Gå til innhold

Lifesum....kommer ikke inn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lastet ned appen for et oar år siden og har ikke brukt den på lenge. Kommer ikke inn lengre...må jeg betale noe? Tips til andre apper der jeg kan legge inn hva jeg spiser og trener? Trenger motivssjon

Anonymkode: 1bf89...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er skjebnen som prøver å fortelle deg noe. 

Anonymkode: 5a5bb...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dagen din bedre av å bruke tid på en slik kommentar?😊 alt folk lirer ut av seg AB på nett altså...

Anonymkode: 7ad5c...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve å laste ned på nytt? Og evt lage ny bruker?

Anonymkode: 7ad5c...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifesum er en freemium app, hvilket innebærer at den i utgangspunktet kommer ut av pakken i gratisversjon, men med en del låste funksjonaliteter som man må betale en periodevis pris for å få tilgang til. Du skal altså ikke måtte betale noe for å kunne ta basisfunksjonaliteten i bruk. Er det feil brukernavn og/eller passord som gjør at du ikke får logget inn? I så fall burde det være mulig å tilbakestille passordet i appen.

Lifesum er ganske enkel og grei. Men hvis du ikke får tatt den i bruk ville jeg anbefale deg å ta en titt på MyFitnessPal. Det er den mest populære og generelt sett mest anbefalte appen til kosthold/trening. Men det er en mengde andre på markedet også, som nok gjør samme nytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å logg inn på nettsiden. Der kan du også tilbakestille passordet ditt.

Anonymkode: dd2b6...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...