*melis* Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Jeg har nettopp begynt med Trionetta p-piller (tok 2. tabletten i går). I dag våknet jeg med sterk kvalme. Trodde jeg hadde fått spy-syken og ble hjemme fra skolen. Sov dårlig hele natten og hadde mange ville drømmer, frøs også innimellom. Men når jeg våknet litt senere igjen var kvalmen borte og jeg følte meg bra. Kan dette ha vært bivirkninger av p-pillen? Og bør jeg i såfall slutte med de straks? Noen med lignende erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Tviler for at evt. bivirkninger ville ha kommet så kjapt. Det er jo tiden for influensa og magesyke, så det er vel mest sannsynlig at det er det du har fått.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Det går fint an å bli kvalm og dårlig etter 2 piller. Da jeg brukte p-plasteret ble jeg kvalm og elendig i løpet av det første kvarteret hver gang jeg satte på et nytt.
Shoegal Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 jeg kastet opp hele kvelden den gangen jeg begynte med p-piller, men det gikk fort over. tror det er en vanlig reaksjon, har bla hørt om flere som har opplevd det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå