Gå til innhold

Onanering i friluft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg runker alltid når jeg er på fjelltur alene. Om mulig, så feirer jeg alle tindebestigninger med en runk. Hvis kona er med, så har vi en greie på at jeg tar henne bakfra mot en varde e.l. Herlig! 

Er jeg langt til fjells, så går jeg også ofte naken.

Andre som har det slik?

Anonymkode: 08815...077

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff kanskje jeg må slutte å gå på fjellet,er ikke så keen på å se en patetisk manm ronke eller en mann som har analsex på fjellet!

Anonymkode: dd082...4be

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

går jeg og ofte naken.

Husk solkrem, god påske 🐥

Anonymkode: 1bdf8...8af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg møtt en naken mann på fjellet så hadde jeg ringt politiet!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst..? 

Anonymkode: 325a4...acb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff kanskje jeg må slutte å gå på fjellet,er ikke så keen på å se en patetisk manm ronke eller en mann som har analsex på fjellet!

Hvordan kan du se hvilket hull han tar henne i, hvis du ikke er alt for nærme? 😎

Anonymkode: cface...69d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst..? 

Anonymkode: 325a4...acb

Ehh ja! På fjellet går det masse barn å de skal slippe å måtte nakne menn der!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykke til med å få de til å komme frem og arrestere han for blotting, før han er borte for lengst og har kledd på seg.

Skal du beskrive penisen hans, for at de skal finne riktig mann? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du se hvilket hull han tar henne i, hvis du ikke er alt for nærme? 😎

Samme for meg hvilke hull det er,det passer seg ikke på fjellet der det er masse andre folk. Plutselig er det ett barn som går ut fra stien å ser at de har sex. Er det greit?? NEI!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh ja! På fjellet går det masse barn å de skal slippe å måtte nakne menn der!!

Jeg tror ikke det er Gaustatoppen han snakker om. Det er vel heller de mer folketomme stedene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Når jeg velger å gå naken, har jeg gjennom kikkerten forsikret meg om at det ikke er andre folk i nærheten. Jeg har aldri gått meg på andre folk naken, og kunne heller aldri tenkt meg å sjenert andre på denne måten. Det skjer kun i avsides skogs/fjellparti.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor henter du analsex fra? Står ikke noe om det. 

• Liker 4
Gjest loveli
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor henter du analsex fra? Står ikke noe om det. 

Noen vet ikke at man kan ha vaginalsex bakfra. ;) Glad mitt sexliv er mer spennende enn deres...

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Når jeg velger å gå naken, har jeg gjennom kikkerten forsikret meg om at det ikke er andre folk i nærheten. Jeg har aldri gått meg på andre folk naken, og kunne heller aldri tenkt meg å sjenert andre på denne måten. Det skjer kun i avsides skogs/fjellparti.

Synes ikke dette er så dramatisk akkurat så lenge han ikke gjør dette for å provosere andre. Hadde gjerne sett at noen damer var enda mer fantasifulle. Men ts, har du tenkt på at kanskje noen har en sterkere kikkert enn deg? Men det spiller vel ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noen ganger når jeg er ute å går tur. Gjorde det på en benk som står i lysløypa en gang, når jeg var ferdig kom det en forbipasserende forbi å så den våte flekke. Etter dette ble jeg litt mer forsiktig, løper heller inn i skogen å lener meg inntil et tre der jeg forsikrer meg at ingen ser eller hører meg. Er så vanvittig deilig...

Anonymkode: b5b6f...893

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nakenhet er unformalt, farlig og ekkelt... 🙄

Skrevet

Sex i friluft er deilig. 

Å være naken er deilig

Jeg fantaserer ofte for meg selv om sex på mange kjente fjelltopper. Utsikten, lufta, følelsen av å ha kommet seg opp på toppen.

Dessverre blir det nå bare med tankene og fantasiene. De fleste fjellene jeg går på i nærområdet, er for folksomme, jeg går alene eller så er samboeren litt mer sjenert enn meg, men jeg har sneket meg til et par BJ. Med tidligere partnere har det blitt litt mer.

Så om du går på topper uten særlig trafikk, kos deg. Jeg forstår deg. Nyt det. Runken også. Og sexen når kjæresten er med. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nakenhet blir sett på som en trussel, så dumme mange er. Helt naturlig å være naken!

Ingen har vondt av å se noen nakne.

Anonymkode: 6fbe9...70f

• Liker 2
Gjest NotYou
Skrevet

Jeg er ikke så glad i å være naken utendørs sånn i tilfellet, men vi har mye sex utendørs på turer vi er alene på. Foretrekker dog strender i forhold til fjellet da. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er superdigg å ta fruen bakfra på fjelltur: det er noe veldig opphissende med kontrasten mellom den varme musa og den kalde rumpa og lårene hennes mot mine. Svett turmus er superdigg!!! Svette pupper også. Nei, jeg tror jammen det må bli noen turer i påska...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...