Gå til innhold

Menn må jo mangle gangsyn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva får menn, gamle og ekle til å legge meg til som venn og tro at de har sjanse? Eier de ikke gangsyn. 20 år eldre og tro at de har sjanse på ei vakker dame når de selv ikke ser ut i måneskinn! Oppgitt her altså. Lyst på en date, så vakker du er osv.. går igjen . Og de er da feit, skallet og røyker og tror at jeg vil gå på date med dem. Finn deg ei i din egen liga men neida de klager over at ikke damer vil ha dem, men sannhteten er at de velger de som ser ut som modeller, mens jenter i deres liga vil de ikke ha.

Anonymkode: 6617a...801

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være fordi det er veldig mange damer som gjerne dater en som er 20 år eldre mot å få gucci-vesker og gratis mat... 

Anonymkode: 2a0f2...209

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De synes vel selv du er i deres liga da :) 

Anonymkode: b4dab...e6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Må du virkelig stemple alle menn på grunnlag av at en eller annen mann på nett ga deg venneforespørsel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

De synes vel selv du er i deres liga da :) 

Anonymkode: b4dab...e6c

Ja, det er kanskje nettopp det de gjør. Menn har det ed å overvurdere sine evner og utseende mens kvinner gjør det motsatte.

Anonymkode: 89260...a52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år, og har flere single venninner. Og det som går igjen på nettdatingsider er jo ofte menn i 50 årene, som vil date kvinner under 40 år. Flere av de skriver i profilen at de ønsker barn og. Min venninne kom i kontakt med en mann som virkelig ikke var fin og se på, rik er han heller ikke, han er 60 år, hun 45. Han avsluttet kontakten fordi hun var for gammel. Da hadde de ikke pratet lenge, og hun var jo uansett ikke interessert i han.

Og selvfølgelig er ikke alle mannfolk sånn, men det er mange av de som går igjen på nettdatingsider. Det er jo og fordi de finner ikke en kjæreste 20 år yngre, med mindre de har noe spesielt å tilby. Mens de oppegående mennene som velger en rundt sin alder, og ikke leter etter supermodellen, han får seg jo kjæreste. Og dermed forsvinner han fra nettdatingsiden.

Anonymkode: e05e5...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får menn, gamle og ekle til å legge meg til som venn og tro at de har sjanse? Eier de ikke gangsyn. 20 år eldre og tro at de har sjanse på ei vakker dame når de selv ikke ser ut i måneskinn! Oppgitt her altså. Lyst på en date, så vakker du er osv.. går igjen . Og de er da feit, skallet og røyker og tror at jeg vil gå på date med dem. Finn deg ei i din egen liga men neida de klager over at ikke damer vil ha dem, men sannhteten er at de velger de som ser ut som modeller, mens jenter i deres liga vil de ikke ha.

Anonymkode: 6617a...801

Dette tullet du babler om er faen meg idioti. Typisk for hvordan en del syke kvinner tenker idag. 

Så bare fordi han er 20 år eldre, så er han "ekkel", really? Åja, så skallet er visst et "stort problem" nå også. Igjen = idiotisk tankegang fra din side. Blir som å avvise alle jenter som har kort hår. 

Angående disse som kontaktet deg: Nå skal ikke jeg si at de som er 20 år eldre enn deg og som er skallet ligner på Jason Statham, men for å illustrere for deg at det overhodet ikke er noe problem å være både skallet og 20 år eldre enn partneren sin, så trenger man bare å se på Jason. Tror ikke at Rosie Huntington har noen som helst problemer med å være med en skallet, 20 år eldre mann, nei. Det problemet ser det ut som ekstreme jenter her til lands har. Total hjernevask på en del av dere. 

Livet er for kort til å ikke "prøve seg" med en kommentar - du vil vel helst at disse mennene skal henge seg selv? 

Forøvrig er det helt feil at disse mennene vil bare ha modeller - det er mange flere menn her i landet enn de som kontaktet deg. "Lol med å finne egen liga". Det er et uttrykk de aller mest attraktive bruker siden dere er helt tomme inni hva gjelder personlighet. 

Anonymkode: f4de6...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tullet du babler om er faen meg idioti. Typisk for hvordan en del syke kvinner tenker idag. 

Så bare fordi han er 20 år eldre, så er han "ekkel", really? Åja, så skallet er visst et "stort problem" nå også. Igjen = idiotisk tankegang fra din side. Blir som å avvise alle jenter som har kort hår. 

Angående disse som kontaktet deg: Nå skal ikke jeg si at de som er 20 år eldre enn deg og som er skallet ligner på Jason Statham, men for å illustrere for deg at det overhodet ikke er noe problem å være både skallet og 20 år eldre enn partneren sin, så trenger man bare å se på Jason. Tror ikke at Rosie Huntington har noen som helst problemer med å være med en skallet, 20 år eldre mann, nei. Det problemet ser det ut som ekstreme jenter her til lands har. Total hjernevask på en del av dere. 

Livet er for kort til å ikke "prøve seg" med en kommentar - du vil vel helst at disse mennene skal henge seg selv? 

Forøvrig er det helt feil at disse mennene vil bare ha modeller - det er mange flere menn her i landet enn de som kontaktet deg. "Lol med å finne egen liga". Det er et uttrykk de aller mest attraktive bruker siden dere er helt tomme inni hva gjelder personlighet. 

Anonymkode: f4de6...913

Jeg er enig i det du prøver å få frem her, men totalt uenig i at Jason Statham ser bra ut. Det finnes flere menn som er skallet og «eldre» som ser enormt mye bedre ut enn han.

Det er det som er det fine, vi alle har forskjellig smak og det finnes noe for enhver av oss.

Anonymkode: 721ce...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i det du prøver å få frem her, men totalt uenig i at Jason Statham ser bra ut. Det finnes flere menn som er skallet og «eldre» som ser enormt mye bedre ut enn han.

Det er det som er det fine, vi alle har forskjellig smak og det finnes noe for enhver av oss.

Anonymkode: 721ce...3a0

Nå har jeg ikke sagt noe om at Jason ser veldig bra ut. Jeg nevnte to ting ved han 1) Skallet og 2) At han er 20 år eldre enn kjæresten sin som ser ut som modell og er meget attraktiv. 

Om Jason ser bra ut eller ikke, kommer an på hvem man spør, men poenget er at han har Rosie, så han gir nok langt blaffen i hva vi her mener i tråden. 

Det som var irriterende her var det inntrykket ts prøver å gi - nemlig at alle menn som er 15 - 20 år eldre enn partneren (og er samtidig skallet, osv) er "ekle". Altså at alder i seg selv og det å være skallet gjør en "ekkel".

Synes forøvrig ikke at vi har en fin utvikling her i samfunnet der kun utseende skal telle for begge partnere, og derfor er det faktisk fint å se når to forskjellige personer i utseende og ikke minst alder finner hverandre. 

Ifølge ts er altså "Jason ikke i samme liga som Rosie", men fakta er at hadde Rosie noen gang skilt seg fra han, så ville han ikke hatt problemer med å finne tilsvarende dame som er 20 år yngre enn han og som ser like bra ut. Så det er ingenting "ekkelt" ved det. 

 

Anonymkode: f4de6...913

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får menn, gamle og ekle til å legge meg til som venn og tro at de har sjanse? Eier de ikke gangsyn. 20 år eldre og tro at de har sjanse på ei vakker dame når de selv ikke ser ut i måneskinn! Oppgitt her altså. Lyst på en date, så vakker du er osv.. går igjen . Og de er da feit, skallet og røyker og tror at jeg vil gå på date med dem. Finn deg ei i din egen liga men neida de klager over at ikke damer vil ha dem, men sannhteten er at de velger de som ser ut som modeller, mens jenter i deres liga vil de ikke ha.

Anonymkode: 6617a...801

Ok. Bare pass på aldri å røpe disse tankene i en dating-sammenheng. Skjer det, er du garantert at folk trekker seg. Selv om du skulle være pen. 

Anonymkode: b6f2b...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sant. Menn langt opp i førtiårene som liker bilder av ungjenter i tyveårene på instagram. Gjerne lettkledde bilder. Gamle griser uten selvinnsikt. Selv om de også har hår og er tynne, er de for gamle. 

Anonymkode: 23410...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går begge veier, forskjellen er bare at de voksne damene trenger en viss promille for å vise sitt sanne jeg🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva får menn, gamle og ekle til å legge meg til som venn og tro at de har sjanse? Eier de ikke gangsyn. 20 år eldre og tro at de har sjanse på ei vakker dame når de selv ikke ser ut i måneskinn! Oppgitt her altså. Lyst på en date, så vakker du er osv.. går igjen . Og de er da feit, skallet og røyker og tror at jeg vil gå på date med dem. Finn deg ei i din egen liga men neida de klager over at ikke damer vil ha dem, men sannhteten er at de velger de som ser ut som modeller, mens jenter i deres liga vil de ikke ha.

Anonymkode: 6617a...801

Litt av problemet er vel at det finnes damer som liker eldre menn. Det gir de eldre incentiv til å prøve seg siden de kan være heldig å treffe på en som ikke har noe imot alderen.

Så tror jeg det er slik at menn mener at kvinner har sin peak et sted mellom 20-26 om jeg ikke husker helt feil. Det er alderen menn finner kvinner mest attraktive rent utseendemessig generelt. Det forklarer hvorfor menn prøver seg på en som er så mye yngre.

Når det kommer til dette med "egen liga" som du snakker om så er det nok slik at mennesker blir tiltrukket av attraktive mennesker uansett hvilken "liga" de selv tilhører. Du mener at mennene burde ha selvinnsikt nok til å forstå at de ikke har noe sjanse. Jeg forstår tankegangen når mennene det er snakk om ikke finnes attraktive i det hele tatt, men når det kommer til mer attraktive menn så vil jo de kunne få en som er yngre om de bare tar initiativ til flere. Før eller senere treffer de blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Litt av problemet er vel at det finnes damer som liker eldre menn. Det gir de eldre incentiv til å prøve seg siden de kan være heldig å treffe på en som ikke har noe imot alderen.

Så tror jeg det er slik at menn mener at kvinner har sin peak et sted mellom 20-26 om jeg ikke husker helt feil. Det er alderen menn finner kvinner mest attraktive rent utseendemessig generelt. Det forklarer hvorfor menn prøver seg på en som er så mye yngre.

Når det kommer til dette med "egen liga" som du snakker om så er det nok slik at mennesker blir tiltrukket av attraktive mennesker uansett hvilken "liga" de selv tilhører. Du mener at mennene burde ha selvinnsikt nok til å forstå at de ikke har noe sjanse. Jeg forstår tankegangen når mennene det er snakk om ikke finnes attraktive i det hele tatt, men når det kommer til mer attraktive menn så vil jo de kunne få en som er yngre om de bare tar initiativ til flere. Før eller senere treffer de blink.

Hva er det som endrer seg så voldsomt i det man fyller 27 om jeg tørr spørre?

Uansett om kvinner er i sin ''peak'' når de er 20-26, så er de jo ikke for menn i den alderen. Folk må holde seg til sine egne aldersgrupper. Vi er ikke kjendiser.

Anonymkode: 9edae...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det som endrer seg så voldsomt i det man fyller 27 om jeg tørr spørre?

Anonymkode: 9edae...837

Godt spørsmål, det vet jeg ikke. Hvis du er interessert i emne kan du søke på "female age attractiveness". Tror det er gjort en rekke studier på akkurat det, men det er flere år siden sist jeg leste noe om det.

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett om kvinner er i sin ''peak'' når de er 20-26, så er de jo ikke for menn i den alderen. Folk må holde seg til sine egne aldersgrupper. Vi er ikke kjendiser.

Anonymkode: 9edae...837

De må jo ikke det. Det er ikke akkurat en lov som forbyr menn og kvinner fra å se noen som er yngre eller eldre. Man ser jo i disse dager at kvinner opp i årene i flere tilfeller foretrekker yngre og kjekkere menn. Jeg ser ikke helt problemet. Hvis man ikke er interessert er det bare å avvise. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minesveiper skrev:

Godt spørsmål, det vet jeg ikke. Hvis du er interessert i emne kan du søke på "female age attractiveness". Tror det er gjort en rekke studier på akkuratt det, men det er flere år siden sist jeg leste noe.

De må jo ikke det. Det er ikke akkurat en lov som forbyr menn og kvinner fra å se noen som er yngre eller eldre. Man ser jo i disse dager at kvinner opp i årene i flere tilfeller foretrekker yngre og kjekkere menn. Jeg ser ikke helt problemet. Hvis man ikke er interessert er det bare å avvise. 

Vel, kanskje fordi en i tidlig tjueårene  ikke har ferdig utviklet hjerne foreksempel? Men det er vel sånn dere liker. Så kan dere manipulere osv.

 

Anonymkode: 9edae...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lett. Fordi de fleste menn tror selv de er en 10`er som kan tilfredstille enhver dame på alle mulige måter. Jeg hadde en kompis som var sånn, la seg kun etter høye, tynne, blonde modeller selv om han var knapt 1,60, kjip personlighet og lignet på en hobbit. Han ble ofte sint fordi han kunne rett og slett ikke skjønne hvorfor de ikke ville ha han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noensommegher?

Hva får deg til å tro at du er mer verdifull enn andre?

Foretrekker du å bli mishandlet eller elsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, kanskje fordi en i tidlig tjueårene  ikke har ferdig utviklet hjerne foreksempel? Men det er vel sånn dere liker. Så kan dere manipulere osv.

 

Anonymkode: 9edae...837

Nå fremstår du som bitter.

Menn er forskjellige, og jeg er ikke interessert i damer som er mye yngre enn meg. Har avvist flere fordi jeg synes de var for unge, og jeg er ikke akkurat gammel selv. Jeg er opptatt av at man er på samme sted i livet, og ønsker det samme. En dame som er 20 år, og som akkurat har begynt på bacheloren sin er derfor ikke aktuell. Vil helst møte en som har reist fra seg, som er ferdig med byn, og som er klar til å slå seg ned. Jeg vil heller møte en dame rundt min egen alder. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en dame som flere eldre menn prøver seg på, både på nett og utenfor. Jeg foretrekker menn på min egen alder og går heller single enn å være sammen med en eldre mann. De aller fleste eldre menn har godtatt min preferanse uten dramatikk. Så lenge de tåler å bli avvist og at alderskortet også blir brukt i mot dem, ser jeg virkelig ikke problemet. Faktisk, så lenge man tåler å bli avvist, syns jeg man skal sikte høyt og prøve seg dersom man har lyst. 

Anonymkode: 35b88...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...