Gå til innhold

Notre Dame - Ett forvarsel


Valar Morghulis

Anbefalte innlegg

Selv om det er noen ting jeg er litt uenig med i artikkelen, så synes jeg at vi Europeere bør lese innholdet og reflektere litt over det og vår historie og fremtid. 

Notre Dame - En Advarsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Valar Morghulis skrev:

Selv om det er noen ting jeg er litt uenig med i artikkelen, så synes jeg at vi Europeere bør lese innholdet og reflektere litt over det og vår historie og fremtid. 

Notre Dame - En Advarsel

I dag så jeg en elg. Den så på meg. Jeg synes vi skal reflektere litt over det.

Har dessverre ingen link.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

I dag så jeg en elg. Den så på meg. Jeg synes vi skal reflektere litt over det.

Har dessverre ingen link.

😂   Jeg glemte å trykke på anonym-knappen. Rep. Devin Nunes lenket til en annen artikkel på denne websiden i dag. Som Europeer gikk blikket mitt til denne. 5 minutter senere blødde jeg fra øya. Her har jeg gått og tenkt at om det ikke var for Russerne så ville ikke Trump vært President. 🤧

Hva i alle verdens dager kan Nunes ha lovt sine velgere for å overtale dem til å sende ham som representant for seg selv? Hvor dum var motstanden? Var det motstand? Bor han alene i egen stat?  

Spørsmålene strømmet på, men det som var mest interessant var å se hva Nordmenn synes. Ikke at jeg har noe rykte her å forsvare, men jeg er litt knyttet til mitt KG-selv uansett, så jeg må si ifra, jeg ville bare se om andre datt av stolen av vanviddet. 

KG var vel ikke heeeelt riktig målgruppe kanskje. Jeg velger å tro at jeg/artikkelen blir stonewalled 😋

Da går jeg og hjelper til nede på den lokale kirken, den brant ned, men de bygde jaggu ny. Betong og stål så det kommer til å ta mye lengre tid enn brann. Håper ikke det skal bli en ny Sisyfos-jobb.

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Valar Morghulis skrev:

God påske!

Usikker på om jeg henger helt med. Uansett følger jeg opp med å ønske deg god påske. Skal gi all din info noe mer tid i morgen når jeg ha fri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Usikker på om jeg henger helt med. Uansett følger jeg opp med å ønske deg god påske. Skal gi all din info noe mer tid i morgen når jeg ha fri.

Nei nei nei Kjære Morten, kose deg! Siden er konspiratorisk og inflammatorisk fyllt av fakta, historie og realitetsabsurditet. Den er oppskriften på "Hvordan få hjerteinfarkt og slag samtidig, en guide til et anderledes selvmord".

 Var bare meg som var nysgjerrig i morges på om vi har særlig mange som biter på det der her. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...