AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Jeg må bytte ut Macen min og lurer på om jeg skal kjøpe en Ipad i stedet. Men kan jeg jobbe med excelark (Officepakken) på en Ipad? Eksternt tastatur? Har siste året kun brukt Macen til surfing osv og excelark fra jobben, og en ny mac blir litt over the top da tenker jeg. Anonymkode: 682ce...954
Tibbie Skrevet 17. april 2019 #3 Skrevet 17. april 2019 Ja, du kan gjøre mye av det samme, men med mye dårligere kvalitet. Du får jo kjøpt tastatur utenom, men det er ikke det samme. Hvis du kun surfer og gjør enkle oppdateringer på Excel går det sikkert fint, men jeg hadde blitt sprø om jeg skulle gjøre mer og brukt flere timer på brettet. Har både Pad og Mac, og sistenevnte er uten tvil å foretrekke Padden brukes mest til surfing på Pinterest på senga og for spill 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #4 Skrevet 17. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: ? Anonymkode: 682ce...954 Anonymkode: a155f...317
missy_miss Skrevet 17. april 2019 #5 Skrevet 17. april 2019 (endret) 6 minutter siden, Tibbie skrev: Ja, du kan gjøre mye av det samme, men med mye dårligere kvalitet. Du får jo kjøpt tastatur utenom, men det er ikke det samme. Hvis du kun surfer og gjør enkle oppdateringer på Excel går det sikkert fint, men jeg hadde blitt sprø om jeg skulle gjøre mer og brukt flere timer på brettet. Har både Pad og Mac, og sistenevnte er uten tvil å foretrekke Padden brukes mest til surfing på Pinterest på senga og for spill Endret 17. april 2019 av missy_miss d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #6 Skrevet 17. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a155f...317 Nå spurte jeg siden jeg ikke skal ta meg råd til en Ipad pro;) Anonymkode: 682ce...954
missy_miss Skrevet 17. april 2019 #7 Skrevet 17. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bytte ut Macen min og lurer på om jeg skal kjøpe en Ipad i stedet. Men kan jeg jobbe med excelark (Officepakken) på en Ipad? Eksternt tastatur? Har siste året kun brukt Macen til surfing osv og excelark fra jobben, og en ny mac blir litt over the top da tenker jeg. Anonymkode: 682ce...954 Jeg ville gått for en liten Macbook air i stedet. Jobbe med excel på en ipad vil du trolig ikke gidde, og skal du begynne med ekstra tastatur så er det jo like greit å ha en liten Macbook air for eksempel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå