-Fisken- Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Merker du forskjell på smak? Hvem liker du best?
Samantha Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Safari er heilt klart best!! Likar Maryland og altså, men dei er ikkje like god. Litt hardare og ikkje så gode sjokoladebitar. Øhh... Trur eg? Huskar ikkje heilt, lenge sidan eg har ete dei. Men eg veit at Safari er best i alle fall!
Arkana Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Begge er like gode. Det er sikkert forskjell, men jeg har ikke lagt merke til noen. Spiser kjeks så sjeldent, og aldri begge merkene samtidig, så da er det ikke så lett å sammenligne.
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2005 Jeg merker selv stor forskjell. Safarikjeksene er mye tørrere, liksom. Maryland er klart best.
Grooo Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Vet ikke om jeg har smakt en eller begge eller ingen, men er allikevel 100% sikker på at jeg ikke liker noen av dem...
Pepita Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Jeg liker best Maryland. Synes det smaker litt salt av Safari jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå