Gå til innhold

Blinddate-erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på blind-date om en stund og er veldig nervøs. Har hørt mye bra om ham og tenkte litt sånn "Eh, det verste som kan skje er at det ikke blir noe mer" så fant ut det kunne være litt gøy å hoppe i det. Ble fortalt av en jeg kjenner som er gift med broren hans og vi har ting til felles og han er faktisk ganske lik sånn mann jeg gjerne skulle vært med (snill, ikke redd for følelser, morsom, har litt småsære interesser, osv) så det høres jo veldig bra ut! Jeg er visst en catch i følge denne dama som har fortalt ham om meg og hun mener vi hadde vært en bra match :fnise: Ganske gøy å høre, ble jo rød her da hun sa det. Med tanke på hvor nær hun er svigerfamilien lover det jo ganske godt når hun har så mye godt å si.

Er det flere som har noen morsomme blind-date erfaringer? Hvordan har det gått? Noen som har giftet seg senere med blind-daten?

 

Anonymkode: d6110...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med blind-date, men fikk lyst til å svare allikevel siden du har tenkt så langt som til giftemål. 😄 Jeg har en bekjent i samme hobby som meg, som også deler andre interesser og verdier i livet. Det er absolutt null gnist mellom oss. Jeg husker jeg tenkte på det sist jeg hadde en lang samtale med han, at på en måte ville dette vært en "perfekt match" men det er det jo ikke når vi ikke er tiltrukket av hverandre. Du får helt sikkert en hyggelig date! Men hold forventningene litt nede allikevel. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, McMary skrev:

Jeg har ikke erfaring med blind-date, men fikk lyst til å svare allikevel siden du har tenkt så langt som til giftemål. 😄 Jeg har en bekjent i samme hobby som meg, som også deler andre interesser og verdier i livet. Det er absolutt null gnist mellom oss. Jeg husker jeg tenkte på det sist jeg hadde en lang samtale med han, at på en måte ville dette vært en "perfekt match" men det er det jo ikke når vi ikke er tiltrukket av hverandre. Du får helt sikkert en hyggelig date! Men hold forventningene litt nede allikevel. :)

Har definitivt ingen store forventninger. Han høres bra ut, men er mest for å se hva som skjer jeg sa ja da jeg ikke akkurat har noe å tape. Er fullt klar over at det kan gå mange forskjellige veier og sikter definitivt ikke mot giftemål allerede 😂 Er ikke SÅ gal haha. Var allerede på en date i fjor med en mann som var ganske bra, men det ble ikke noe mer så er forberedt på at det kan skje igjen.

Syns egentlig det mest komiske er at av alle single kvinnene denne dama kjenner var det lille meg hun nevnte :fnise:

Anonymkode: d6110...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...