AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #21 Skrevet 16. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme for meg hvilke hull det er,det passer seg ikke på fjellet der det er masse andre folk. Plutselig er det ett barn som går ut fra stien å ser at de har sex. Er det greit?? NEI! Anonymkode: dd082...4be Nå nevnte du analen spesielt da. Så da må man kunne gå ut fra at du hadde en formening om analsex som ikke gjelder de to andre hullene. Men det er greit at du avklarer at det er likegyldig hvilken kroppsåpning det er snakk om. Anonymkode: 71a94...c70 1
Master1 Skrevet 16. april 2019 #22 Skrevet 16. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff kanskje jeg må slutte å gå på fjellet,er ikke så keen på å se en patetisk manm ronke eller en mann som har analsex på fjellet! Anonymkode: dd082...4be Skikkelig grisejente du Som allerde vet at det er snakk om analsex skittne tanker M@ster
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #23 Skrevet 16. april 2019 Jeg har rundt en 10 døgn i året i telt de siste fem årene, og jeg er helt enig. Å onanere i det fri, er helt magisk. Ikke har man behov for å hjelpemidler, kun en selv, fantasien og naturen. Helt fantastisk. Anbefales. Anonymkode: 0c6a5...fb8
Taoisten Skrevet 16. april 2019 #24 Skrevet 16. april 2019 Runking i friluft dreiv jeg med tidlig i puberteten. Har vokst fra det nå. 1
Tiuren Skrevet 16. april 2019 #25 Skrevet 16. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Hadde jeg møtt en naken mann på fjellet så hadde jeg ringt politiet! Anonymkode: dd082...4be Dette blir for hysterisk, ser du mye på amerikansk-hysterisk-moralsk TV underholdning? Man kan mene hva man vil, men nakenhet er faktisk ikke ulovlig i Norge. Det å stille seg opp for å runke inne i byen er ikke lov, det å være naken på fjellet er faktisk lov. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #26 Skrevet 26. april 2019 På 16.4.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev: Jeg har rundt en 10 døgn i året i telt de siste fem årene, og jeg er helt enig. Å onanere i det fri, er helt magisk. Ikke har man behov for å hjelpemidler, kun en selv, fantasien og naturen. Helt fantastisk. Anbefales. Anonymkode: 0c6a5...fb8 Jeg vet jo selvsagt ikke men jeg tror faktisk at det er ganske vanlig med sex utendørs. Både alene og sammen. Jeg spurte typen om han har onanert ute og det bekreftet han. Anonymkode: c4df4...a08 2
ariks Skrevet 24. januar 2020 #27 Skrevet 24. januar 2020 Jeg har vandret naken i fjellet om sommeren i over 60 år og badet i sjø, elver og vann. Det har aldri bydd på problemer. Kast klærne folkens, der det passer seg da. Håper på en lang og varm sommer 2020 👌😊🌞 1
Gjest Paramount Skrevet 24. januar 2020 #28 Skrevet 24. januar 2020 Har litt erfaring jeg også, ikke mye, men er det bare kjæresten og jeg, og været tillater det, da er det ingen grunn til å ha klær på. Fy faen for en utsikt du får, uten kikkert!
Gjest Alterego666 Skrevet 24. januar 2020 #29 Skrevet 24. januar 2020 På 16.4.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev: Samme for meg hvilke hull det er,det passer seg ikke på fjellet der det er masse andre folk. Plutselig er det ett barn som går ut fra stien å ser at de har sex. Er det greit?? NEI! Anonymkode: dd082...4be Sognsvann er ikke fjellet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå