Gå til innhold

Er hun interessert i meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jobbet med en jente nå ganske lenge. Hun virker ganske flørtendes på jobb, sier jeg er fin på håret, setter seg veldig nært inntil meg i sofaen osv. Jeg snapper en del random snapps, sender også til henne. Får sjelden svar. Er det lenge siden jeg har snappet til henne får jeg snap med henne, men kun om det er lenge siden jeg har sendt snap til henne. Spør meg ofte om jeg er mannfolk-emne (lager en del mat på jobb), når vi prater kommer hun med indirekte spørsmål om jeg er singel. Typ "hvem som lager maten til deg hjemme da?" Har nå fortalt henne at jeg er singel. Etter det har på en måte flørtingen hennes avtatt litt, og jeg får aldri snapper med henne lengre. Har også fått hørt fra andre på jobb at hun har sagt jeg er kjekk å se på og at hun skjønner godt at andre på jobb synst jeg er kjekk. Vet ikke helt hva jeg vil med det her, men kunne tenkt meg å spør om hun vil finne på noe, men er veldig redd for å få ett nei. 

Anonymkode: af0d0...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å gi deg noen fasit, men hva taper du om hun sier nei om du spør om dere skal finne på noe? 

Anonymkode: cf0d5...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun er interessert, men at du kanskje bør flørte litt tilbake på samme måte. Lurt å bli litt bedre kjent før du ber ut en kollega på en casual date

Anonymkode: 395ce...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hun har lyst til å bli med å gå en liten fjelltur, og ta det derfra. Da blir det ikke kleint om hun sier nei, tenker jeg.

 

Anonymkode: 835e0...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være vennlig for å bli kjent med deg som venn, og det kan være for å bli kjent med deg som flørt. 
Spør om hun vil bli med å spise lunsj sammen på et sted i nærheten, eller ta en lønningspils neste lønn. Det er noe som kan være både vennskapelig og flørting , vær normal, engasjert i samtale, og gjenta disse venne-datene, andre eller tredje gang så kan du flørte ganske direkte om ikke hun allerede har gjort det, du ser an stemninga ganske lett om hun flørter tilbake eller ikke da. 
Ikke noe fælt med å få nei, bedre det enn å ikke vite og trå helt feil. 

Anonymkode: 145af...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...