Gå til innhold

Skremte jeg ham vekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en mann 4-5 ganger, og vi har god kjemi. Når jeg virkelig trodde vi var på rett spor, så forteller ham meg plutselig at han ikke er på utkikk etter noe forhold. Han fortalte meg at han liker meg, og at vi kunne blitt noe - men at det ikke kan bli nå.

Jeg forstår ikke så mye av hvorfor han plutselig gjorde slik helomvending. Jeg føler kanskje at han har litt for stor respekt for meg, og at han tror jeg er perfekt - når det er langt fra virkeligheten. 

Kan jeg ha skremt ham vekk ved å fortelle at jeg liker ham, og at jeg ønsker et forhold?
Eller er han ikke interessert, selv om han sier det, og jeg absolutt får inntrykk av det når vi er sammen. 

Anonymkode: c18dc...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok fortalt en del løgner om seg selv for å sette seg selv i bedre lys i starten og imponere deg. Så må han bryte før han blir avslørt.

Anonymkode: 581f6...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Han var tydeligvis bare ute etter uforpliktende sex og moro. Man kan godt like noen selvom man ikke vil noe seriøst. Det at han sier dere "kunne" blitt noe "men ikke nå" er bare tull, det er bare for å gjøre avvisningen litt mildere og få deg til å henge i håpet så han kanskje kan få seg sex så lenge som mulig til du ikke gidder å henge å vente lenger. 

Du har ikke skremt han vekk , han ville ikke ha noe forhold uansett. 

 

Anonymkode: 3c6d1...032

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Han var tydeligvis bare ute etter uforpliktende sex og moro. Man kan godt like noen selvom man ikke vil noe seriøst. Det at han sier dere "kunne" blitt noe "men ikke nå" er bare tull, det er bare for å gjøre avvisningen litt mildere og få deg til å henge i håpet så han kanskje kan få seg sex så lenge som mulig til du ikke gidder å henge å vente lenger. 

Du har ikke skremt han vekk , han ville ikke ha noe forhold uansett. 

 

Anonymkode: 3c6d1...032

Det har aldri vært noe sex i bildet, så det at han kun er ute etter det er feil. 
Er mulig han kun ønsker vennskap da..

TS

Anonymkode: c18dc...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri vært noe sex i bildet, så det at han kun er ute etter det er feil. 
Er mulig han kun ønsker vennskap da..

TS

Anonymkode: c18dc...2b4

Selvom dere ikke har hatt sex betyr det ikke at han ikke var ute etter det. Han var jo tydeligvis ikke ute etter noe seriøst så

Anonymkode: 3c6d1...032

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjønte du var seriøs, og da stakk han. Det er likegreit. Det svir, men du finner en som vil det samme som deg! 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...