Gå til innhold

Hva slags tekopp har du i dag?


Gjest Kjevla

Anbefalte innlegg

Gjest Kjevla

Synes disse trådene er så koselige, at jeg ville lage en te-tråd. Det varierer hvilken type te man har i huset fra tid til annen, så jeg tenkte det kunne være gøy å se hva andre liker, finner, og prøver ut. Kanskje får jeg lyst til å prøve noe andre har. Kanskje noen fant en god en på ferie. Kanskje noen bestiller noe jeg aldri har hørt om, som er veldig godt. Noen liker te om morgenen, andre på kvelden, andre vil heller ha den på kvelden. Noen har gjerne noe å bite i ved siden av, andre hver for seg. Noen gjør litt både og. Noen bruker sukker. Andre ikke. Selv liker jeg den uten, men hender jeg spiser noe frukt til.

I dag har jeg selv en te som heter «blåøre» Det er en rooibos type, med earl grey smak, og blå blomster. Kjøpt i løsvekt, og veldig god. Kan fint drikkes på kvelden. Akkurat i dag koser jeg meg med den midt på dagen. Av og til liker jeg også å droppe lunchen, og heller ha noen dadler til teen. Det synes jeg er veldig godt. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hold the door

Jeg synes dette var en fin tråd og synd hvis den glir usett forbi, men jeg er egentlig ingen tedrikker så har ikke mye å bidra med. Håper andre har det!

Hvilken te drikker du i dag, @Kjevla? 🍵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere drakk jeg nesten aldri te,nå blir det noen kopper hver dag.Jeg bor jo veldig øde,ikke så mye variasjon i te-utvalget her :P Hender jeg kjøper med meg litt i løsvekt når jeg er på farten,ellers så går det stort sett i Twinings frukt-te :) Og litt sukker er et must :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla
7 timer siden, visningsnamn skrev:

Jeg synes dette var en fin tråd og synd hvis den glir usett forbi, men jeg er egentlig ingen tedrikker så har ikke mye å bidra med. Håper andre har det!

Hvilken te drikker du i dag, @Kjevla? 🍵 

Takk.

Jeg har ikke klart å finne noe mer i påsken, siden alt er stengt. Blir nok den jeg har til jeg finner noe nytt til tirsdag. Med mindre jeg tar en kopp te ute en av dagene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla
3 timer siden, Nettvenn skrev:

Tidligere drakk jeg nesten aldri te,nå blir det noen kopper hver dag.Jeg bor jo veldig øde,ikke så mye variasjon i te-utvalget her :P Hender jeg kjøper med meg litt i løsvekt når jeg er på farten,ellers så går det stort sett i Twinings frukt-te :) Og litt sukker er et must :jepp:

Da er det jo forståelig at du ikke har så mange å velge i, men godt det er noe.

Visste ikke at Twinings hadde frukt-te. Det må ha kommet i hyllene etter at jeg begynte å rote i litt andre butikker enn dagligvare butikkene, etter at jeg var flytta til byen. Tror jeg må ta meg en tur i en av dagligvarene etter påske, og se hva som faktisk finnes 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd!

Men jeg drikker bare to forskjellige te, og det er gul lipton og Earl Grey. Så jeg er litt kjedelig der. Må ha litt sukker og melk i da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjevla
14 timer siden, Thildamor skrev:

Fin tråd!

Men jeg drikker bare to forskjellige te, og det er gul lipton og Earl Grey. Så jeg er litt kjedelig der. Må ha litt sukker og melk i da....

 

Ikke kjedelig om det funker for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla

Fikk ikke tid til å lete i dag. Varmt, og ville ikke ha ødelagt kjølevarene. fikk likevel røsket med meg en som så god ut. Skal prøve den nå 🙂

«After dinner mints» fra clipper. Grønn pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...