Gå til innhold

Hvilken laptop synes du er penest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken bærbar datamaskin synes du er penest?

Jeg liker best Microsoft Surface Laptop:

Image result for surface laptop 2

Har gått litt lei av at alle laptoper skal prøve å se ut som Apple sine. Liker fargene på Microsoft sine og det at de ikke er laget av metall eller plast. De er dekket med et stoffmateriale. 

De hadde vært enda penere om skjermrammen hadde vært mindre. 

Anonymkode: 628d9...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var veldig fine farger på microsoft sine.

Sånn utseendemessig liker jeg laptoper som ser litt gammeldagse og solide ut. Lenovo har noen av dem. Liker egentlig best å bruke stasjonær pc hvor man kan bygge den selv med de delene man vil og det blir billigere i lengden samtidig som man får mer for pengene.

Anonymkode: ea049...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var veldig fine farger på microsoft sine.

Sånn utseendemessig liker jeg laptoper som ser litt gammeldagse og solide ut. Lenovo har noen av dem. Liker egentlig best å bruke stasjonær pc hvor man kan bygge den selv med de delene man vil og det blir billigere i lengden samtidig som man får mer for pengene.

Anonymkode: ea049...86c

Enig ang. Lenovo. Bruker X1 Carbon selv. Stilrent design uten noen fiksfakserier, og så er den LETT. Bare 1,13kg, selv med høyoppløselig 14" skjerm (med smal ramme!).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Var veldig fine farger på microsoft sine.

Sånn utseendemessig liker jeg laptoper som ser litt gammeldagse og solide ut. Lenovo har noen av dem. Liker egentlig best å bruke stasjonær pc hvor man kan bygge den selv med de delene man vil og det blir billigere i lengden samtidig som man får mer for pengene.

Anonymkode: ea049...86c

Jeg liker utseende til Lenovo sine jeg også. De ser veldig profesjonelle ut, men synes også at den røde stikken på tastaturet frisker opp utseendet. 

Synes Lenovo X1 Carbon er veldig pen. 

Bilde: 

Spoiler

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Enig med deg at det er mange fordeler med stasjonær. Foretrekker stasjonær selv. 

TS

Anonymkode: 628d9...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -jk- said:

Enig ang. Lenovo. Bruker X1 Carbon selv. Stilrent design uten noen fiksfakserier, og så er den LETT. Bare 1,13kg, selv med høyoppløselig 14" skjerm (med smal ramme!).  

Stilrent og minimalt liker jeg også. Har aldri hatt sansen for touchscreen o.l og liker best tastatur og trackpad/mus.

Anonymkode: ea049...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker utseende til Lenovo sine jeg også. De ser veldig profesjonelle ut, men synes også at den røde stikken på tastaturet frisker opp utseendet. 

Synes Lenovo X1 Carbon er veldig pen. 

Bilde: 

  Hide contents

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Enig med deg at det er mange fordeler med stasjonær. Foretrekker stasjonær selv. 

TS

Anonymkode: 628d9...d03

Den røde stikken er prikken over "i" en. Vet ikke om det finnes, men kunne gått tenkt meg en liten lenovo med ca 11" skjerm.

Anonymkode: ea049...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går dere etter utseende og ikke ytelse?

Anonymkode: beb8d...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på utseende før.

Anonymkode: f9b89...cf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker utseende til Lenovo sine jeg også. De ser veldig profesjonelle ut, men synes også at den røde stikken på tastaturet frisker opp utseendet. 

Synes Lenovo X1 Carbon er veldig pen. 

Bilde: 

  Skjul innhold

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Image result for lenovo thinkpad x1 carbon

Enig med deg at det er mange fordeler med stasjonær. Foretrekker stasjonær selv. 

TS

Anonymkode: 628d9...d03

Touchscreen 😍🤩

Anonymkode: a7f26...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går dere etter utseende og ikke ytelse?

Anonymkode: beb8d...6e3

Tja, man får begge deler på  Lenovoen ihvertfall. Min har Core i7-8650U CPU, 16GB RAM og 1TB SSD. Holder til det meste, bortsett fra tung gaming (men det driver jeg ikke med uansett). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/18/2019 at 2:00 AM, AnonymBruker said:

Går dere etter utseende og ikke ytelse?

Anonymkode: beb8d...6e3

Denne tråden handler om utseende. Mange bruker også kun laptopen til surfing og se videoer. Alle nyere laptoper klarer de oppgavene. 

For øvrig kan man jo lage kraftige datamaskiner med pent utseende. 

TS

Anonymkode: 628d9...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Microsoft tilbyr nå sine Surface laptoper i aluminium også i stedet for det myke stoffet som er på øverste bildet:

Surface-Laptop-3-1-of-9.jpg Veldig stilrent. 

Anonymkode: 628d9...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dell.com/no-no/work/shop/b%C3%A6rbare-pc-er-fra-dell/latitude-7200-2-in-1/spd/latitude-12-7200-2-in-1-laptop/n023l7200122in1emea

Dette er pent, oser av kvalitet og ikke minst, en kraftpakke. Den ser ikke bare profesjonell ut, den er profesjonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også stemmer for X1 Carbon. Den er elegant, men ser fortsatt ut som et verktøy. Sølv og glossy overflater blir for bling for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen 2 år siden lagde Lenovo en moderne bærbar med samme tastatur som man finner på stasjonære datamaskiner

06_Thinkpad_25_Hero_Birdseye_B_C_cover-1

15_THINKPAD_25_CloseUp_Purple-Enter-key-

Det er jo med på å få maskinen til å føles mer profesjonell ut. 

Husker også de gamle Applemaskinene men det er 20 år siden så de teller vel ikke, men jeg likte utseendet på dem veldig godt:

Image result for apple clamshell laptop

3888542219_2462c2157b_z.jpg

 

Anonymkode: 628d9...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...