Gå til innhold

For komfortabel i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid higet etter å bli bedre i det jeg gjør, uansett om det var jobb, idrett, sosialt, utseende etc. Før drev jeg med idrett på høyt nivå. Steg alltid fort i hierarkiet på arbeidsplassen. Var sosial og fant alltid på ting. 

Så fikk jeg meg en mann som var det motsatte. Litt og litt har jeg endret meg. Har ikke det behovet for å være det beste jeg kan være......eller det føles litt ut som om jeg har mistet litt motivasjon. Men samtidig trives jeg veldig godt i livet, med noen unntaksvis perioder. Jeg har fast jobb, hus, barn og det jeg trenger. Noen få venner og mange gode kollegaer. Jeg har fått en del fett på kroppen, sminker meg ikke så mye etc. Begynte på en utdannelse, men har nå tatt meg en pause da jeg ikke finner noen som helst motivasjon til å fortsette. Jeg føler til tider jeg aldri kommer meg noen steder. Er det bare det at jeg har blitt voksen? 😂 Eller er jeg bare lat? 

Det skal sies at jeg har hatt en tøff barndom og slitt psykisk i lange perioder i livet, men sliter minimum nå. 

Anonymkode: 6ce47...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...