Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 6 mnd, som fortsatt bruker bagdelen. Vi har Emmeljunga mondial deluxe. Men jeg tror vi går over til sportsdel snart, hun vil veldig gjerne opp og se.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Byttet før 6 mnd med første. Han ble for tung for baggen.

Anonymkode: db879...d3c

Skrevet

6 mnd. Hun hadde fått plass lenger men ville opp og sitte. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi byttet ved 3,5 mnd. Da lå hun «flatt» i sportsdelen, men hadde ergonomisk sportsdel slik at det ble en liten helling i ryggen likevel. Dette ble gjort i samarbeid med helsesøster og lege på grunn av refluks hos babyen. Med den lille hellingen i ryggen fikk baby mindre sure oppstøt og vi kunne for første gang begynne å bruke vogn. Hun bare skrek i baggen.

Anonymkode: d66e5...d18

• Liker 2
Skrevet

Emmaljunga Mondail Deluxe (hvis det skrives sånn😅).

Brukte bag til barnet var over 1 år. Vi brukte den bare til soving, ikke tur hvor barnet hadde behov for å se utav. Det var enda grei plass da vi byttet, men ungen vår er liten for alderen :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Byttet før 6 mnd med første. Han ble for tung for baggen.

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvor stor barnet var 😅 snart 3åringen min er enda ikke over vektgrensen for bagen 🙊

AnonymBruker
Skrevet

Emmaljunga Edge duo, byttet ved 8 mnd på begge

Anonymkode: 076a4...ff9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Skogkløver skrev:

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvor stor barnet var 😅 snart 3åringen min er enda ikke over vektgrensen for bagen 🙊

Hva er vektgrensen på emmaljunga sin bag?😊

Anonymkode: d8766...0a3

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vektgrensen på emmaljunga sin bag?😊

Anonymkode: d8766...0a3

Jeg måtte sjekke bruksanvisningen, det kan se ut som at vektgrensen er den samme for bag og sportsvogn: 15 kg :) i hvert fall i følge forsiden 😅 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Skogkløver said:

Over 9 kg ved 6 mnd. De fleste dypbagger er bare godkjent for det. Han er nesten 15 nå ved 2 år. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Skogkløver said:

Jeg måtte sjekke bruksanvisningen, det kan se ut som at vektgrensen er den samme for bag og sportsvogn: 15 kg :) i hvert fall i følge forsiden 😅 

Ser ut til å være 9 kg der og

Screenshot_20190421-094745_Drive.jpg

Gjest GulSol
Skrevet

Brukte bagen til vogna kanskje 10 ganger.. Ungen skreik bare, så jeg bar han i sjal. Rundt 5 mnd byttet vi. Stokke Trailz

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til å være 9 kg der og

Screenshot_20190421-094745_Drive.jpg

Se der ja! Jeg klarte å hoppe over 9 kg i går kveld 😅godt noen leser skikkelig.

2.5åringen kunne da fint brukt bagdelen 🙊 men den hadde nok blitt litt kort 😂

AnonymBruker
Skrevet

Bagdel er bare godkjent på de aller fleste vogner opptil 9kg, så de kan ikke brukes i evigheten uansett.

Anonymkode: b7fc4...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bagdel er bare godkjent på de aller fleste vogner opptil 9kg, så de kan ikke brukes i evigheten uansett.

Ser nå det allerede er diskutert ☺️

Skrevet

Vi har Bugaboo Fox og byttet ved ca 6 måneders alder. Han var ikke for stor, men veldig nysgjerrig og ville opp og se seg rundt. 

• Liker 1
Skrevet

Vi bytta da han var 4,5 mnd. Han ville bare kikke.. hadde Stokke trailz og den har stor bag, så kunne nok brukt den ganske lenge.

Ei venninne ventet helt til babyen var 9-10 måneder, men hun var helt fornøyd med å ligge i bag og var ikke spesielt stor/tung. 

Har inntrykk av at de fleste bytter pga andre ting enn størrelsen.. mest fordi ungen ikke lengre liker å ligge nedi baggen å «kjede seg». 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også Stokke Trailz til min minste, den har en ganske stor bagdel. Brukte den til hun var 8 mnd, kunne brukt den lenger også plassmessig, men syntes da det var greit å bytte til sportsdelen. Den tar også mindre plass i bilen 😅 

Anonymkode: 814f6...8ed

• Liker 1
Skrevet

TFK Multi X bag tåler opptil 15 kg, om man ønsker å bruke bagdel lengst mulig :)  Den kan også gjøres om til en sittedel som kan brukes til ca 18 måneder (til bruk som foreldrevendt sportsdel på 3 hjuls joggevogn)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Regnbue89 said:

TFK Multi X bag tåler opptil 15 kg, om man ønsker å bruke bagdel lengst mulig :)  Den kan også gjøres om til en sittedel som kan brukes til ca 18 måneder (til bruk som foreldrevendt sportsdel på 3 hjuls joggevogn)

Trodde det var til 13 kg? Men er flere som har slike hybridløsning. Vi har gått for den vi og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...