AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Skrevet 18. april 2019 Jeg har sola meg litt og sliter veldig med å bli brun, men ved armhulene har jeg blitt brun..:. Ser veldig rart ut, brune flekker ved armhulene og hvit resten... kan det være deodoranten som gjør det? Anonymkode: beeaf...566
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 Ja. Parfyme gir pigmentflekker. Disse tar det lang tid å bli kvitt. Anonymkode: cf4c5...e01
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sola meg litt og sliter veldig med å bli brun, men ved armhulene har jeg blitt brun..:. Ser veldig rart ut, brune flekker ved armhulene og hvit resten... kan det være deodoranten som gjør det? Anonymkode: beeaf...566 I armhulen blir man ikke like brun som ellers på kroppen. Du går ikke eller soler deg med armene opp 24/7. Parfyme er kjent for å gi misfarging av huden ved soleksponering. Anonymkode: be39e...54f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #4 Skrevet 18. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I armhulen blir man ikke like brun som ellers på kroppen. Du går ikke eller soler deg med armene opp 24/7. Parfyme er kjent for å gi misfarging av huden ved soleksponering. Anonymkode: be39e...54f Ikke direkte i armhulen, rett utenfor armhulen har jeg brune flekker, altså det synes selvom jeg har Armene ned -ts Anonymkode: beeaf...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå