Egenskap Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 (endret) Kvinner liker dere stillingsannonser (kontaktannonse) der en kandidat søker etter en partner å leve livet sitt med eller velger du istedenfor den muntlige fremferden for å både finne han og lære han og kjenne i det miljøet du lever i? hvordan gikk du aktivt frem for å oppnå målet? Endret 16. april 2019 av Egenskap
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Når vi snakker om forhold så heter det vel gjerne kontaktannonse, ikke stillingsannonse. Det er tross alt ikke en jobb. Jeg liker best å møte folk i virkeligheten, og har ikke vært noen stor fan av nettdating personlig. Synes det er vanskelig å få et godt/riktig bilde av folk gjennom nettdating. Da ville jeg i tilfelle møttes raskt for å avklare om det er noe eller ikke. Møtte min mann gjennom felles venner og interesser. Jeg hadde ingen agenda eller plan, jeg bare møtte ham og falt for ham. Anonymkode: 0abf4...621 1
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Jeg liker ikke kontaktannonser eller nettdating. Jeg trenger referanserammer for å bli kjent med folk.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 27 minutter siden, Egenskap said: Kvinner liker dere stillingsannonser der en kandidat søker etter en partner å leve livet sitt med eller velger du istedenfor den muntlige fremferden for å både finne han og lære han og kjenne i det miljøet du lever i? hvordan gikk du aktivt frem for å oppnå målet? Stillingsannonser? Anonymkode: ec803...f5f 3
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Ps: Enig i at å bruke ordet stillingsannonse er ganske urovekkende.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 "Ledig stilling som kjæreste. Vikariat med mulighet for fast stilling etter hvert." Nei, jeg foretrekker å møte folk i virkeligheten, for meg blir det noe litt kunstig ved nettdating, og jeg orket aldri helt å begi meg ut i den verden. Han jeg er sammen med hadde vært min beste venn gjennom flere år, og til slutt fikk vi endelig snakket ut om følelsene vi lenge har hatt for hverandre. Anonymkode: 82238...10c 2
enkefru Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Etter å ha frekventert singelsider på nett i over 10 år, har jeg sett mange slike såkalte stillingsannonser. -det er rimelig oppbrukt! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Jeg syns begge deler er ok Hvis noen har en interessant kontaktannonse der det kommer frem at vi liker samme type ting, har samme type verdier og ønsker samme type liv så jeg føler annonsen appellerer til meg så kan jeg like lett ta kontakt der, som med noen på byen. Kanskje enda lettere, fordi da vet jeg allerede at vi har mange viktige ting til felles og at han er på jakt etter en å dele fremtiden med og ikke være usikker på om vi i det hele tatt har noe til felles eller hva han er ute etter, om det er en jeg møter på vanlige måter. Anonymkode: a6059...a92
Egenskap Skrevet 16. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2019 5 timer siden, Rotemor skrev: Ps: Enig i at å bruke ordet stillingsannonse er ganske urovekkende. følte bare at å bruke kontaktannonse på nett er utvannet. Og tinder er jo en farlig sport.
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 4 minutter siden, Egenskap skrev: følte bare at å bruke kontaktannonse på nett er utvannet. Og tinder er jo en farlig sport. Du synes stillingsannonse er bedre? 1
Egenskap Skrevet 16. april 2019 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, Rotemor skrev: Du synes stillingsannonse er bedre? kanskje ikke, men iallfall en henvendelse til ei....
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 9 minutter siden, Egenskap skrev: kanskje ikke, men iallfall en henvendelse til ei.... Ei hva da? Mente du at innlegget ditt skulle fungere som kontaktmetode?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #14 Skrevet 17. april 2019 Har alltid sett på alle apper og sider som stillingsannonser. Driver man med slik er man automatisk diskvalifisert for min del Anonymkode: f1755...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå