AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Hei jenter (og damer)! Trenger litt hjelp med å forstå denne jenta. Vil ikke være for utleverende med detaljer her. I frykt for at hun eller noen av venninnene hennes skal kjenne igjen det. Vi var på date forrige lørdag. Vi endte opp med å sitte å snakke om stort og smått i rundt 6 timer. Det hele endte med at vi på hennes initiativ klinte ordentlig før vi skilte lag. Jeg syns det virker som om hun er interressert basert på dialogen på Snap. Det både flørtes, snakkes litt dirty, og hun sitter og snapper med meg mens hun er på fest med venninner. Men da jeg foreslo en gåtur dagen etter date, så hadde hun andre planer. Greit nok. Da jeg noen dager senere spurte om når vi kunne treffes igjen, og om hun var fullbooka i hele helga. Så fikk jeg "Litt usikker der, men hadde vært trivelig å treffe på deg igjen 😄" Hva faen betyr det? Da jeg i går spurte om når hun skulle dra på reise i Påska. Så ignorerte hun rett og slett spørsmålet, og hoppa videre i samtalen. Why? Jeg skulle jo gjerne ha hatt henne med meg på en andre date. Så er hun interessert? Eller holdes jeg bare varm frem til noe bedre kommer forbi? Jeg har inntrykk av at jenter som er interesserte ikke er veldig vanskelig å be ut på andre date. Anonymkode: d937b...b96
frubaluba Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei jenter (og damer)! Trenger litt hjelp med å forstå denne jenta. Vil ikke være for utleverende med detaljer her. I frykt for at hun eller noen av venninnene hennes skal kjenne igjen det. Vi var på date forrige lørdag. Vi endte opp med å sitte å snakke om stort og smått i rundt 6 timer. Det hele endte med at vi på hennes initiativ klinte ordentlig før vi skilte lag. Jeg syns det virker som om hun er interressert basert på dialogen på Snap. Det både flørtes, snakkes litt dirty, og hun sitter og snapper med meg mens hun er på fest med venninner. Men da jeg foreslo en gåtur dagen etter date, så hadde hun andre planer. Greit nok. Da jeg noen dager senere spurte om når vi kunne treffes igjen, og om hun var fullbooka i hele helga. Så fikk jeg "Litt usikker der, men hadde vært trivelig å treffe på deg igjen 😄" Hva faen betyr det? Da jeg i går spurte om når hun skulle dra på reise i Påska. Så ignorerte hun rett og slett spørsmålet, og hoppa videre i samtalen. Why? Jeg skulle jo gjerne ha hatt henne med meg på en andre date. Så er hun interessert? Eller holdes jeg bare varm frem til noe bedre kommer forbi?Jeg har inntrykk av at jenter som er interesserte ikke er veldig vanskelig å be ut på andre date. Anonymkode: d937b...b96 True👍 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Men hvorfor da all denne snappinga, flørtinga og dirtytalken? Har forståelse for at ting ikke kan passe. Både i helga som var, og nå i Påska. Men hvorfor sier hun ikke bare det, og eventuelt kommer med forslag selv? Skal nevnes at jeg brukte nesten en og halv måned på å få henne med meg på første date også. Noe grunnet at hun hadde deaktivert varsler på Tinder, og plutselig kunne bruke ei uke på å svare. Anonymkode: d937b...b96
frubaluba Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor da all denne snappinga, flørtinga og dirtytalken? Har forståelse for at ting ikke kan passe. Både i helga som var, og nå i Påska. Men hvorfor sier hun ikke bare det, og eventuelt kommer med forslag selv? Skal nevnes at jeg brukte nesten en og halv måned på å få henne med meg på første date også. Noe grunnet at hun hadde deaktivert varsler på Tinder, og plutselig kunne bruke ei uke på å svare. Anonymkode: d937b...b96 Hun dater flere?🤔 Holder deg på gress... Hun er bare ikke så interessert. Og er nok feig da... 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Virket først interresert (må ha likt deg når hun kaster bort 6 timer på å prate med deg), så overhodet ikke interessert i fortsettelsen. Kanskje hun merka at dere hadde null fysisk kjemi når dere kyssa eller noe. Ville helt klart lagt den ballen død. For hun er faktisk ganske arrogant mot deg.. Anonymkode: 2c007...33f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Hun liker deg...Men vet ikke helt enda HVOR intressert hun er. Ikke spør om flere dates enda, trekk deg litt tilbake så ser du om hun tar iniativ. Anonymkode: bef9b...47b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virket først interresert (må ha likt deg når hun kaster bort 6 timer på å prate med deg), så overhodet ikke interessert i fortsettelsen. Kanskje hun merka at dere hadde null fysisk kjemi når dere kyssa eller noe. Ville helt klart lagt den ballen død. For hun er faktisk ganske arrogant mot deg.. Jeg syns hun virka mer interessert på søndag og mandag enn før daten. Så virka det litt mer lunket tirsdag. Så kom jo det svaret med usikker på onsdag. Torsdag hørte jeg ikke noe fra henne. Men sendte ikke Snap selv heller for å ikke være for pågående. Så blomstra det med flørting og dirtytalk på fredag. Hun avslørte indirekte at hun hadde ligget og onanert mens vi Snappa. Lørdag ble det masse flørting og tullesnapper hele kvelden. Hvor hun flere ganger skrev type "Det må jeg se en gang" "Det hadde vært artig å oppleve" "Det får vi teste en dag". Det ble litt Snapping på søndag. Men ikke veldig mye. Jeg var litt bakfull også, så tok ikke så veldig mye initativ. Mens i går så satt hun altså og Snappa med meg, mens hun var på fest med venninnene sine. Så sånn sett så virker hun mer interessert nå igjen, enn før helga. Men så overså hun da elegant det spørsmålet om når hun skulle på Påsketur. I dag er det dog stille igjen. Selv om jeg bare sendte en enkel "Dette holder jeg på med i kveld"-Snap. Så hadde det jo vært greit å få noe tilbake. Anonymkode: d937b...b96
SunnivaOslo Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Vedder 100kr på om du ikke kontakter henne på en uke at hun kommer tilbake. Kjenner typen, de liker drama i livet og vil bli "utfordret".
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun liker deg...Men vet ikke helt enda HVOR intressert hun er. Ikke spør om flere dates enda, trekk deg litt tilbake så ser du om hun tar iniativ. Anonymkode: bef9b...47b Jeg har jo ikke spurt om en ny date siden onsdag. Men spurte om når hun skulle på påsketur i går. Riktig nok med et håp om å få treffe henne enten i kveld eller i morgen. Men hun hoppa jo over det spørsmålet. Jeg lot det bare gå. Og nevnte det ikke. Så kan være at hun faktisk ikke fikk med seg spørsmålet. Hun var tross alt på fest også. Hvor langt tilbake bør jeg trekke meg? Roe ned på snappinga også? Eller bare ligge lavt på hintinga om en ny date? Tenker uansett at det blir litt roligere nå i påska. Men kunne jo ha tenkt meg bittelitt snapping da også. Syns det blir veldig rart hvis vi etter å ha sendt nærmere 100 snapper til hverandre i helga. Ikke skal snappe i det hele tatt på ei ukes tid. Spørsmålet om andre date har jeg tenkt å la ligge til etter påske. Men det er jo mest fordi hun skal på tur. Anonymkode: d937b...b96
Gjest Minesveiper Skrevet 17. april 2019 #10 Skrevet 17. april 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Men da jeg foreslo en gåtur dagen etter date, så hadde hun andre planer. Greit nok. Da jeg noen dager senere spurte om når vi kunne treffes igjen, og om hun var fullbooka i hele helga. Så fikk jeg "Litt usikker der, men hadde vært trivelig å treffe på deg igjen 😄" Hva faen betyr det? Da jeg i går spurte om når hun skulle dra på reise i Påska. Så ignorerte hun rett og slett spørsmålet, og hoppa videre i samtalen. Why? Jeg skulle jo gjerne ha hatt henne med meg på en andre date.Så er hun interessert? Eller holdes jeg bare varm frem til noe bedre kommer forbi?Jeg har inntrykk av at jenter som er interesserte ikke er veldig vanskelig å be ut på andre date. Anonymkode: d937b...b96 Hun er kanskje litt interessert, men ikke nok til å investere skikkelig i deg. Måten jeg håndterer slike damer på er å droppe dem, og heller date noen andre. Hvorfor bruke tid på slike når det finnes skikkelige damer som er tydelige, som spør om å finne på noe? osv, Typisk at de sender melding uker etterpå når toget er gått.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #11 Skrevet 17. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da jeg foreslo en gåtur dagen etter date, så hadde hun andre planer. Greit nok. Ja helt fair, man har et annet liv også. Normalt, ikke noe tegn på uinteresse Sitat Da jeg noen dager senere spurte om når vi kunne treffes igjen, og om hun var fullbooka i hele helga. Så fikk jeg "Litt usikker der, men hadde vært trivelig å treffe på deg igjen 😄" Hva faen betyr det? Det betyr at hun er usikker på hvordan helga blir, men at hun har lyst til å treffe deg igjen, bare kanskje ikke i helga allerede. Sitat Da jeg i går spurte om når hun skulle dra på reise i Påska. Så ignorerte hun rett og slett spørsmålet, og hoppa videre i samtalen. Why? Jeg skulle jo gjerne ha hatt henne med meg på en andre date. Så er hun interessert? Eller holdes jeg bare varm frem til noe bedre kommer forbi? Jeg har inntrykk av at jenter som er interesserte ikke er veldig vanskelig å be ut på andre date. Anonymkode: d937b...b96 Jeg syns det kan høres ut som du maser litt, går for fort frem. Spør om å treffes allerede dagen etter første date? Å spørre om å treffes helgen etter og uka etter første date er mer normalt , men nå er det tilfeldigvis påskeferie og hun har kanskje eneste sjanse til å være med venninder som ellers studerer eller jobber i andre byer som er hjemme i påska, eller skal være med familien, eller rett og slett bare vil slappe av i fred og ro. Så når hun ikke svarer på når hun skal dra på reise i påska kan det være fordi hun enten ikke visste når det ble, eller fordi hun ikke skulle dra men ikke ville si det tilfelle du da ville spørre om å møtes igjen. Hun vet at du vil møtes, hun har sagt hun vil møte deg igjen også, hun er interessert , men du gir hun ikke noe tid til andre enn deg og siden dere bare har vært på en date må du regne med at hun ikke prioriterer deg foran nære venner og familier , eller sin egentid til ferieavslapning. Når påsken er over kan du sende hun en melding kanskje 5-6 dager etter påske å spørre "Hei! Håper påska har vært bra! Lyst til å bli med på (aktivitet/spisested) på (dag minst 5-6 etter). Gi hun litt space inntill da ellers risikerer du å slukke interessen hennes fordi hun føler seg kvelt . Jeg kan være sånn, være interessert men føle at daten krever for mye av meg i tidlig fase og spør hele tiden om å møtes når jeg har sagt at jeg ikke kan men gjerne vil senere , man kan fort føle noen andre spiser opp tiden sin om det fortsetter å mases så tett som du har gjort iløpet av bare denne ene uken. Anonymkode: 177a8...2c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå