AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Del Skrevet 16. april 2019 Har opplevd nå over flere år at jeg har perioder der jeg mister så og si alle vippene mine kanskje 2-3 ganger i året. Disse periodene der jeg mister alle vippene varer i underkant av en måned ca. Vippene vokser ut igjen og holder seg relativt fine resten av året, men så kommer plutselig en ny periode hvor jeg kan fort miste 7-8 vipper bare av å ta litt vann i ansiktet.. Jeg bruker hverken mascara eller vippetang, men fortsatt så skjer det. Noen som har opplevd lignende? (Har ingen tegn til rødhet etc på øyet) Anonymkode: cec5d...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Del Skrevet 16. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd nå over flere år at jeg har perioder der jeg mister så og si alle vippene mine kanskje 2-3 ganger i året. Disse periodene der jeg mister alle vippene varer i underkant av en måned ca. Vippene vokser ut igjen og holder seg relativt fine resten av året, men så kommer plutselig en ny periode hvor jeg kan fort miste 7-8 vipper bare av å ta litt vann i ansiktet.. Jeg bruker hverken mascara eller vippetang, men fortsatt så skjer det. Noen som har opplevd lignende? (Har ingen tegn til rødhet etc på øyet) Anonymkode: cec5d...5b4 Bruker du vippeserum? Jeg mister vipper av det. Anonymkode: 9af04...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Del Skrevet 16. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du vippeserum? Jeg mister vipper av det. Anonymkode: 9af04...216 Brukte Iglow for 1,5 år siden ca. Men bruker ingenting nå Anonymkode: cec5d...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2019 den 23.10): Bruker du vippeserum? Jeg mister vipper av det. Anonymkode: 9af04...216 Flere som gjør det? Fant du ut av dette, trådstarter? Anonymkode: 42a94...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå