Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er sammen med skulle reise hjem til hjemlandet sitt i går og kommer tilbake mandag.

Han har vært hjemme tre ganger mens jeg har kjent han. Første gangen hørte jeg ingenting, andre gangen fikk jeg meldig jul og nyttår. Sist fikk jeg melding om at han var kommet hjem og noen flere i løpet av dagene.

I går hørte jeg ingenting! Vi skrev på morgenen og jeg ønsket han god tur osv. 

Altså jeg mener han kunne da gitt en lyd fra seg om at han var kommet trygt hjem? Jeg begynner å bli bekymret for jeg har ikke hørt noen ting.

Anonymkode: ade25...75e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så send en melding og spør om reisen gikk bra.  Gud bedre så tafatt.

Anonymkode: bdeee...fb4

• Liker 2
Skrevet

Hva slags land er dette? De har vel mobildekning? :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som om han har vært så flink til å sende meldinger tidligere, så hvorfor så bekymret nå?

Anonymkode: de36a...2ec

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som om han har vært så flink til å sende meldinger tidligere, så hvorfor så bekymret nå?

Dette 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så send en melding og spør om reisen gikk bra.  Gud bedre så tafatt.

Anonymkode: bdeee...fb4

Fordi etter ørten tråder inne her på KG er jo det mas om man sender melding når noen er på ferie. Og jeg vil ikke mase på han!

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi da var vi ikke sammen, og vi har et helt annet forhold nå enn da han ikke sendte noe. Han har blitt kjempe flink! Han bruker alltid å si i fra om ting. 

Vil virkelig ikke mase på han, men kan være at han ikke har mer Internett igjen og har sendt melding via iMessage( han er så dårlig teknologisk at han vet ikke at man vare kan trykke på meldinga for å sende vanlig)

ts

Anonymkode: ade25...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...