AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #21 Skrevet 18. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare flørting hvis de smiler mot skrittet ditt. Anonymkode: b2acd...212 jeg tror i dette tilfellet at det var andre ting, men det er det å tolke når du ser henne for første gang.... da er det ikke bare å komme med solid revolvergrep med manus som jeg kunne sagt til henne. For jeg regner ikke at jeg ser henne mer.... Men jeg tror single kvinner ønsker menn i nærheten av seg. Anonymkode: f63dc...fa5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #22 Skrevet 18. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: jeg tror i dette tilfellet at det var andre ting, men det er det å tolke når du ser henne for første gang.... da er det ikke bare å komme med solid revolvergrep med manus som jeg kunne sagt til henne. For jeg regner ikke at jeg ser henne mer.... Men jeg tror single kvinner ønsker menn i nærheten av seg. Anonymkode: f63dc...fa5 Det der hørtes litt merkelig ut. Anonymkode: 02ac6...78a 2
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 18. april 2019 #23 Skrevet 18. april 2019 (endret) På 19.04.2019 den 0.01, AnonymBruker skrev: man tenker da naturlig at kvinner har allerede menn i livet sitt, så hvordan skal jeg i tillegg få plass i livet hennes? Anonymkode: f63dc...fa5 ... Endret 19. mai 2019 av Arwen Undómiel
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 19. april 2019 #24 Skrevet 19. april 2019 (endret) Jeg tror ikke hun bryr seg hvordan du ser ut, kanskje hun føler hun ser fæl ut selv. Endret 19. mai 2019 av Arwen Undómiel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå