Gå til innhold

Takle presset med dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til å takle presset med dating? 

Med press mener jeg reddel for avvisning, tanker om hva den du dater tenker, spenningen og nervene. 

Ønsker ikke å ta mulige avslag personlig. 

Anonymkode: 2c903...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du ønsker dating uten at du føler noe? Det er helt naturlig å tenke på hva daten tenker, være nervøs før de første datene og være spent over hvor ting tar veien. Det er å være et menneske og ikke noe du bare kan viske ut. Å sette pris på disse følelsene i stedet for å prøve å minske dem kan gjøre at du får det bedre. Jeg jobber med mange veldig unge mennesker med kreft, så det kan nok være en grunn til at jeg tenker som jeg gjør, men jeg setter kjempestor pris på datingtiden og nyforelskelse fordi jeg kan gjøre det fordi jeg er frisk. Da jeg var på første date med han jeg datet nå var jeg ganske nervøs før første date, men tenkte at det alltids kan være min siste første date, så jeg har gjemt den følelsen av spenning for hva som venter i hjertet mitt, sånn at jeg kan ta den frem og mimre om den en dag i fremtiden. 

Når du legger hjertet ditt i noe og invisterer i noen over kanskje flere måneder med dating av en person så er du umenneskelig om du ikke tar et avslag personlig. Det er helt normalt. 

Anonymkode: 45d32...2be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler presset ved å ikke date.

Fra spøk til alvor: Jeg lever eget liv og lar det gå som det går. Ikke alle passer sammen og det er helt i orden. Trenger ikke være personlig. Jeg overanalyserer heller ikke alt den andre gjør, noe som sikkert hjelper en del. Har andre ting å drive med enn å tenke på hva den andre tenker og mener med ditt og datt. Blir det for mye spill bare sier jeg "Nei takk" og går videre.

Uff nå høres jeg kald ut x)

Anonymkode: b8a72...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg takler presset ved å ikke date.

Fra spøk til alvor: Jeg lever eget liv og lar det gå som det går. Ikke alle passer sammen og det er helt i orden. Trenger ikke være personlig. Jeg overanalyserer heller ikke alt den andre gjør, noe som sikkert hjelper en del. Har andre ting å drive med enn å tenke på hva den andre tenker og mener med ditt og datt. Blir det for mye spill bare sier jeg "Nei takk" og går videre.

Uff nå høres jeg kald ut x)

Anonymkode: b8a72...bf9

Legger til at jeg selvfølgelig kjenner på spenning og slikt, dating ER spennende og litt skummelt. Men jeg lar det ikke ta over, er det jeg mener. 

Anonymkode: b8a72...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...