Gå til innhold

Hva gjør du i påsken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv sover jeg lenge, jobber litt med eksamen når jeg orker, og gamer. Vært ganske ensformig og føler meg litt ensom. Vet mange kan føle på det i påsken. 

Anonymkode: a22cc...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber noe og litt fri. Jobber ekstravakt lørd kveld og drar da inn 2500 netto. Greit det, hadde ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt min første påske uten familie pga dysfunksjonelle forhold.

Men jeg har hengt en del med et vennepar som jeg ble kjent med tidligere i år, og deres venner. Hadde det ikke vært for de, ville jeg ha sittet alene hele påska.

Anonymkode: 85fe5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Valgte hjemmepåske, det var mye forefallende arbeid som måtte tas unna i hus og hage. Så vi (jeg og mannen) vasker, maler, snekrer og luker. Koser oss i finværet, og tar en øl eller kaffe i solveggen nå og da. 

Så stikker vi heller en uke til Rivieraen i mai. Da prisene er en tredjedel av hva de er denne uka. 

Anonymkode: 6e9c3...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikker, broderer, steller hage, koser meg i sola, besøker litt familie og handlet litt tidligere denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært på familieferie langt vekke, og så blir det studier når jeg kommer hjem :)

Anonymkode: 05992...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Akkurat nå sitter jeg på fattigmann og drikker kaffe. 🍵

Endret av SeptemberRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom hjem i natt etter en liten tur til leiligheten familien min eier i Hellas (5 dager, 4 netter). Reiste helt alene. Kvinne 25. Var godt å koble av nå før eksamenskjøret! 

Anonymkode: 0176a...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i hagen, griller,  rydder bort vintertøy, finner fram sommertøy,  i det hele tatt tar det med ro hjemme.  Koser meg skikkelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil denne uken har jeg vært hos psykologen min, trent et ganger, vært på fjelltur, plantet blomster, glodd masse på TV, spist snop, ryddet, bygget Lego og slappet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tilbragt litt tid med foreldre og søsken med familie. Ellers bare vært alene, som vanlig :)

Anonymkode: 45cdd...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er alene, jobber turnus, leser til eksamen, løper en tur og spiser snop i mitt lille overpriset rom i kollektivet i oslo. Same old same old. 

Anonymkode: a648a...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for det meste alene. Ser på serie, trener og går tur hver dag, strikker også spiste jeg ute med en kompis i dag. I tillegg til å deale med alle de destruktive tankene mine. 😛 Det er ganske tomt egentlig, men det er ikke så stor forskjell fra hvordan hverdagen min er. Eneste som er anderledes nå i påsken er at jeg ikke går til behandling flere ganger i uken og ikke kan ringe et par offentlige etater jeg må få ringt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ligget syk med influensa og ellers sett på tv. Alene. 

Anonymkode: ad9c6...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...