Gå til innhold

Kjærlighetssorg da kollega slutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri opplevd makan. Skjønte ikke at jeg var forelska i han, kanskje enda dypere glad i han før vi klemte farvel, jeg dro inn lukten av han og har gått og tenkt på han siden. Så var det takk for seks fine år og lykke til med livet på motsatt kant av landet. Håper vi sees igjen.

Dette er nå flere uker siden og jeg har hatt kjærlighetssorg siden. Tenker på han hele tiden. Både at jeg har mistet min beste venn på jobben, men mest at det aldri kan bli noe mellom oss - noe jeg ikke innså at jeg håpet på før i det aller siste øyeblikket. Argh disse i-landsproblemene. Helt tom innvendig er jeg.

Noen som har opplevd kjærlighetssorg uten å vite at dere hadde følelser før det var for sent?

Anonymkode: 54757...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...flere år etterpå er savnet og irritasjon  der for at jeg ikke så hva jeg hadde før det var for seint, nå får jeg ikke kontakt med henne heller. Ikke at det har ødelagt livet mitt, men er bare et trist savn over det jeg kunne hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd makan. Skjønte ikke at jeg var forelska i han, kanskje enda dypere glad i han før vi klemte farvel, jeg dro inn lukten av han og har gått og tenkt på han siden. Så var det takk for seks fine år og lykke til med livet på motsatt kant av landet. Håper vi sees igjen.

Dette er nå flere uker siden og jeg har hatt kjærlighetssorg siden. Tenker på han hele tiden. Både at jeg har mistet min beste venn på jobben, men mest at det aldri kan bli noe mellom oss - noe jeg ikke innså at jeg håpet på før i det aller siste øyeblikket. Argh disse i-landsproblemene. Helt tom innvendig er jeg.

Noen som har opplevd kjærlighetssorg uten å vite at dere hadde følelser før det var for sent?

Anonymkode: 54757...920

Hvorfor kan det ikke bli dere? Det er det viktigste. Jeg tenker at han eller du er gift. 

Har ikke opplevd å plutselig få følelser for noen etter at jeg "mista" dem nei.
Men opplever nå straffen for å ikke være ærlig om følelsene mine. Vi hadde en flørt. Han var ærlig på at jeg var grusom å forholde meg til, det var alltid han som var pådriver for å holde kontakt. Så ble han stille en tid, i noen mndr.  men følesene mine var der fremdeles. Så begynte vi for fullt igjen når jeg sa at jeg skulle være i nærheten av han.
Så ignorerte jeg han like glatt. 
Han tok kontakt likevel etter en stund. 
Blir sjeldnere og sjeldnere, men jeg føler han er kald.... jeg skammer meg også for mye over meg selv. så jeg føler ikke det er respekt for han å ta kontakt.. ?

Anonymkode: cc5eb...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...