Gå til innhold

Var jeg ekstremt slem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok med meg en fyr hjem fra byen, jeg var ganske full og syntes han så ok ut, men jeg tok han egentlig med meg hjem fordi jeg ikke ville hjem og legge meg, var i så godt paryhumør, tenkte ikke så mye på at jeg ville ligge med han eller noe sånt🙈 huff... men så når vi kom til meg, så begynte han etterhvert å bare kline med meg og det er det jævligste klinet jeg noen gang har opplevd, han kunne IKKE kline(og jeg vel muligens klint med en 30 menn i mitt liv uten å ha noe å utsette på det..) jeg måtte bare avbryte det og ble helt sånn satt ut! også begynte han å mase på meg om han var dårlig eller hva det var, jeg satt der og bare: "neida". Men han ga seg ikke! Han sa: du må være ærlig hvis jeg var helt jævlig. Så sa jeg: du har kanskje ikke klint før? Så sa han at jo det hadde han såklart og fortsatte å mase på at jeg skulle være heeeeelt helt ærlig. Så sa jeg: okey! Jeg har aldri opplevd noe værre ift. Klining!  Det er noe av det rareste jeg har opplevd. Men så fortsatte jeg å bare prate vanlig, så tok han bare tak i meg igjen og begynte å kline med den jævlige klinestilen. Også sa jeg: vet du hva?! Dette går ikke! Så ble han sur og stakk. 

Dere vil ikke en gang tro hvordan det føltes ut... det var en sykt rar opplevelse... det eneste han gjorde var å suge på undeleppa mi så jeg ble stående å gape og ikke fikk gjort noe som helst 🤣 han lot meg liksom ikke gjøre noe tilbake. Det var rett og slett ekkelt. 

Noen som har opplevd lignende? Og var jeg skikkelig slem? Fikk litt fylleangst etter dette kan man si. Men jeg var veldig glad for at han dro. Huff, gud hjelpe meg... 

Anonymkode: 9fb60...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var ikke slem i det hele tatt. Han ba om ærlig respons og du ga ham det. Du burde kanskje gitt ham noen tips da 😄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du var ikke slem i det hele tatt. Han ba om ærlig respons og du ga ham det. Du burde kanskje gitt ham noen tips da 😄

Ja, jeg prøvde det, men tror ikke han tok det til seg 😂 for jeg ga tipsene før han tok tak i meg å prøvde å kline gang nr 2, det var like jævlig. Jeg skjønner ikke at det går an å være så elendig. 

Anonymkode: 9fb60...b95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du var ikke slem! Han ba om et ærlig svar og du ga han det. Faktisk var du snill som sa det! Så får han sjansen til å prøve å rette det opp! 
Derimot syns jeg han var slem som tvangsklina med deg enda en gang selvom du hadde sagt du ikke ville , og tåpelig som blir sur på DEG for at HAN er elendig. Du skal da ikke måtte finne deg i å kline eller ligge med noen av sympati for at de er ræva , når du ikke tenner på dem eller får noe ut av det, eller i dette tilfellet faktisk ble frastøtt av det!  
Ugh, har også avbrutt seansen med dårlige klinere og menn med liten penis , har holdt det for meg selv men hadde svart ærlig om de virkelig pushet på meg for å få et ærlig svar. 

Anonymkode: f21f6...37a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg prøvde det, men tror ikke han tok det til seg 😂 for jeg ga tipsene før han tok tak i meg å prøvde å kline gang nr 2, det var like jævlig. Jeg skjønner ikke at det går an å være så elendig. 

Anonymkode: 9fb60...b95

🙂 hm. Du gjorde ditt beste. Mer kan man ikke gjøre. Så dum han var som faktisk fikk ærlig tilbakemelding og ikke ville ta det innover seg. Men uansett så var du ikke slem i det hele tatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei du var ikke slem! Han ba om et ærlig svar og du ga han det. Faktisk var du snill som sa det! Så får han sjansen til å prøve å rette det opp! 
Derimot syns jeg han var slem som tvangsklina med deg enda en gang selvom du hadde sagt du ikke ville , og tåpelig som blir sur på DEG for at HAN er elendig. Du skal da ikke måtte finne deg i å kline eller ligge med noen av sympati for at de er ræva , når du ikke tenner på dem eller får noe ut av det, eller i dette tilfellet faktisk ble frastøtt av det!  
Ugh, har også avbrutt seansen med dårlige klinere og menn med liten penis , har holdt det for meg selv men hadde svart ærlig om de virkelig pushet på meg for å få et ærlig svar. 

Anonymkode: f21f6...37a

Liten penis hadde ikke med dette å gjøre da! Hallo. Det er jo faktisk slemt å avvise noen for. Du. Skjerpings 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det kan være vondt å høre ett ærlig svar så kan det være til det beste for personen. Hvis han her har forsøkt seg på flere jenter og alltid blitt avvist så vet han jo nå hva årsaken kan være og da kan han jo gjøre noe med det. 

Og så er det noe med «som man spør får man svar». 

Anonymkode: 0a6e7...306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

En lystløgner er ikke til å stole på, mister ikke troeverdig til slutt. Den mannen du har var det dow or evn or dd. er ikke du lesbisk i tillegg

wtf? Sett et annet innleg du kommenterte på også ang noe lespe greier som bare ikke hang på greip. Kom deg til en psykiater eller noe eller slutt å bruk google translate 🤷‍♀️ - ts. 

Anonymkode: 9fb60...b95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

wtf? Sett et annet innleg du kommenterte på også ang noe lespe greier som bare ikke hang på greip. Kom deg til en psykiater eller noe eller slutt å bruk google translate 🤷‍♀️ - ts. 

Anonymkode: 9fb60...b95

Overse 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SoWhat? skrev:

Liten penis hadde ikke med dette å gjøre da! Hallo. Det er jo faktisk slemt å avvise noen for. Du. Skjerpings 


Nei, hva mener du? Det er jo akuratt det samme. Det gir meg ingenting, og jeg finner det avtennende. Mener du at jeg allikevel skal presse meg til å ligge med personen selvom jeg ikke vil lenger? Det blir jo å utsette seg overgrep det. 

Anonymkode: f21f6...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei, hva mener du? Det er jo akuratt det samme. Det gir meg ingenting, og jeg finner det avtennende. Mener du at jeg allikevel skal presse meg til å ligge med personen selvom jeg ikke vil lenger? Det blir jo å utsette seg overgrep det. 

Anonymkode: f21f6...37a

Nei, du skal ikke presse deg til sex med noen! Men en liten penis kan man ikke gjøre noe med. Nå er jeg heller ikke der at jeg syns det i seg selv er avtennende da. Men det er ikke sammenlignbart med det Ts skriver. Her kunne han faktisk gjort noe med saken. Det er en stor forskjell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Nei, du skal ikke presse deg til sex med noen! Men en liten penis kan man ikke gjøre noe med. Nå er jeg heller ikke der at jeg syns det i seg selv er avtennende da. Men det er ikke sammenlignbart med det Ts skriver. Her kunne han faktisk gjort noe med saken. Det er en stor forskjell. 

Vet jo at det ikke er noe å få gjort med liten penis (med mindre man vil operere seg og det er ikke noe jeg ville oppfordret en mann jeg lå med til) så derfor har jeg heller aldri sagt grunnen når det har vært det. Men om han hadde insistert sånn som fyren ts møtte så hadde jeg nok sagt det, bare så han ikke skulle tro det var noe galt med personligheten hans eller noe. For for mange så holder det jo med en god personlighet , men for meg så må penisen være tilfredstillende også ellers så kan han likegjerne være bare en venn. Man er ikke slem fordi man vil trekke seg fra det som egentlig var planen, selvom den andre blir skuffet. Heller det enn å tvinge seg gjennom intimitet man ikke vil eller er komfortabel med :)

Anonymkode: f21f6...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo at det ikke er noe å få gjort med liten penis (med mindre man vil operere seg og det er ikke noe jeg ville oppfordret en mann jeg lå med til) så derfor har jeg heller aldri sagt grunnen når det har vært det. Men om han hadde insistert sånn som fyren ts møtte så hadde jeg nok sagt det, bare så han ikke skulle tro det var noe galt med personligheten hans eller noe. For for mange så holder det jo med en god personlighet , men for meg så må penisen være tilfredstillende også ellers så kan han likegjerne være bare en venn. Man er ikke slem fordi man vil trekke seg fra det som egentlig var planen, selvom den andre blir skuffet. Heller det enn å tvinge seg gjennom intimitet man ikke vil eller er komfortabel med :)

Anonymkode: f21f6...37a

Uff. Jeg kjenner at vi er veldig uenige. Men det er greit. Blir jo ikke akkurat sint på deg 🙂 men ja. Vi er nok uenige ja. Jeg er ikke den som snakker personlig om seksualitet osv på nett 😄 men jeg må jo si det nå liksom. At en av de beste jeg har hatt hadde ikke akkurat stor penis. Så.. ja. Vi har nok ulike erfaringer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Arwen Undómiel skrev:

>Jeg synes små peniser er veldig fint, litt som de gamle heltene i antikken, få litt selvtillit! konen di eller hva det er må respektere dine grenser, selv om hun voldtok deg på high School of cam, så er det du som bestemmer over deg selv. Selv om hun må ha sex 24/7 så er det hennes problem. Det er bare du som bestemmer over din fine penis. Ingen andre! Bare fordi hun må ha en 30 cm pikk opp i cameltåe hver dag, så trenger du ikke å ha sex med henne, det er du som bestemmer. Du er ikke lakeien hennes!

:Knegg:

Anonymkode: 7bc0e...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NotYou

Nei, usj. Dårlige klinere er verre enn dårlig sex. Du var ærlig, og en får håpe han gjør noe med det slik at neste jente får en bedre opplevelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...