Gå til innhold

Er dette en forventet reaksjon ang en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet veldig lenge med en mann. Flere år. Ikke møttes. Har ikke blitt helt enig. Jeg vil ikke bare ha sex det vil han. 

Har fått hpv virus. Vet jo ikke hvor lenge jeg har hatt det. Etter det er jeg helt uinteressant. Synes dere dette er forståelig fra hans side? 

Jeg er skuffet og lei meg. Liker å ha han i livet mitt. Vet det kanskje høres teit ut. 

Anonymkode: cd9bb...a25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt latterlig å reagere på i og med at så og si alle kvinner blir utsatt for dette viruset, spesielt i ung alder. Han høres uvitende ut. Kanskje like greit å bli kvitt han? 

Anonymkode: d5dfa...84e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet veldig lenge med en mann. Flere år. Ikke møttes. Har ikke blitt helt enig. Jeg vil ikke bare ha sex det vil han. 

Har fått hpv virus. Vet jo ikke hvor lenge jeg har hatt det. Etter det er jeg helt uinteressant. Synes dere dette er forståelig fra hans side? 

Jeg er skuffet og lei meg. Liker å ha han i livet mitt. Vet det kanskje høres teit ut. 

Så lenge han kun vil ligge med deg, ja, klart du er uinteressant. Sier seg selv.

Anonymkode: b210c...2ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg egentlig om at han ikke er interessert i å ligge med deg, når dere ikke vil det samme uansett? Han vil bare ha sex, du vil ikke kun ha sex men noe mer. Dere hadde jo ikke kunnet bli noe uansett, uavhengig av at du fortalte om at du hadde HPV. 

En kjæreste og mange sexpartnere vil ikke reagere på det, det er et virus som veldig veldig mange har i seg både med og uten viten

Anonymkode: 1d160...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Det er jo rett. Vi ønsker jo ikke likt. Og kommer aldri til å bli noe mellom oss. 

Hvorfor er det allikevel så vondt å ikke ha kontakt med han? 

Har prøvd å ikke kontakte, men gjør det igjen når det er gått noen mnd. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha én i livet ditt som du aldri har møtt og som - hvis jeg skal være helt ærlig - trolig bare tar kontakt med deg når han er kåt og sitter med pikken i hånda.

På tide med en realitetsorientering. Virkeligheten er utenfor vinduet ditt, ikke i mobilen!

Anonymkode: 904a0...6c9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. Det er jo rett. Vi ønsker jo ikke likt. Og kommer aldri til å bli noe mellom oss. 

Mennesker er vanedyr og når man har hatt mye kontakt med en person så føles det tomt uten. Det hjelper å være mer sosial med andre personer, og finne andre vaner som kan overlappe den tiden du ellers hadde brukt på å chatte med han sånn at du ikke sitter hjemme uten noe å gjøre og får lyst til å chatte av vane igjen men ikke har noen å chatte med, da kommer savnet etter han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier han hvorfor han kontakter deg igjen etter noen mnd?

Har han liksom glemt i mellomtiden at du har sagt at du har hpv?

Det er jo helt på trynet at han kontakter deg for sex eller sexprat, når du vil noe mer og han ikke vil noe mer enn sex.

Anonymkode: 84a58...f4a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker er vanedyr og når man har hatt mye kontakt med en person så føles det tomt uten. Det hjelper å være mer sosial med andre personer, og finne andre vaner som kan overlappe den tiden du ellers hadde brukt på å chatte med han sånn at du ikke sitter hjemme uten noe å gjøre og får lyst til å chatte av vane igjen men ikke har noen å chatte med, da kommer savnet etter han. 

Denne kjenner jeg meg igjen i. Det er savn om kontakt og da blir det han siden det er han jeg dessverre har brukt tid på. Så siden det ikke er noen andre blir det han jeg tenker på. Vi er merkelig skrudd sammen. Jeg vet at jeg ikke vil noe med han, men allikevel vil jeg høre fra han. Han skriver ikke til meg mer, men svarer kort når jeg skriver. Så det er jo jeg som må slutte med med dette. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier han hvorfor han kontakter deg igjen etter noen mnd?

Har han liksom glemt i mellomtiden at du har sagt at du har hpv?

Det er jo helt på trynet at han kontakter deg for sex eller sexprat, når du vil noe mer og han ikke vil noe mer enn sex.

Det er jeg dom kontakter han. Vet det er teit, men har gjort det for det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jeg dom kontakter han. Vet det er teit, men har gjort det for det. 

*facepalm*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

*facepalm*

Hva mener du med det? Skjønte ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

*facepalm*

Søkte opp. Ja, så rett. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha én i livet ditt som du aldri har møtt og som - hvis jeg skal være helt ærlig - trolig bare tar kontakt med deg når han er kåt og sitter med pikken i hånda.

På tide med en realitetsorientering. Virkeligheten er utenfor vinduet ditt, ikke i mobilen!

Anonymkode: 904a0...6c9

Du har så rett. Rett å slett destruktiv handling dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan inngå å gjøre dette? Tips. Nettopp gjort det igjen og han blir kort og svarer ikke tilslutt. Jo, mer han ignorer meg jo mer har jeg lyst. Så frustrerende. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er seriøst irrasjonell. Fyren er bare en idiot som holder kontakten med deg fordi han håper du en eller annen gang får et svakt øyeblikk, der du firer på selvrespekten og ligger med han.

Når du har fått hpv, vet han jo at du ligger med andre, men fortsatt ikke med han. Så da gav han vel opp. Få deg litt selvrespekt! Ingen oppmerksomhet er faktisk bedre enn oppmerksomhet fra idioter som kun ser sex i deg.

Anonymkode: 8edbf...058

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er seriøst irrasjonell. Fyren er bare en idiot som holder kontakten med deg fordi han håper du en eller annen gang får et svakt øyeblikk, der du firer på selvrespekten og ligger med han.

Når du har fått hpv, vet han jo at du ligger med andre, men fortsatt ikke med han. Så da gav han vel opp. Få deg litt selvrespekt! Ingen oppmerksomhet er faktisk bedre enn oppmerksomhet fra idioter som kun ser sex i deg.

Anonymkode: 8edbf...058

Takk for den. Trengte den. Han har gitt opp og skjønt at jeg ikke kommer til å ha sex med han. Jeg vet jo veldig godt hvor tåpelig jeg er. Må prøve å avlede meg selv når jeg får lyst. Rart at jeg gjør det når jeg er så klar over hvor dumt det egentlig er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...