AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Vi er nok begge litt nyskjerringe på hverandre. Møttes via kjente og fikk kontakt på meldinger og skrevet innimellom de siste ukene. Nå har vi planlagt å møtes. Men blir etter ferien da han er bortreist. Hvor ofte er det egentlig vanlig å skrive på dette stadiet. Føler det er «min tur» men vil ikke være for på.. Anonymkode: 9a2a0...8bd
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Plager aldri noen når de er på ferie med mindre vi er på nesten-kjæreste stadiet eller kjærester. Skriver ikke noe , og liker ikke å få meldinger selv når jeg er på ferie. En "hei håper du har det fint blablabla" melding er vel innafor, men generelt ikke noe poeng i syntes jeg. Anonymkode: 8275e...8c6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Plager aldri noen når de er på ferie med mindre vi er på nesten-kjæreste stadiet eller kjærester. Skriver ikke noe , og liker ikke å få meldinger selv når jeg er på ferie. En "hei håper du har det fint blablabla" melding er vel innafor, men generelt ikke noe poeng i syntes jeg. Anonymkode: 8275e...8c6 Du har sikkert helt rett. Bare jeg som synes det er litt rart at det skal gå mange dager uten kontakt når vi er kommet dit at vi skal møtes. Blir liksom litt mere fjernt da. Men sikkert bare meg. ts Anonymkode: 9a2a0...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert helt rett. Bare jeg som synes det er litt rart at det skal gå mange dager uten kontakt når vi er kommet dit at vi skal møtes. Blir liksom litt mere fjernt da. Men sikkert bare meg. ts Anonymkode: 9a2a0...8bd Jeg er helt avhengig av daglig/jevnlig kontakt, ellers blir jeg usikker og begynner å overtale meg selv til at dette ikke er noe bra... Så for meg hadde det ikke vært ok at det gikk mange dager uten kontakt. Det er jo sånn at de fleste har kontakt med flere samtidig og kanskje møter flere samtidig. Da er det dumt å være den "fjerne". Men folk er forskjellige, ikke alle liker å ha daglig kontakt før de kjenner hverandre godt. Anonymkode: d8aa8...78f 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Han jeg flørter med dro på guttetur en helg, jeg forventet ingen meldinger. Men han sendte snap omtrent fra morgen til kveld hver dag😊 Startet med "god morgen", så fikk jeg følge han fra alpinbakken til øl, til festen og fram til han la seg for kvelden, syns det viser at han er interessert. Anonymkode: 41a9a...09f 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Spørs jo hvor han er bortreist. Er det strand og chill skjlnner jeg at du kvier deg for melding. Men er det storby skal det nok gå fint. Hvor er han? Anonymkode: 5f22c...d84 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå