AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #21 Skrevet 16. april 2019 4 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Nei, jeg har ikke erfaring. Tenker likevel at hvis du har hatt 2-3 timer på DPS, så er det forståelig at du ikke føler at du har kommet så langt. Jeg ville gitt det litt tid Jeg skrev kanskje litt misvisende, jeg har vært på DPS to runder og mellom disse en ca. 1 år hos en spesialisthelsetjenesten i psykiatri rettet mot en av diagnosene. Sammenlagt over 3,5 år og utallige timer.. Det er derfor jeg nå ønsker å prøve noe annet. Anonymkode: 73a41...5a0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #22 Skrevet 16. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk mange år i terapi, psykiater. Da min psykiater skulle over i administrativ stilling gikk jeg over til gestaltterapeut. Jeg synes det var kjempebra. Hadde gjennomarbeidet alt det vanskelige, og hun hjalp meg å se fremover, hva jeg kunne bruke til å komme meg videre, forandre tankegangen rett og slett! Hun er mye av årsaken til at jeg jobber 100% igjen nå på 5.året! Anbefales på det varmeste! Anonymkode: 7bd63...e14 Så utrolig bra gjort av deg og ikke minst inspirerende for meg! Anonymkode: 73a41...5a0
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #23 Skrevet 16. april 2019 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, det er ikke bare psykoterapeuter som utøver psykoterapi. Psykologer uttøver det også da det er en retning innen psykologien. Nå havner du på ignore-lista forresten, så ikke noe poeng i å svare meg, jeg ser ikke svaret ditt uansett Herre fred. Anonymkode: b8fdd...c33 Hvis en psykolog er gesthaltterapeut så er han underlagt helseloven fordi han er psykolog.... Ikke fordi han er GT. Snakk om å misse poengene....🙄 Endret 16. april 2019 av Rotemor
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #24 Skrevet 16. april 2019 Jeg nevnte heller aldri kombinasjonen psykolog/psykoterapeut. Den er helt vanlig.... En person som kun er gesthaltterapeut er ikke underlagt lov om taushetsplikt med mindre hun eller han har avtale som alternativ behandler. Dette skal man vokte seg for oga sensitiv informasjon som personen fritt kan gi til fastlege, familie eller venner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå