Gå til innhold

Han slettet meg fra tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommunisert med en på tinder i to-tre dager og skulle møtes kjapt i dag. Han virket absolutt interessert i å treffes når vi snakket om det i går. Virkelig koselig fyr. Vi hadde bare avtalt sånn ca tid og sted. Når jeg skulle sette meg ned å si hvor jeg var, en liten halvtime etter vårt veldig løse avtalte tidspunkt, så var han borte fra tindermatch. Jeg hadde ikke sjekket på noen timer, så vet ikke om jeg var kontaktet før slettingen. 

Greia er at jeg tror ikke at han slettet for at han ikke ville møtes. Mer at han kanskje trodde at jeg sviktet. Men kan jo ikke vite sikkert. Jeg klarer å spore han opp, men er det innefor å sende en mld på feks Facebook? Han har ikke fortalt sitt fulle navn, men bilde og hvor han jobber så er det en smal sak. 

Hvis jeg sender mld avslører jeg jo mitt fulle navn og, noe jeg ikke liker så godt.

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7a79b...70b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han slettet deg fordi du ikke er av interesse og han angret på avtalen dere hadde.  Kontakter du han nå så oppfattes du som creepy og en stalker. 

Anonymkode: dc029...15d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ville glemt han og gått videre. ikke send melding, det skriker av desperasjon.

Anonymkode: 2f65c...b50

• Liker 1
Skrevet

Han trodde nok du ikke var interessert (og skjønner han godt om du var så sen). Hadde ikke kontaktet han om han slettet deg, ville han hørt fra deg hadde han beholdt matchen. 

Skrevet

Han er ikke interessert deg lenger. Det er ikke mangel på gutter på tinder for å si det slik!

Skrevet

Kanskje han så deg og så at du ikke var som på bildene dine?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, jabx skrev:

Kanskje han så deg og så at du ikke var som på bildene dine?

Vi hadde ikke avtalt møtested, bare område, så det tror jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, VKM skrev:

Han trodde nok du ikke var interessert (og skjønner han godt om du var så sen). Hadde ikke kontaktet han om han slettet deg, ville han hørt fra deg hadde han beholdt matchen. 

Jeg sa at jeg skulle i et møte som sluttet ca kl x. Og han sa at han skulle komme kl x eller ca 30 min over x. Så følte ikke at jeg var sen egentlig. Selv om møtet varte litt lenger. Hvis han husket at jeg skulle i møte, så skjønte han vel hvorfor jeg ikke svarte (hvis han prøvde å kontakte).

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sa at jeg skulle i et møte som sluttet ca kl x. Og han sa at han skulle komme kl x eller ca 30 min over x. Så følte ikke at jeg var sen egentlig. Selv om møtet varte litt lenger. Hvis han husket at jeg skulle i møte, så skjønte han vel hvorfor jeg ikke svarte (hvis han prøvde å kontakte).

Ja, det kan hende. Men om han slettet deg tror jeg ikke han ønsker mer kontakt, er vel hovedpoenget. 

Skrevet

Kommer det ikke opp varsel på telefonen om han har prøvd å kontakte deg. For det gjør det av og til hos meg, men når jeg klikker inn på varselet så er det tomt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, frubaluba skrev:

Kommer det ikke opp varsel på telefonen om han har prøvd å kontakte deg. For det gjør det av og til hos meg, men når jeg klikker inn på varselet så er det tomt.

Jeg har slått av varsler 😟

AnonymBruker
Skrevet

Altså enten så er han en ekstrem lett-såret, bitter mann med dårlig selvtillit, ellers så er han ikke interessert. Ingen av de delene gjør han noe verdt å tenke noe mer på. 

Anonymkode: fe1a4...e6e

Skrevet

Jaja, shit happens, var uansett feigt av han å bare slette deg, det er nok noen andre der ute for deg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...