Gå til innhold

Flat mage til i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg skal bade med vennegjengen i morgen, men føler meg ikke så vel i egen kropp akkurat nå. Jeg er egentlig relativt slank og veltrent, men jeg er så vanvittig oppblåst. Skikkelig sprengt liksom. Jeg bæsjer nesten ingenting, så all dritten må jo bare samle seg opp i tarmene. Er sikkert en del luft også. 

Er det noen øvelser jeg kan gjøre eller noe jeg kan spise/drikke for å få tømt meg litt før morgendagen? 

Jeg har ikke avføringsmiddel tilgjengelig

Anonymkode: 00ce1...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Har du magnesium tilgjengelig? Svisker?  Hvetekli/linfrø?

Masse vann og grønnsaker anbefales også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann med natron. Smaker jævlig, men funker. Husker ikke blandingsforhold, men Google det. 

Anonymkode: 2acb7...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer. Lakris. Evt ei dårlig pølse som har liggi litt for lenge... Men da må du være obs på at det kan komme oppover også.. 

Anonymkode: 25595...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen her som reagerer på at det er "viktig" å ha flat mage fordi man skal bade?

Anonymkode: ad0b8...ed7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her som reagerer på at det er "viktig" å ha flat mage fordi man skal bade?

Anonymkode: ad0b8...ed7

TS her. For min del handler det lite om hvordan jeg ser ut, men hver om hvordan jeg føler meg. Når jeg er oppblåst så føler jeg meg sprengt og tung i kroppen. Når magen er flat føler jeg meg lettere med mer energi. 

Jeg blir nok å kose meg i morgen uansett, men å føle meg vel i kroppen min ville vært et pluss 😊

Anonymkode: 00ce1...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First world problem sier nå jeg.

At man må ha flat mage for å bade eller føle seg vel blir litt drøyt, er nå min mening. Syns det er et lite hån mot alle som ikke streber etter den urealistiske idealen som man ser i retusjerte bildemagasin.

Selvsagt kan alle ha deler ved kroppen sin som man liker mindre enn andre. Men at man må ha flat mage for å kunne bade blir for drøyt. Selvtilliten burde virkelig ikke komme fra utseende.

Jeg bader nå selv om jeg er litt feit, og ser ikke for meg hvor problemet er og hva som er galt eller hvorfor jeg ikke skulle følt meg vel. Finnes da virkelig større problemer og utfordringer her i livet enn størrelsen på magen.

Endret av Mumeod
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mumeod said:

First world problem sier nå jeg.

At man må ha flat mage for å bade eller føle seg vel blir litt drøyt, er nå min mening. Syns det er et lite hån mot alle som ikke streber etter den urealistiske idealen som man ser i retusjerte bildemagasin.

Selvsagt kan alle ha deler ved kroppen sin som man liker mindre enn andre. Men at man må ha flat mage for å kunne bade blir for drøyt. Selvtilliten burde virkelig ikke komme fra utseende.

Jeg bader nå selv om jeg er litt feit, og ser ikke for meg hvor problemet er og hva som er galt eller hvorfor jeg ikke skulle følt meg vel. Finnes da virkelig større problemer og utfordringer her i livet enn størrelsen på magen.

Nå er da alle heldigvis forskjellige, men at det er et hån mot de som velger å ikke holde seg i form på samme måte blir etter min mening litt drøyt hvertfall. Man har alle et valg man selv er ansvarlig for, om man føler seg vel og komfortabel med sin kropp så er det supert, men det gir ingen rett til å diktere hva andre skal foretrekke. Å føle seg støtt fordi en selv har noen kg ekstra og derfor reagerer på noen som vil ha flat mage? Enten det er for forfengelighetens skyld eller fordi man ikke føler seg vel bør vel være det samme, det handler om hvordan en selv har det og hva man foretrekker, og det bør vel være lov?

Anonymkode: 2a768...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være oppblåst føles for jævlig.

TS: er kanskje for sent nå, men å drikke noe mild grønnsakssuppe kunne vært bra mat å spise på kvelden om magen er i ulage. Om magen din fungerer normalt, så vil problemet løse seg selv i løpet av en 6-12 timer av seg selv så lenge du ikke spiser noe som gjør det verre

Anonymkode: eef19...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mumeod skrev:

First world problem sier nå jeg.

At man må ha flat mage for å bade eller føle seg vel blir litt drøyt, er nå min mening. Syns det er et lite hån mot alle som ikke streber etter den urealistiske idealen som man ser i retusjerte bildemagasin.

Selvsagt kan alle ha deler ved kroppen sin som man liker mindre enn andre. Men at man må ha flat mage for å kunne bade blir for drøyt. Selvtilliten burde virkelig ikke komme fra utseende.

Jeg bader nå selv om jeg er litt feit, og ser ikke for meg hvor problemet er og hva som er galt eller hvorfor jeg ikke skulle følt meg vel. Finnes da virkelig større problemer og utfordringer her i livet enn størrelsen på magen.

Nå kan også størrelsen på magen være et sykdomstegn. Noe du kanskje bør tenke på.

Anonymkode: 8b0f8...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mumeod skrev:

First world problem sier nå jeg.

At man må ha flat mage for å bade eller føle seg vel blir litt drøyt, er nå min mening. Syns det er et lite hån mot alle som ikke streber etter den urealistiske idealen som man ser i retusjerte bildemagasin.

Selvsagt kan alle ha deler ved kroppen sin som man liker mindre enn andre. Men at man må ha flat mage for å kunne bade blir for drøyt. Selvtilliten burde virkelig ikke komme fra utseende.

Jeg bader nå selv om jeg er litt feit, og ser ikke for meg hvor problemet er og hva som er galt eller hvorfor jeg ikke skulle følt meg vel. Finnes da virkelig større problemer og utfordringer her i livet enn størrelsen på magen.

For det første så har jeg allerede sagt at dette ikke handler om utseendet for min del. 

For det andre så trodde jeg at dette forumet var en plass man kunne ta opp nettopp first world problemer, for vi er faktisk first world mennesker. 

Jeg er ikke sulten, jeg er ikke kald, jeg mangler ikke omsorg fra venner og familie. Jeg lider ingen nød. De fleste i dette landet lider ingen nød. Betyr det at jeg aldri får lov til å klage over noen ting som helst? Må jeg bare gå med sprengt mage da, selv om andre kanskje sitter med gode løsninger? 

 

Anonymkode: 00ce1...0d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil forresten si TUSEN TAKK for alle gode tips, jeg føler meg faktisk bedre i dag. Har drukket masse vann og beveget mye på meg. Har fått ut en del luft. Føler meg fresh og klar 😊

Anonymkode: 00ce1...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mumeod skrev:

First world problem sier nå jeg.

At man må ha flat mage for å bade eller føle seg vel blir litt drøyt, er nå min mening. Syns det er et lite hån mot alle som ikke streber etter den urealistiske idealen som man ser i retusjerte bildemagasin.

Selvsagt kan alle ha deler ved kroppen sin som man liker mindre enn andre. Men at man må ha flat mage for å kunne bade blir for drøyt. Selvtilliten burde virkelig ikke komme fra utseende.

Jeg bader nå selv om jeg er litt feit, og ser ikke for meg hvor problemet er og hva som er galt eller hvorfor jeg ikke skulle følt meg vel. Finnes da virkelig større problemer og utfordringer her i livet enn størrelsen på magen.

Men ts slet med oppblåst mage. Har du slit med det før? I såfall vet du hvor irriterende og slitsomt det er. Da burde du hatt litt mer forståelse 

Jeg slet med oppblåst mage før. Jeg hadde ikke vondt i magen, men følte meg tung i magen (at jeg har svelget sement) og hadde mye luft jeg ikke fikk ut. Mye rumling. Siden jeg er slank, så så jeg faktisk gravid ut! KJEMPE GØY å dra på stranda å se gravid ut 🙄

Men bra det ordna seg ts 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For det første så har jeg allerede sagt at dette ikke handler om utseendet for min del. 

For det andre så trodde jeg at dette forumet var en plass man kunne ta opp nettopp first world problemer, for vi er faktisk first world mennesker. 

Jeg er ikke sulten, jeg er ikke kald, jeg mangler ikke omsorg fra venner og familie. Jeg lider ingen nød. De fleste i dette landet lider ingen nød. Betyr det at jeg aldri får lov til å klage over noen ting som helst? Må jeg bare gå med sprengt mage da, selv om andre kanskje sitter med gode løsninger? 

 

Anonymkode: 00ce1...0d4

Synes du burde nevne dette for fastlegen viss det er vedvarende problem...

Anonymkode: 17c7e...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser tråden er 16 timer gammel. Men for senere googlere;

I hyllene for barnemat står det sviskejuice. Dette får fart på forstoppet mage. Drikk det. Prøv deg frem med mengde. Men en voksen person bør nok ha minst en hel flaske av de i barnestørrelse.

Har ikke sett sviskejuice i vanlige kjøledisker i butikken. Man kan også spise svisker, hvis man liker det (konsistens kan være litt ekkel for mange, da det er tørkede plommer). De hjelper, men dersom man ikke orker å spise de, er altså juicen fra de tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Er du forstoppet? Hvor lenge har det vart?

Sviskejuice burde sette igang ting.

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...