AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #21 Skrevet 17. april 2019 Halve Kvinneguiden kommer til å fortelle deg at mannen også skal tilfredsstille deg etter at han selv har kommet. I den virkelige verden er det få menn som får til det. Enten har de null interesse av det, eller så er de så ferdig at stemningen bare forsvinner. Jada, mange kommer til å motsi meg, men det er bare tøv og skryt. Det han kan lære seg er at han ikke kan drive og komme før du har fått ditt hele tiden. Lære å holde igjen. Lære å gi deg orgasmer før penetrering. Lære at det stort sett rett og slett ikke er greit at han spruter før du er klar for å gi deg. Anonymkode: c76cf...00b 1
Androgyn71 Skrevet 17. april 2019 #22 Skrevet 17. april 2019 Har ikke kvinner et selvstendig ansvar for egen orgasme? Den er vel ikke bare mannens ansvar? Han får ikke lov å komme før henne? Jøss. Det var nå en pussig holding. De færreste kvinner får orgasme kun av penetrering, det må jo også kvinnen ta inn over seg og delta aktivt i egen orgasme. Orgasme er ikke noe man får av partner. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #23 Skrevet 17. april 2019 8 minutter siden, Androgyn71 skrev: Har ikke kvinner et selvstendig ansvar for egen orgasme? Den er vel ikke bare mannens ansvar? Han får ikke lov å komme før henne? Jøss. Det var nå en pussig holding. De færreste kvinner får orgasme kun av penetrering, det må jo også kvinnen ta inn over seg og delta aktivt i egen orgasme. Orgasme er ikke noe man får av partner. Orgasme er noe man HAR MED PARTNER. Man får ikke og gir ikke , man sørger for hverandre i akten. Er du gal, så fordi mannen får orgasme av kun penetrering, så er det kun penetrering han skal bry seg om, fordi han tar et selvstendig ansvar for egen orgasme? Ser du ikke hvor egoistisk og undertrykkende det er? Da blir jenta bare BRUKT for at HAN skal få orgasme da! Riktig, de færreste kvinner får orgasme av kun penetrering, og siden sex er et SAMspill så må selvfølgelig mannen fokusere på annet enn kun penetrering for egen nytelse også, og stimulere klitoris og vagina på andre måter enn bare det som er godt for han selv. Om jenter skulle hatt den samme logikken hadde vi bare tillatt pikken til menn glidende på klitoris og aldri gjort noe for å stimulere hverken strengen under penishodet som er mest sensitivt, eller selve staken, eller brukt en vibrator så fikk mannen klare seg på egenhånd uten at vi bidro til å stimulere han på en måte som førte til orgasme for han, dvs uten at han i det hele tatt engang fikk penetrere oss. Du høres ut som et like dårlig ligg som typen til ts! Anonymkode: 2f70b...34e 6
Androgyn71 Skrevet 17. april 2019 #24 Skrevet 17. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orgasme er noe man HAR MED PARTNER. Man får ikke og gir ikke , man sørger for hverandre i akten. Er du gal, så fordi mannen får orgasme av kun penetrering, så er det kun penetrering han skal bry seg om, fordi han tar et selvstendig ansvar for egen orgasme? Ser du ikke hvor egoistisk og undertrykkende det er? Da blir jenta bare BRUKT for at HAN skal få orgasme da! Riktig, de færreste kvinner får orgasme av kun penetrering, og siden sex er et SAMspill så må selvfølgelig mannen fokusere på annet enn kun penetrering for egen nytelse også, og stimulere klitoris og vagina på andre måter enn bare det som er godt for han selv. Om jenter skulle hatt den samme logikken hadde vi bare tillatt pikken til menn glidende på klitoris og aldri gjort noe for å stimulere hverken strengen under penishodet som er mest sensitivt, eller selve staken, eller brukt en vibrator så fikk mannen klare seg på egenhånd uten at vi bidro til å stimulere han på en måte som førte til orgasme for han, dvs uten at han i det hele tatt engang fikk penetrere oss. Du høres ut som et like dårlig ligg som typen til ts! Anonymkode: 2f70b...34e En kvinne som tar ansvar for sin egen orgasme er altså et dårlig ligg. Greit å notere seg. 😂👌🏻 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #25 Skrevet 17. april 2019 2 timer siden, Androgyn71 skrev: En kvinne som tar ansvar for sin egen orgasme er altså et dårlig ligg. Greit å notere seg. 😂👌🏻 Det er ikke det det står. En mann som ikke gidder å ta ansvar for å bidra til kvinnens orgasme er et dårlig ligg! Anonymkode: 2f70b...34e 3
Kennyboy Skrevet 17. april 2019 #26 Skrevet 17. april 2019 Hos meg skal dama komme først....men helst begge samtidig 👍 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #27 Skrevet 17. april 2019 Kjøp deg en vibrator, så kommer du raskt du også! 👍 Anonymkode: fac65...bda
Androgyn71 Skrevet 17. april 2019 #28 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det det står. En mann som ikke gidder å ta ansvar for å bidra til kvinnens orgasme er et dårlig ligg! Anonymkode: 2f70b...34e Men i dette tilfeller vet jo kvinnen svært godt hvordan det ender. Da må hun jo selv velge om hun skal ta ansvar for sin egen orgasme, eller la det være. Å be om å få komme først er også å ta ansvar for egen orgasme. Evt sørge for at man kommer først. Alt må jo læres, man kan ikke forvente at mannen skal skjønne alt av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #29 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, Androgyn71 skrev: Men i dette tilfeller vet jo kvinnen svært godt hvordan det ender. Da må hun jo selv velge om hun skal ta ansvar for sin egen orgasme, eller la det være. Å be om å få komme først er også å ta ansvar for egen orgasme. Evt sørge for at man kommer først. Alt må jo læres, man kan ikke forvente at mannen skal skjønne alt av seg selv. Jeg gjentar ; Du høres ut som en like elendig elsker i senga som typen til Ts. Anonymkode: 2f70b...34e 3
Androgyn71 Skrevet 17. april 2019 #30 Skrevet 17. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjentar ; Du høres ut som en like elendig elsker i senga som typen til Ts. Anonymkode: 2f70b...34e Hehe. Deg om det. Du høres uerfaren ut. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #31 Skrevet 17. april 2019 28 minutter siden, Androgyn71 skrev: Hehe. Deg om det. Du høres uerfaren ut. Tvert i mot. Uerfarne jenter finner seg i å ligge med en egoistisk mann. Vi som er erfarne gidder ikke elendig makkverk som dere lenger. Anonymkode: 2f70b...34e 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #32 Skrevet 17. april 2019 7 timer siden, Androgyn71 skrev: Har ikke kvinner et selvstendig ansvar for egen orgasme? Den er vel ikke bare mannens ansvar? Han får ikke lov å komme før henne? Jøss. Det var nå en pussig holding. De færreste kvinner får orgasme kun av penetrering, det må jo også kvinnen ta inn over seg og delta aktivt i egen orgasme. Orgasme er ikke noe man får av partner. Hvordan delta da?ligge og fingre seg selv hver gang? Kan jo likegodt drite i sex da og bare onanere... En mann som er god i senga vil se kvinnen nyte sexen og vil slikke henne til orgasme, den holdningen du (og en god del med deg)har om at det er bare du som skal nyte og hu får bare onanere hvis vi også skal få nyte er så trist å se. Meg meg meg. Jeg skal sprute og komme og du får fikse deg sjæl! Anonymkode: 77aef...0e5 4
Mann1979 Skrevet 17. april 2019 #33 Skrevet 17. april 2019 On 4/16/2019 at 6:45 PM, AnonymBruker said: hei! Jeg vil bare si at jeg er litt ny i dette, så tar all tips og hjelp med stor takk! Såå jeg har min første ordentlige type og har vært sammen i 2 år nå. Han er den første jeg har hatt sex med og jeg er ikke hans første (hvis den infoen hjelper videre) Jeg har hørt at man må passe selv på at man kommer/får orgasme (you name it) under samleie...er det sant? Men er det ikke litt teit at jeg da må gjøre alt for hans nytelse i noen få minutter før runden er over og jeg selv ligger igjen uten å ha fått så mye ut av det?? Jeg blir jo kåt og våt og slikt...så er jo ikke det som er problemet...Han gjør selvfølgelig sitt, han ligger jo ikke å gjør ingentingJeg ligger selvfølgelig ikke der som en sekk poteter jeg heller...jeg er veldig aktiv. Begynner ærlig å bli litt lei.... har pratet med han og han sier bare at han ikke klarer å gjøre så mye mer etterpå....så må jeg da liksom stå selv for all min «nytelse» etterpå da...han står jo for litt, så lenge det varer... vi har jo forspill...men føler fordeom at selve runden er forspill da jeg ikke får så veldig mye ut av det enn å bli mer og mer opphisset helt til han kommer og jeg ligger igjen der.....hvis det ga mening... Anonymkode: 7107f...3c9 Det er vanlig høflighet at kvinnen kommer først (i forhold). 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #34 Skrevet 17. april 2019 På 16.4.2019 den 19.07, Nerine_ skrev: Det må du. Jeg hadde iallefall ikke funnet meg i et forhold med en seksuelt egoistisk mann. Alle er ikke tungpulte da. Noen damer kommer like lett vaginalt som mannen kommer. Men er hun tungpult må andre hjelpemidler til. Vibrator eller sexrobot er jo en mulighet. Anonymkode: 523e7...ec5 2
Androgyn71 Skrevet 18. april 2019 #35 Skrevet 18. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan delta da?ligge og fingre seg selv hver gang? Kan jo likegodt drite i sex da og bare onanere... En mann som er god i senga vil se kvinnen nyte sexen og vil slikke henne til orgasme, den holdningen du (og en god del med deg)har om at det er bare du som skal nyte og hu får bare onanere hvis vi også skal få nyte er så trist å se. Meg meg meg. Jeg skal sprute og komme og du får fikse deg sjæl! Anonymkode: 77aef...0e5 Hehe. Ja om det er slik du tror det stiller seg har du jammen ikke mye erfaring på området. Om man ønsker felles orgasme og kvinnen ikke kommer under penetrering (noe de fleste kvinner ikke gjør) så må det faktisk fingrer eller andre ting til ja. Om du mener man da like godt kan onanere så sier det jo en hel del om ditt erfaringsgrunnlag. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #36 Skrevet 18. april 2019 Er det noe spesielt med meg da? Jeg har alltid klart å holde junior oppe etter en utløsning, og kan fortsette rett etter på ihvertfall etter første. Om annet så kan de iblant hende at jeg blir enda hardere enn før første utløsning. Dette har nok gjort at kona mi alltid vet at om hun ikke kommer før meg, så kommer hun ihvertfall til å få rikelig etterpå. Anonymkode: f2e1b...125
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå