Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har riktig nok kun møttes en gang, men det var veldig hyggelig og vi endte opp med å kysse litt. Han har vært veldig på og sagt han har troa og synes jeg er vakker og bra på alle måter. Vi tekster hver dag og snakket om å møtes til helgen igjen. I mellomtiden har han lagt til bilder og endret på bioen sin, og jeg kjenner jeg ikke liker det. Føler at man ikke er fornøyd så lenge man leter etter noe annet. Tanker?

Anonymkode: 893c7...f4d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt motsatt av det han sier. 

Anonymkode: d9e02...678

• Liker 1
Skrevet

Ville droppa han. 

Er man ute etter noe seriøst så har man respekt nok til å holde seg unna tinder mens man møter noen. Gjør man ikke det betyr det kun at du er en av flere i rekken ville jeg tro.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med dere og kommer til å gi beskjed om at det sender signal om at han ikke har funnet det han leter etter, ønske han lykke til videre og ta farvel.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det føles kjipt, men samtidig har dere bare møttes én gang.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Skjønner at det føles kjipt, men samtidig har dere bare møttes én gang.

Joda. Men slutter man ikke å lete når man har funnet det man ser etter (ifølge han selv).?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda. Men slutter man ikke å lete når man har funnet det man ser etter (ifølge han selv).?

Det kan være en vane. I tillegg er det ikke så smart å legge alle eggene sine i én kurv når det kommer til dagens datingmarked.

Mesteparten (av begge kjønn) prater med og vurdere flere potensielle partnere fortløpende.

• Liker 1
Skrevet

Ikke legg så mye i det. Dere har kun møttes en gang så han er på ingen måte bundet til deg. Han er jo på tinder for å treffe noen og har vel erfart at det sjeldent blir noe med noen han har møtt og fortsetter å lete selvom du er mer enn bra nok så stoler han nok ikke på at du kanskje er den han ender opp sammen med. Det er altfor tidlig å si. Men når dere har møttes flere ganger og ting er litt mer seriøst så ville jeg nok reagert på det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det kan være en vane. I tillegg er det ikke så smart å legge alle eggene sine i én kurv når det kommer til dagens datingmarked.

Mesteparten (av begge kjønn) prater med og vurdere flere potensielle partnere fortløpende.

Det kan godt stemme. Men jeg fortjener en som faller for meg og kun meg, og klarer å avvente sjekking av andre damer mens vi blir kjent og finner ut av ting 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan godt stemme. Men jeg fortjener en som faller for meg og kun meg, og klarer å avvente sjekking av andre damer mens vi blir kjent og finner ut av ting 

Ingen fortjener slikt ut av det blå. At du ønsker deg det er en annen sak.

Mennesker er ikke ment til å leve i høyteknologiske samfunn, og dermed er også måten man finner partner endret seg. Vi må skille oss ut fra alle de andre, og da trengs det fort mer enn ett møte.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Ingen fortjener slikt ut av det blå. At du ønsker deg det er en annen sak.

Mennesker er ikke ment til å leve i høyteknologiske samfunn, og dermed er også måten man finner partner endret seg. Vi må skille oss ut fra alle de andre, og da trengs det fort mer enn ett møte.

Veldig godt sagt. Man må utvikle litt tykkere hud i dagens samfunn.

At han har oppdatert profilen betyr jo heller ikke nødvendigvis at han ikke virkelig liker deg. Kanskje han liker deg så godt at det vil gjøre ekstra vondt hvis du forsvinner? Kanskje han derfor hedger seg litt ved å gjøre en Tinder-innsats for å ikke føle seg helt blåst av banen? Tro det eller ei, men det kan være følelsesmessig tungt å være mann på Tinder. Vi skal heie og juble frem den ene daten etter den andre, men jentene velger - og noen ganger dropper deg før du får snudd deg. Da er det sikkert greit å ikke stå helt på bar bakke. Da kan det være en viss trøst i å ha iallefall en samtale gående med noen andre, eller ihvertfall en følelse av å ha en god profil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har bare møttes en gang! Dere er ikke kjærester eller i et forhold etter bare å truffet hverandre en gang. Dagens datingmarked er sånn at de fleste har kontakt med flere samtidig og møter flere samtidig. Appen slettes først når man er enig om det og etter en stund med dating. Man blir ikke kjærester så raskt som tidligere, de fleste driver og dater ganske lenge.

Ikke stress med dette så tidlig, gi det litt tid og se det an.

Anonymkode: 782ca...200

• Liker 1
Skrevet

Dette er veldig viktig for alle damer å være klar over:

Menn er helt nødt til å være veldig på fra første sekund. Gi komplimenter, si at de liker deg etc. Ellers blir det ikke noe av. Det er en forventning om initiativ og at han skal være betatt av damen fra første stund.

Du har møtt han 1 gang :) Møt han igjen og sjarmer han og vær en bra person, kan godt være det blir dere to. Men han er altså nødt til å kontakte så mange damer han kan, og nødt til å være veldig på. Alle menn som ikke er Brad Pitt må det. Ikke ta det negativt, prøv heller å være en person han vil ha. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...