Gå til innhold

Dateside for lett overvektige?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe dateside for oss lett overvektige?
Jeg er ikke feit da, sånn ca. 20 kg over idealvekta, men har ikke ork til å slanke meg.
Er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand bortsett fra denne kjæresten som ikke har dukket opp...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige datingsider? 

20 kg over idealvekten er da ikke allverden hvis du er over en halvannen meter høy. 

Anonymkode: f23b1...c12

• Liker 7
Skrevet

Fordi det viktigste for deg er å finne en mann som også er litt overvektig, eller fordi du mener det er det viktigste du selv har å by på og/eller er opptatt av at mannen har fokus på? *skjønner ikke spørsmålet*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke behovet for en slik dating side. Overvektige er vanlige mennesker. Skal vi sortere overvektige fra «normalvektige» og forby dem å bli sammen med hverandre nå?

Sorteringssamfunnet er i så fall godt i gang nå. Synes heller du bør jobbe med selvbildet. Du skal ikke skamme deg og føle at du ikke er bra nok. For det er virkelig ikke sant.

Anonymkode: 2c5f4...478

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Lett overvektig burde være helt uvesentlig. Men som kvinne på 160cm ville jeg med 20 kg overvekt være på vei inn i fedme grad 1. Og det er ikke uvesentlig for mange i date-setting, om man liker det eller ikke. Men det viktigste er vel å ikke underslå noe fra starten av, slik at man kan finnes av de som er interesserte, og slippe negative opplevelser pga vekt. 

Anonymkode: c92ab...210

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen datesiden for frodige damer der altså...  

Neida, jeg er litt over gjennomsnittet høy (1,75) så det er ikke så galt. Jeg får heller jobbe litt mer med selvbildet 😊

Takk for gode svar.

Endret av Mamina
AnonymBruker
Skrevet

Du har frodig.no. Men jeg tror ikke det er så veldig stor aktivitet der.

Anonymkode: 83c52...13b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 15-20 kg overvektig, er 1.73 høy. Har ikke problemer på tinder o.l altså! Så bare å bruke vanlige nettdatingsider

Anonymkode: 734b5...def

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har frodig, men der er det ikke så mye aktivitet. Og noen av mennene der inne vil jo synes at du er slank. For de vil ha ei virkelig tykk dame. Jeg har vært der inne selv, er på din størrelse ca, og fikk flere ganger høre at jeg var for slank, eller om de kunne fete meg opp. Utrolig nok fikk jeg meg kjæreste der inne. Men tror det var mye flaks. For er både få der inne, og en del rart.

Anonymkode: be18e...9c7

Skrevet
12 hours ago, Mamina said:

Finnes det noe dateside for oss lett overvektige?
Jeg er ikke feit da, sånn ca. 20 kg over idealvekta, men har ikke ork til å slanke meg.
Er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand bortsett fra denne kjæresten som ikke har dukket opp...

Ditt største problem er kanskje at du er lat? Eller hva mener du med ikke ork?

Skrevet

Neida, er ikke lat 🙂
Jeg orker ikke å slanke meg fordi det er slitsomt å ha lav energi.
Sykler til jobben og går tur regelmessig. Trener yoga av og til også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...