at de 99+ likes greiene er lokkemat for å få deg til å betale for tinder pluss. Det er jo sånn du kan se hvem som har likt deg. Sånn sett er det ikke sikkert at det er over 100stk som har likt deg... husker da jeg ble singel og ville ha et rebound fort som faen at jeg fikk 99+ etter 10 min. Saklig i grunn... Anonymkode: ad034...155 Det er en greie det der, flesteparten av menn sveiper alt til høyre på tinder og sorterer matchene senere. En billig versjon av tinder pluss. Ikke noe nytt. Anonymkode: 1b9f8...df2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #15 Skrevet 19. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk om han er utro da? Menn på Tinder har dårlig moral og vil bare playe mest mulig damer og tømme seg i de. Litt som hunder. Hadde aldri stolt på en sånn. Mange lurer damer for penger og. Så man risikerer å ende opp med gonoré OG bli blakk. Anonymkode: 0722b...ba7 Eksen min. Fant han på tinder. Stemmer med alt unntatt det med gonoré. Ble slutt fordi han stadig satt på tinder og flørtet med andre damer OG inviterte de hjem til seg. I dag er han ikke annet enn en gammel gris i mine øyne. Anonymkode: 068e3...783
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om han er utro da? Menn på Tinder har dårlig moral og vil bare playe mest mulig damer og tømme seg i de. Litt som hunder. Hadde aldri stolt på en sånn. Mange lurer damer for penger og. Så man risikerer å ende opp med gonoré OG bli blakk. Anonymkode: 0722b...ba7 Hjelp, hvem har såret deg? Anonymkode: 0b625...dea
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 Hva får en kvinne til å bli så desperat at man bruker Tinder? 😮 Hadde jeg vært kvinne så hadde den siste plassen jeg hadde brukt min energi på vært et slikt høl. Snakk om å ønske seg selv vondt. Ta vare på dere selv, bli glad i dere selv, så vil dere velge noe helt annet enn en sjekkeapp der alle mannfolkene liker deg bare for å få et knull. Anonymkode: fd6aa...342
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Tenk om han er utro da? Menn på Tinder har dårlig moral og vil bare playe mest mulig damer og tømme seg i de. Litt som hunder. Hadde aldri stolt på en sånn. Mange lurer damer for penger og. Så man risikerer å ende opp med gonoré OG bli blakk. Anonymkode: 0722b...ba7 Tror du har møtt noen virkelig dårlige menn på Tinder, men det er også utrolig mange gode menn der. Snakk om å generalisere... 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hva får en kvinne til å bli så desperat at man bruker Tinder? 😮 Hadde jeg vært kvinne så hadde den siste plassen jeg hadde brukt min energi på vært et slikt høl. Snakk om å ønske seg selv vondt. Ta vare på dere selv, bli glad i dere selv, så vil dere velge noe helt annet enn en sjekkeapp der alle mannfolkene liker deg bare for å få et knull. Anonymkode: fd6aa...342 Unnskyld, men hva i alle dager? Det er veldig vanlig å være på Tinder i dag. Det er ikke et høl, men det finnes jo selvsagt menn der som bare er ute etter en ting. De lukes lett ut! Dersom man skal finne seg noen i dag så er det veldig vanlig å ha funnet hverandre gjennom Tinder. Jeg kjenner så utrolig mange som har funnet f.eks. samboerene sine gjennom appen. Du kan umulig ha erfaring med Tinder om du tror at det er en app hvor alle menn bare swiper til høyre fordi de tror at de skal få seg et knull. Anonymkode: 080dd...128
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om han er utro da? Menn på Tinder har dårlig moral og vil bare playe mest mulig damer og tømme seg i de. Litt som hunder. Hadde aldri stolt på en sånn. Mange lurer damer for penger og. Så man risikerer å ende opp med gonoré OG bli blakk. Anonymkode: 0722b...ba7 Lol folk har vært utro og hatt gonore siden tidenes morgen, det har ikke dukket opp sammen med tinder. Jeg er ikke redd for å bli utsatt for utroskap eller svindel fordi jeg har ikke penger og ser ikke på utroskap som et svik mot meg. Han hadde sveket seg selv i så fall. Vi skal nok bli veldig lykkelige sammen 💎 Anonymkode: c0de1...e20
Katten.2.0 Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 Har hatt 99+ i evigheter, som mann. Farn så lave krav kvinner har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå