AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Skrevet 18. april 2019 For å gjøre en lang og kjedelig historie kort : jeg, en mann i midten av 30 åra, ble overtalt av flere venner av å installere Tinder og Happn appene slik at også "jeg blir sammen med noen". Nå kommer problemet: Jeg har egentlig ikke datet i X antall år da jeg frem til 2012/2013 hadde ikke noe behov for det -jeg var sammen med samme dame helt siden jeg var 19... Å si at jeg er rusten er å underdrive problemet. Samtidig så tenker jeg, fu** it, første 5 dates går til helvete men så vil ting bli bedre. Mine første inntrykk fra Tinder er at dette er perfekt for de som ikke er ute etter noe seriøst men kanskje ikke for noen som har andre prioriteringer enn det jeg hadde en gang i tenårene. Happn ble litt for pinlig å bruke siden jeg fant ut ting om naboer som jeg egentlig ikke vil vite. Jeg ble raskt klar over at jeg er nok en smule eldre enn det som defineres som "target group"... 😁 Men med tanke på at jeg er ganske dårlig på dette her, er det noen uskrevne "spilleregler" man må være klar over? Alle tips tas gjerne imot! Anonymkode: 998b5...125
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 Med en innstilling som er "fuck it, de første fem datene går til hælvete uansett" så høres du ikke særlig kul ut å være på date med. Tenk heller "Dette blir nytt, men bra!". Jeg skjønner hva du mener, at du ikke har trening i dating osv, men det er ikke noe man nødvendigvis trenger trening i. Alle er nervøse de første fem minuttene, noen dater er pinlige og uten kjemi, mens andre glir ting av seg selv og kjemien klikker bra. Det som er utgangspunktet for en bra date er at man gleder seg og er innstilt på å gjøre det beste ut av det, og ikke gå inn i det å tenke "faen heller, dette går til helvete for jeg har ikke dreisen på dette". Hvis alderen på de som dukker opp i target group er for lav, så setter du den høyere. Den tilpasser seg hvilken alder du selv har valgt å søke etter i innstillingene så du kan takke deg selv. Enkel løsning; skru opp alderen i innstillinger. Veldig mange finner kjæreste og livspartner på Tinder. Jeg er på din alder og ser masse seriøse menn på vår alder på Tinder (nå fant jeg meg riktig nok kjæreste så er der ikke nå lenger), men det er særlig menn man tenker bare er ute etter enkel og uforpliktende moro så om du vil gjøre deg selv mer aktuell for seriøse kvinner så skriv i profilteksten din at du er ute etter noe seriøst/kjæreste. Ingen spille regler, dating skal ikke være et spill syns jeg men noe naturlig. Vær høflig, heller litt formell i chattinga enn useriøs og uengasjert, del av hvordan ditt liv er og hvordan fremtid du vil ha og kartlegg det samme hos henne. Vil dere det samme så si at det hadde vært hyggelig å ta en middag eller kaffe en dag for å bli mere kjent Ikke chat om meningsløse ting, personlig oppfatter hvertfall jeg det som dødsnakk og useriøst, heller chat sjeldnere, men mer meningsfullt. Tenk at du skriver brev , og ikke sitter på live chat med kameraten din hvor du ikke trenger å tenke gjennom hva du skriver. Anonymkode: 3389c...24f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Quote Hvis alderen på de som dukker opp i target group er for lav, så setter du den høyere. Den tilpasser seg hvilken alder du selv har valgt å søke etter i innstillingene så du kan takke deg selv. Enkel løsning; skru opp alderen i innstillinger. Det jeg mente med at jeg ligger utenfor det som er målgruppen er at hovedvekten av brukere er under 30. Hadde denne på pluss/minus 7 år fra starten av. Quote så skriv i profilteksten din at du er ute etter noe seriøst/kjæreste. Yes, jeg gjorde dette faktisk i går kveld. I løpet av gårsdagen matchet jeg med 4 damer men initierte ikke noe dialog da jeg passet på mitt to år gamle niese som var syk og kastet opp i hele dag og trengte kontinuerlig trøsting (jeg er ikke på mitt mest sosiale da). Vel - jeg ser nå i dag at alle 4 unmatchet meg 🤣🤣🤣 Anonymkode: 998b5...125
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå