Gå til innhold

Overreagerer jeg? Date og sms


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en kar i 7 uker og vi har kommet dit at vi er enige om at vi kun dater hverandre og hittil har han veldig engasjert og villet tilbringe hvert eneste ledige sekund med meg. Tidligere i datingfasen kunne det godt gå 1 dag her og der uten noen form for kontakt, men nå føler jeg nesten det er litt rart å la det gå en hel dag uten noen kontakt. 

Har ikke hørt fra han i hele dag. Han pleier som regel å være den som sender meg sms først, men sendte han en melding i kveld (ved 20 tiden). Han har fortsatt ikke svart og klokken er nå 1 på natten. 

Jeg føler at det skaper en voldsom usikkerhet hos meg, for jeg forstår ikke helt hva det er han driver med som gjør at han er sååå opptatt at han ikke rekker å svare på smsen min før han legger seg.. 

Nå føler jeg nesten at hele relasjonen er ødelagt og at jeg mest sannsynlig kanskje aldri hører fra han igjen, men om jeg gjør det - bør jeg da kunne høre med han hva han egentlig drev med som gjorde at han ikke klarte å svare i dag? Eller er jeg helt hysterisk nå? 🤔

Anonymkode: cdaa3...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er hysterisk. 

Anonymkode: 34ffa...4c6

Håper jo det, for det er jo det jeg ønsker, at han skal ringe meg, men tviler sterkt.

TS

Anonymkode: cdaa3...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Du hører fra han i morgen. Hvis ikke er han ikke noe å bruke tid på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en kar i 7 uker og vi har kommet dit at vi er enige om at vi kun dater hverandre og hittil har han veldig engasjert og villet tilbringe hvert eneste ledige sekund med meg. Tidligere i datingfasen kunne det godt gå 1 dag her og der uten noen form for kontakt, men nå føler jeg nesten det er litt rart å la det gå en hel dag uten noen kontakt. 

Har ikke hørt fra han i hele dag. Han pleier som regel å være den som sender meg sms først, men sendte han en melding i kveld (ved 20 tiden). Han har fortsatt ikke svart og klokken er nå 1 på natten. 

Jeg føler at det skaper en voldsom usikkerhet hos meg, for jeg forstår ikke helt hva det er han driver med som gjør at han er sååå opptatt at han ikke rekker å svare på smsen min før han legger seg.. 

Nå føler jeg nesten at hele relasjonen er ødelagt og at jeg mest sannsynlig kanskje aldri hører fra han igjen, men om jeg gjør det - bør jeg da kunne høre med han hva han egentlig drev med som gjorde at han ikke klarte å svare i dag? Eller er jeg helt hysterisk nå? 🤔

Anonymkode: cdaa3...830

Er det vanlig med sms/prat daglig over lang tid, så blir man jo undrende om det vips blir tyst i 24 timer. Jeg syns ikke det er hysterisk å forvente 1 sms til svar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

Er det vanlig med sms/prat daglig over lang tid, så blir man jo undrende om det vips blir tyst i 24 timer. Jeg syns ikke det er hysterisk å forvente 1 sms til svar.

Enig!

Anonymkode: 34647...a81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent på svar fra han. Om han skriver noe i morgen og ikke nevner noe om gårsdagen eller grunnen til at han ikke svarte så ikke spør, det vil virke masete og påtrengende. Bare fortsett ellers som vanlig og ha radaren på fremover. Dere har bare datet 7 uker, det er ikke lenge og mye mulighet til at han kan finne interessen i andre (for håpe ikke det da for din del, men en vet aldri)

Anonymkode: f167a...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du noe som var noe konkret å svare på da ? Noe som var givende og nyttig? Eller bare en oppmerksomhetsmelding fordi du trenger bekreftelser hvor du spurte om noe som egentlig ikke var noe givende? 

En dag uten kontakt er ikke galt men litt rart å ikke svare på sms ja hvis det var noe konkret. Kanskje han var ute å drakk i går, det er påske. 

Anonymkode: 5484e...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare ringe han istedenfor å gå og vente på en melding hele dagen. Hvorfor brukte du hele dagen på å sende han melding når du kunne skrivd melding tidlig på dagen.  Hva om han er usikker på deg nå siden du ikke gå lyd fra deg på en hel dag. Du virker jo ikke akkurat så interessert når du nesten ikke kontakter han. 

Anonymkode: 1b75c...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...